Sklep Ipart
Sklep
Sklep Bestdrive

Aplikacja na Androida i IOS

Komunikaty administracji, sprawy techniczne forum oraz miejsce na Twoje sugestie i pomysły.
Awatar użytkownika
alexpulawy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7

Post autor: alexpulawy » 06 cze 2013, 22:38

RaDeK868 pisze:Przeglądanie forum na tablecie z poziomu przegladarki to jakis dramat... tapatalk to teraz podstawa. Sam korzystam z tapatalk na codzien i nie wybrazam sobie przegladanie forum inaczej.

Jestem programista php, moge zaglebic proces przejscia forum do wyzszej wersji za free dla dobra reszty klubowiczy jak i swojego :-)

Z tego ci sie orientuje to tapatalk osługuje phpBB jak również vBulletin trzeba tylko będzie doinstalować plugin. Trzeba tylko zdecydować się na jaki CMS przejsc.

[ Dodano: 2013-06-06, 22:30 ]
krzycho2626 pisze:Klubowa aplikacja to jest to gdyż taptalk-a nie każdy używa ze wzgledu na opłate w app store.
Taka apka chyba wyjdzie drożej niż przejście na wersje wyżej... pisane aplikacji na androida to nie jest taka prosta sprawa, jak się komuś wydaje.
No kolego, <piwosz> Ci za tą propozycje ;) Ci co nie korzystają z Tapatalka to tego nie rozumieją jak to ułatwia życie użytkownikom samrtphonow i tabletów...

A teraz jest nowa wersja do pobrania za free :D

RaDeK868
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7

Post autor: RaDeK868 » 06 cze 2013, 22:44

Wiem, korzystam jest mega <radocha>

Z tego co znalazłem w necie przed chwila przejście z phpbb2 na 3 jest izi :]

http://wiki.phpbb3.pl/wiki/Konwersja_do_phpBB3

Przejscie z phpbb2 do vBulletin było by trudniejsze, więcej grzebania ręcznie.

http://vbhelp.pl/konwersje-52/konwersja ... -1-a-2949/

lol72
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Imię: Włodzimierz
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.0 V8 560KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel

Post autor: lol72 » 07 cze 2013, 21:45