Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ INNY] [A6 C6] 3.0 Pytanie o silnik

Silniki wysokoprężne
oczek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 31 maja 2013, 15:53
Lokalizacja: B-stok

[ INNY] [A6 C6] 3.0 Pytanie o silnik

Post autor: oczek » 31 maja 2013, 16:08

Witam. Mam pytanie o silnik 3.0 common rail, mocy seryjnie nie wiem ile ma, jest zrobiona na 270 kucy, ale to pewnie nie seria. Chodzi mi o jakieś opinie, czy warto w to wchodzić? Bo samochodzik jest śliczny, 2005r, oryginalna s-line, full wypas, tylko jestem strasznie ostrożny. Jakiś czas temu bez czytania opinii itp kupiłem 3.0 A6 C5 ale w benzynie ASN i powiem szczerze - tragedia. Tylko ja wiem ile pieniędzy straciłem na samym silniku, nie mówiąc o całej furze, dlatego prosiłbym o jakieś wskazówki o słabych punktach tej furki, nie chciałbym wpaść z deszczu pod rynnę.
Jeśli napisałem posta w złym dziale to przepraszam i proszę o przeniesienie. Dawno mnie na forum nie było, dlatego prosiłbym o odrobinę wyrozumiałości. Pozdrawiam.
(dla Administratora - założyłem nowe konto, nie pamiętałem jaki miałem nick, a nie mogłem odzyskać konta bez nicku, jeśli ktoś mógłby mi w jakiś sposób pomóc - byłoby świetnie, a to konto do kasacji, jeśli nie to trudno, nie obrażę się hehe)

Awatar użytkownika
radzik81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 399
Rejestracja: 14 lut 2013, 09:06
Imię: Radek
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Londyn

Post autor: radzik81 » 31 maja 2013, 16:35

Kolego poczytaj na forum uzytkownikow takich ze motorow jakie trapia ich usterki.Przewaznie musisz zwrucic uwage na rozrzad czy nie halasuje podczas odpalania,warto bylo by sie tez dowiedziec czy cos z wtryskami bylo robione bo autko z 2005 roku a to prawie poczatek konstrukcji i wtryski laly no i na koniec slawne kolektory czy byly wymieniane.reszte kolego musisz sie doczytac tutaj na forum.

oczek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 31 maja 2013, 15:53
Lokalizacja: B-stok

Post autor: oczek » 31 maja 2013, 17:07

A o jakie kolektory chodzi? I jaki jest ich koszt +-?

Awatar użytkownika
radzik81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 399
Rejestracja: 14 lut 2013, 09:06
Imię: Radek
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Londyn

Post autor: radzik81 » 31 maja 2013, 17:18

Sa 2 kolektory ssace ktore sa bardzo awaryjne nowy kolektor w ASO to ok 2tys zl za sztuke ale jest zestaw naprawczy za 80zl ktory moze wyeliminowac problem.

oczek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 31 maja 2013, 15:53
Lokalizacja: B-stok

Post autor: oczek » 31 maja 2013, 18:06

Sprawdziłem VIN, kod motoru to BMG, bo z Belgii jest, 155kw i by się wszystko zgadzało, 210 koni + mapa zmieniona 30% z 200 to 60 i wychodzi 270 kucy. No nic, dzięki Panowie za pomoc, muszę się poważnie zastanowić co z tym robić dalej hehe

Awatar użytkownika
Yarecki
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 102
Rejestracja: 20 wrz 2010, 20:34
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Yarecki » 02 cze 2013, 10:31

Ten silnik to raczej BNG nie BMG, ale to szczegół. Jeżdżę takim od prawie 3 lat i jestem zadowolony. Oryginalna moc 211 KM, od 2 lat program na 270 KM. Kolektory również robiłem 2 lata temu w AZ i jest ok, chociaż teraz usprawnili swój patent. Przebieg trochę ponad 180kkm. Leje paliwo i cieszę się jazdą. Warto podjechać do serwisu z autem które masz zamiar kupić.
Post ten wyraża opinie autora w dniu dzisiejszym. Nie może on być wykorzystany przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani innym następującym po nim dniu. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany
poglądów, bez podawania przyczyny.

Awatar użytkownika
stinger
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 783
Rejestracja: 20 mar 2011, 07:42
Imię: Damian
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Landsberg/Lubuskie

Post autor: stinger » 02 cze 2013, 10:54

Ja mam silnik z belgi rodem z 211 konikami podkrecony wirusem ABT na 265. Autko rakieta, a z bolaczek typowych dla 3.0 tdi to naszczescie tylko klapy mnie dopadly, na szczescie ogarniete nieduzym kosztem. Wtryski i rozrzad mam w bez uwag wiec polecam ten silnik,pod warunkiem ze zadbany przez poprzedniego i obecnego wlasciciela, tak jak moj

<okok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja