Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AEL 2.5 140 KM] Ustawianie kata wtrysku

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
golota318
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 03 lut 2012, 10:49
Lokalizacja: Legnica

[ AEL 2.5 140 KM] Ustawianie kata wtrysku

Post autor: golota318 » 27 maja 2013, 13:36

Mam pytanie zrobiłem logi i wyszlo ze kat wtrysku jest ustawiony na 40-68 a w basic setings pokazuje mi ze jest 8-20. Przy ustawianiu którymi odczytami się sugerować?

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/piotrolota_127789.html

Basic Setings
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/piotrolota_127792.html

golota318
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 03 lut 2012, 10:49
Lokalizacja: Legnica

Post autor: golota318 » 27 maja 2013, 21:07

a takie wartości jak teraz sa to może przez nie auto zle odpalać ?

rafal149135
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 252
Rejestracja: 05 wrz 2011, 10:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: rafal149135 » 08 cze 2013, 22:21

kat powinien byc 45-60 z tego co wyczytałem, sam mam 40 i ciezko pali do tego dawke mialem zle ustawioną - sprawdz to tez. Jak mialem wszystko ustawione dobrze (przed wymiana rozrzadu) to w zime przy mrozach palil od strzała nie było w ogóle kręcenia, ludzie aż dziwili się ze tak może palić stary diesel

golota318
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 03 lut 2012, 10:49
Lokalizacja: Legnica

Post autor: golota318 » 08 cze 2013, 22:26

Byłem 2 dni temu ustawić kat wtrysku jutro sprawdze sobie na jakie wartości mi ustawil, dzisiaj tez wymieniłem filtr paliwa zaworki oraz wężyki bo zapowietrzał się układ. I po tym wszystkim autko pali 10 razy lepiej wcześniej nieraz po 10 sekund musialem krecic teraz od razu odpala;) a podpowiedz gdzie się dawke sprawdza to jutro od razu bym zobaczyl czy wszystko ok

rafal149135
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 252
Rejestracja: 05 wrz 2011, 10:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: rafal149135 » 08 cze 2013, 22:50

w VAGu na kanale o ile sie nie myle 000 albo 001, jednostka to mg/R powinienes miec kolo 3,5-4,7...

golota318
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 03 lut 2012, 10:49
Lokalizacja: Legnica

Post autor: golota318 » 08 cze 2013, 22:59

Dawke ma 5.0 teraz ustawiona. zmniejszyć ja czy może być?

rafal149135
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 252
Rejestracja: 05 wrz 2011, 10:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: rafal149135 » 09 cze 2013, 00:01

golota318 pisze:Dawke ma 5.0 teraz ustawiona. zmniejszyć ja czy może być?
Fabrycznie podobno jest 4.2, jak masz pompe sprawna to czym mniejsza dawka tym lepiej podobno z dolu sie zbiera, w VAGu jakos to tak jest ze czym mniejsza dawka tym wiecej paliwa dostaje :) czyli jest na odwrot... ale glowy uciac sobie nie dam, wiem ze na audiklubie pisali ze 4.2 to standard

Awatar użytkownika
elmi_k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 551
Rejestracja: 23 gru 2007, 15:05
Imię: Emil
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1997
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań

Post autor: elmi_k » 09 cze 2013, 10:03

golota318 pisze:Dawke ma 5.0 teraz ustawiona. zmniejszyć ja czy może być?
Może być - będzie mniej palił ale trochę się gorzej zbierał.

rafal149135 pisze:w VAGu jakos to tak jest ze czym mniejsza dawka tym wiecej paliwa dostaje czyli jest na odwrot... ale glowy uciac sobie nie dam
Grupa 001. Im mniejszą wartość pokazuje tym większa dawkę silnik dostaje.
A6 C4 2.5 TDI (AEL) NOGARO BLUE PEARL EFFECT

http://img6.imageshack.us/img6/305/95128295.jpg

rafal149135
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 252
Rejestracja: 05 wrz 2011, 10:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: rafal149135 » 13 cze 2013, 17:45

elmi_k pisze:
golota318 pisze:Dawke ma 5.0 teraz ustawiona. zmniejszyć ja czy może być?
Może być - będzie mniej palił ale trochę się gorzej zbierał.

rafal149135 pisze:w VAGu jakos to tak jest ze czym mniejsza dawka tym wiecej paliwa dostaje czyli jest na odwrot... ale glowy uciac sobie nie dam
Grupa 001. Im mniejszą wartość pokazuje tym większa dawkę silnik dostaje.
Czy to spalanie jest zauwazalne? Mialem dawke ustawioną na około 7mg/R teraz mam 4.7 i nie zauwazylem zeby auto jakos lepiej sie zbierało, co do spalania ciezko powiedziec gdyz nie leje pod korek... czyli co jakby dobrze palil i nie zalezalo by mi na kopie to dac jak najmniejsza dawke i na trasie bedzie spalal mniej? Chodzi mi o to ze zaniedlugo bede jezdzil dlugie trasy raz w tygodniu i mysle czy zmiana dawki cos da jezeli chodzi o spalanie

dariodario
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 36
Rejestracja: 19 lut 2012, 19:49
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: dariodario » 13 cze 2013, 21:49

z tą dawką to już zglupiałem ustawiając.
obserwując bloki mierzone:
sam silnik na vagu jest 4,5-4,7
po wlączeniu świateł
4,8-5,0
po wlączeniu świateł i klimy
skacze czasem na 6,0-6,5
i gdzie tu logika ze mniejsza dawka na vagu tym wiecej pary?
morał że wraz ze zapotrzebowaniem na większą moc przynajmniej na wolnych obrotach, dawka rośnie na vagu
EcoPower by To JA !

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga