
[AWT 1.8T 150KM] problem z odpalaniem
- Bilskirnir
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 144
- Rejestracja: 30 mar 2010, 01:10
- Lokalizacja: Zabrze/Donegal
mavik0,twój problem jest bezpośrednio związany z katalizatorem.Było tego sporo na forum,AWT nie toleruje "oszukaczy"-silnik prycha,kicha i jest chory na całego.Sam to przerabiałem u kolegi.Zamienniki katalizatorów sprawują się dobrze-autko po zamontowaniu kata odżyło i ciągło jak wściekłe.Są 1.8T które mają 1 sondę lambda zaraz przed katem i te silniki znoszą te oszukiwacze o wiele lepiej.AWT ma przed i za katem,nie bez powodu.Nie jeden się na tym przejechał.Bez ingerencji w ECU,i jakby to nazwać "odinstalowania" jednej sondy się nie obejdzie.
Pozdro.
Pozdro.
Errare humanum est,docendo discimus.Volenti nihil difficile.
Bilskirnir
Bilskirnir
DRUGA SONDA NIE WPLYWA NA PRACE SILNIKA!, intformuje jedynie tylko o tym ze kat do wymiany, sam u siebie mialem dwie sondy i po wstawieniu DP nic zlego sie nie dzialo(po za bledem drugiej sondy) a jezdzilem tak ponad pol roku.Natomiast fakt mozna "usunac" druga sonde tak wlasnie mi zrobili podczas chipowania ale to tylko po to aby nie bylo bledu po podlaczeniu vaga bo byl to jeden jedyny blad jaki wyskakiwal.Bilskirnir, juz ktorys raz piszesz o tych sondach i katalizatorach a ja poraz kolejny odpisuje ze jestes w bledzie a Ty dalej swoje :D przestan wprowadzac ludzi w blad:)
1.8T MrcZk'a hybryda itd
- Bilskirnir
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 144
- Rejestracja: 30 mar 2010, 01:10
- Lokalizacja: Zabrze/Donegal
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Ale oba auta chodzą jak przeciąg, a jedynym problemem jest to że ciężko palą w konkretnych warunkach - możesz przybliżyć mi temat wpływu sondy lambda na uruchomienie silnika??Bilskirnir pisze:MrcZk, tak pisałem i niejeden też ci odpisywał że AWT ciężko znosi takie przeróbki.Stawiam flaszkę że po założeniu kata, choćby używanego,ale sprawnego-problem zniknie.A autko będzie szło jak przeciąg.
- Bart_d
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 434
- Rejestracja: 19 cze 2009, 10:11
- Imię: Daniel
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 TFSI 560KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Suwałki
Witam
Problem z paleniem taki jak opisują koledzy wyżej miałem w swojej bezpośrednio po założeniu LPG. Czasem można było kręcić z 10 sekund i nic a łapał zazwyczaj w ostatnim momencie kręcenia (ułamek sekundy po puszczeniu kluczyka). Przyczyną było podłączenie sygnału ACC do centralki instalacji LPG z zasilania cewek. Czemu dokładnie tak się działo nie wiem, ale przepięcie pod inny punkt momentalnie załatwiło problem.
Problem z paleniem taki jak opisują koledzy wyżej miałem w swojej bezpośrednio po założeniu LPG. Czasem można było kręcić z 10 sekund i nic a łapał zazwyczaj w ostatnim momencie kręcenia (ułamek sekundy po puszczeniu kluczyka). Przyczyną było podłączenie sygnału ACC do centralki instalacji LPG z zasilania cewek. Czemu dokładnie tak się działo nie wiem, ale przepięcie pod inny punkt momentalnie załatwiło problem.
- PictBridge
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 117
- Rejestracja: 08 sie 2010, 08:12
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie