Witam ,wszystkich po dlugiej nieobecnosci .Niebawem opisze historie i dokoncze w starym temacie ale niestety teraz potrzebuje szybko pomocy jezeli bylo by to mozliwe.Dzieki
Tak jak wyzej nie wiem czy jest ok,dzisaj ustawialem kat wtrysku gdyz byl duzo za wczesny i lał paliwo do oleju przez co musialem spuszczac nadwyzke oleju,niestety przez dluzszy czas nie kontrolowalem poziomu oleju gdyz wczesniej bylo ok a mialem przez kilka miesecy armagedon w zyciu jezeli mozna tak to nazwac. <szok>
I teraz pytanie w 3 Tabeli jest (zdjecie) BTDC wczesniej mialem ustawienie bardzo duzo przedwczesnego 5.4-5.6 ATDC .
Czy jest ok teraz? gdyz wyskakuje blad po dluzszym pomiarze w BASIC SETING 04 i jest to blad
00550- Start OF Injection Regulation
17-10 - Control Difference - Intermittet
Wiec niewiem czy zostawic czy mam krecic kolem pasowem od paska pompy w druga strone i jak ma byc czy pomiedzy 2.8-3.2 ATDC czy pomiedzy 2.8-3.2 BTDC tak jak jest teraz?
Rorzad wymieniany 29 tys temu.
W ogole ktos wie co znacza te skroty ATDC i BTDC ?
Dzieki wielkie za pomoc i pozdrawiam wszystkich
[ BAU 2.5 179 KM] Zly kat wtrysku.Zawartosc disla w oleju.Op
[ BAU 2.5 179 KM] Zly kat wtrysku.Zawartosc disla w oleju.Op
Ostatnio zmieniony 06 cze 2013, 21:26 przez Dierex, łącznie zmieniany 2 razy.
najbardziej optymalne ustawienie to ok.1.0-1.2 ATDC,dokładnie masz to opisane tutaj
a6-c5-25-afbblad-550-regkata-wyprzwtrys ... t=blad+550.
a6-c5-25-afbblad-550-regkata-wyprzwtrys ... t=blad+550.
Dzieki wielkie tez tak cos myslalem ze przesadzilem,zaraz ustawie go do 1.2 ATDC .
W ogole to na ustawieniu 5.6 ATDC przejechalem okolo 3000km i musialem spuscic nadwyzke oleju prawie poltora litra tak lalo <szok> ,dlaczego tak to wszystko sie ulozylo ze to ma zwiazek z moim ostatnim tematem .W norwegi zle ustawili rorzad na lewej glowicy mialem do wymiany dzwigienki bo porozwalalo teraz sprawa w sadzie ,naszczescie na walku mam tylko maly wzer wiec uchowaly sie walki .I teraz pytanie jak przejechalem tyle na takim wymiesznym oleju z dislem moglo cos sie stac ,walki ,panewki? Dzisaj ustawiam kat wtrysku i wymieniam caly olej z filtrem wielkie dzieki za pomoc ,logi powstawiam pozniej .
P.s : wtrsyki nie leja maja najwieksze odchylki - 0.08
Pozdrawiam i raz jeszcze wielkie dzieki
[ Dodano: 2013-06-05, 17:47 ]
Witam i dzieki " gacuś " za podpowiedz .Kat wtrysku na 1.2 ATDC i nowy olej CASTROL EDGE 0-W40 z filtrem Knechta . Ponizej logi po ustawieniu moze ktos by zerkna czy jest ok.Dodalem wtryski wydaje mi sie ze ten ostatni juz powoli sie konczy ?
Pozdrawiam i dzieki za pomoc.
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/Dierex_129749.html
Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/Dierex_129750.html
Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/Dierex_129751.html
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/Dierex_129752.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/Dierex_129753.html
PS. co myslicie na temat tych 3000 km ktore przejechalem na tej mieszance .Czy moglo podniszczyc walki i panewki lub cokolwiek innego ,to normalne ze na ustawieniu 5.6ATDC moglo dostac sie ponad litr disla do oleju ? <szok>
W ogole to na ustawieniu 5.6 ATDC przejechalem okolo 3000km i musialem spuscic nadwyzke oleju prawie poltora litra tak lalo <szok> ,dlaczego tak to wszystko sie ulozylo ze to ma zwiazek z moim ostatnim tematem .W norwegi zle ustawili rorzad na lewej glowicy mialem do wymiany dzwigienki bo porozwalalo teraz sprawa w sadzie ,naszczescie na walku mam tylko maly wzer wiec uchowaly sie walki .I teraz pytanie jak przejechalem tyle na takim wymiesznym oleju z dislem moglo cos sie stac ,walki ,panewki? Dzisaj ustawiam kat wtrysku i wymieniam caly olej z filtrem wielkie dzieki za pomoc ,logi powstawiam pozniej .
P.s : wtrsyki nie leja maja najwieksze odchylki - 0.08
Pozdrawiam i raz jeszcze wielkie dzieki
[ Dodano: 2013-06-05, 17:47 ]
Witam i dzieki " gacuś " za podpowiedz .Kat wtrysku na 1.2 ATDC i nowy olej CASTROL EDGE 0-W40 z filtrem Knechta . Ponizej logi po ustawieniu moze ktos by zerkna czy jest ok.Dodalem wtryski wydaje mi sie ze ten ostatni juz powoli sie konczy ?
Pozdrawiam i dzieki za pomoc.
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/Dierex_129749.html
Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/Dierex_129750.html
Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/Dierex_129751.html
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/Dierex_129752.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/Dierex_129753.html
PS. co myslicie na temat tych 3000 km ktore przejechalem na tej mieszance .Czy moglo podniszczyc walki i panewki lub cokolwiek innego ,to normalne ze na ustawieniu 5.6ATDC moglo dostac sie ponad litr disla do oleju ? <szok>
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga