Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ BPP 2.7 179 KM] Wymiana paska..

Silniki wysokoprężne
zenonek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 175
Rejestracja: 10 cze 2008, 19:13
Imię: Zenek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2018
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TDI
Napęd: FWD
Skrzynia: DSG
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Grays, uk

[ BPP 2.7 179 KM] Wymiana paska..

Post autor: zenonek » 03 cze 2013, 21:53

Witam, kompletnie zielony jestem jesli chodzi o moj silnik 2.7. W poprzednim 2.0 robilem wszystko sam, ale teraz nie mam jakos czasu, i przez dwa lata od kupna mojej nowej audiczki nie zrobilem nic.

Pytanie moje, o jaki pasek tutaj chodzi, myslalem ze oprocz paska na alternatorze nie ma wiecej nic?

http://www.eurocarparts.com/ecp/c/Audi_ ... cb9&000336

Czy musze go wymieniac przy okazji servisu? Mam nalatane niecale 150k

Z gory dziekuje..

ps. dodam tez ze wczoraj sie dowiedzialem ze nie mam dpf-a, ale autko jest przygotowane...to dobrze??

Awatar użytkownika
radzik81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 399
Rejestracja: 14 lut 2013, 09:06
Imię: Radek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Londyn

Post autor: radzik81 » 04 cze 2013, 09:07

Kolego ten pasek jest do pompy wtryskowej.Jak bedziesz u mechanika niech ci sprawdzi jego stan bo tych paskow sie praktycznie nie wymienia.Jezeli pasek strzeli to nie pojedziesz dalej bo pompa przestanie dzialac.Ja mam nalatanie 170tys i nie wymieniam.Zobacz jeszcze w jakim stanie jest pasek wielorowkowy.

zenonek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 175
Rejestracja: 10 cze 2008, 19:13
Imię: Zenek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2018
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TDI
Napęd: FWD
Skrzynia: DSG
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Grays, uk

Post autor: zenonek » 04 cze 2013, 09:19

Dziekuje za info. Do paska wielorowkowego musze I tak zajzec, bo lekko cos swiergoli na wolnych obrotach. Podejzenie jest ze napinacz.

lechu168
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 242
Rejestracja: 10 cze 2012, 22:35
Imię: Lech
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: lechu168 » 04 cze 2013, 11:00

halasuje bo pewnie masz zajechana ktoras z rolek lub napinacz kleka. a bardziej zurzyty podejrzewam ze bedziesz miec pasek i rolke od pompy paliwa przynajmniej tak umnie bylo.

Awatar użytkownika
fabricjo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 155
Rejestracja: 26 gru 2009, 19:16
Imię: Mario
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Lokalizacja: St-Ghislain BE/Zamość

Post autor: fabricjo » 15 cze 2013, 09:34

radzik81 pisze:Kolego ten pasek jest do pompy wtryskowej.Jak bedziesz u mechanika niech ci sprawdzi jego stan bo tych paskow sie praktycznie nie wymienia.Jezeli pasek strzeli to nie pojedziesz dalej bo pompa przestanie dzialac.Ja mam nalatanie 170tys i nie wymieniam.Zobacz jeszcze w jakim stanie jest pasek wielorowkowy.
W 2,7 tdi nie ma pompy wtryskowej tylko pompa wysokiego ciśnienia. Pasek należy wymieniać, nie pamiętam co ile, ale należy go wymienić. No chyba że nie ma to Ciebie znaczenia, że gdzieś powiedzmy w długiej trasie stracisz napęd pompy :)
Dodam, że ja u siebie już 2 razy wymieniałem (bodajże co 120kkm), a dodatkowo jeszcze wielorowkowy i pompę wody przy okazji.
3 stówki i jeszcze mnie nie zawiódł :)

pozdro

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga