Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AFB 2.5 150 KM] [A6 C5 2.5 TDI AFB] problem z doladowaniem

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
radek11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 24 lis 2008, 17:03
Imię: Radek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Świdnica

[ AFB 2.5 150 KM] [A6 C5 2.5 TDI AFB] problem z doladowaniem

Post autor: radek11 » 27 maja 2013, 20:21

Witam i ponawiam pytanie odnośnie doładowania mianowicie co może być przyczyną ze turbina w 11BS daje tylko do 1020 anie do 1050 i ani grama więcej proszę o jakieś sugestie i podpowiedzi sprawdziłem podciśnienie manometrem i jest -07 na wolnych obrotach wszystkie przewody szczelne turbina po regeneracji <zalamka>

http://vaglog.rtnet.pl/radek11_126011.html

maudi25tdi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 93
Rejestracja: 22 paź 2012, 21:14
Lokalizacja: lubliniec

Post autor: maudi25tdi » 29 maja 2013, 21:33

Witaj kolego ,kiedy czyściłeś przepływkę , te - 0,7 to mało powinno być -0,7 ,wykręcałeś
już pompę podciśnienia ?

[ Dodano: 2013-05-29, 21:35 ]
powinno być - 0,9 sorry za błąd jest to wielka różnica

[ Dodano: 2013-05-29, 21:38 ]
a przewód ten gruby co idzie do serwo szczelny na gumie na ścianie grodziowej

radek11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 24 lis 2008, 17:03
Imię: Radek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: radek11 » 29 maja 2013, 21:53

Witam kolego nie wykręcałem pompy podciśnienia przepływka jest kupiona i założona 1.5 roku temu a z tym podciśnieniem jesteś pewny ze ma być -09 jeśli chodzi o ten gruby przewód na ściance grodziowej to jest szczelny w miejscu gdzie jest wpiety w serwo potrafi syczeć ale nie zawsze

maudi25tdi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 93
Rejestracja: 22 paź 2012, 21:14
Lokalizacja: lubliniec

Post autor: maudi25tdi » 30 maja 2013, 11:25

Witaj jestem pewien ,jak nie jestem pewien to się nie wypowiadam, bo ten problem sam przerabiałem nie może tam nic syczeć , ja wymieniłem wszystko ,wężyki podciśnienia ,tą gumę w ścianie grodziowej co idzie ten gruby wąż do serwa ,uszczelniłem ten wąż co wchodzi do serwa takim klejem co się klei szyby w autach był on z mapei i było trochę lepiej ,ale jeszcze nie to co miało być wymieniłem pompę podciśnienia ,ale oryginał to cena z kosmosu ,i podeszła mi taka pompa http://allegro.pl/pompa-vacum-pierburg- ... 70124.html i wszystko wróciło do normy ,proponuję zacząć od tych tanich rzeczy , ta pompa nie pasuje jak oryginał jak już się zdecyduje na wymianę to pomogę ,ta pompa ma takie same parametry jak stara tylko jest inne mocowanie .

[ Dodano: 2013-05-30, 11:35 ]
-afb-25-150-km-pedal-gazu-nie-reaguje-n ... w=previous

radek11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 24 lis 2008, 17:03
Imię: Radek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: radek11 » 30 maja 2013, 16:07

Dzięki za odpowiedz najpierw usunę te nieszczelność potem sprawdzę jeszcze raz dokładnie wszystkie przewody i łączenia może się uda uniknąć wydatku 600zl jak to nic nie da to wtedy niestety trzeba będzie wydać na nowe vacum skąd się biorą te ceny? normalnie powala <szok>

maudi25tdi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 93
Rejestracja: 22 paź 2012, 21:14
Lokalizacja: lubliniec

Post autor: maudi25tdi » 30 maja 2013, 19:04

A oryginał koło 2000 zł jest różnica ,przeczytaj ten artykuł co jest w ostatniej wiadomości

radek11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 24 lis 2008, 17:03
Imię: Radek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: radek11 » 31 maja 2013, 11:45

Witam ponownie okazało się ze ten gruby przewód z vacum był zbyt lużny i tam uciekało podciśnienie po sprawdzeniu manometrem wyszło -1 bar <okok> wszędzie jest dobrze aż do zaworków ale od zaworków n18 i n75 wychodzi już tylko -05 -06 max nawet po zamianie przewodów i wtyczek tak wiec chyba czeka mnie zakup zaworków ale upewnie się jeszcze jak jest w Audi mojego kolegi <lol>

Multifonika A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 342
Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Multifonika A6 » 31 maja 2013, 13:45

radek11 pisze: wszędzie jest dobrze aż do zaworków ale od zaworków n18 i n75 wychodzi już tylko -05 -06 max
radek11- i tak ma być. Nic nie kupuj bo wywalisz kaskę w błoto. Jest tak dlatego że ECU wysterowuje te zaworki procentowo.

radek11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 24 lis 2008, 17:03
Imię: Radek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: radek11 » 31 maja 2013, 22:55

piotras72 dzięki kolego za informacje a już się przymieżałem do zakupu tylko jest jeszcze jakiś problem ze sztangą podnosi się i opada czyli działa podciśnienie trzyma sprawdzona manometrem ale jak wciągnie sztangę to tak jakby nie do końca ponieważ można palcami pchnąć ja do góry około 05cm czy tak ma być czy nie ? oprócz tego w 11BS coś się stało i jak wcześniej pokazywało od 970 do 1050 na on -of tak teraz pokazuje w on-of 970-980 już jestem głupi i nie wiem o co kaman oczywiście na rozgrzanym silniku temp.91st.a turbinę ustawiali mechanicy zajmujący się naprawami i regenerowaniem tylko coś misie wydaje ze spaprali robotę <wnerw> proszę żeby mi ktoś wyjaśnił jak to powinno wyglądać <zalamka>

Multifonika A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 342
Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Multifonika A6 » 01 cze 2013, 15:04

radek11 pisze: można palcami pchnąć ja do góry około 05cm czy tak ma być czy nie ?
Nie. Sztanga na wolnych obrotach powinna być wciągnięta na max.

Włącz 011BS i obserwuj ruchy sztangi. Powinna cyklicznie opadać i podnosić się na max (dosyć szybko).

radek11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 24 lis 2008, 17:03
Imię: Radek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: radek11 » 01 cze 2013, 15:58

piotras 72 w 11bs porusza się ona dosyć szybko góra dol jedynie co napisałem wcześniej nie sciąga jej do samej góry brak 05 cm nawet manometrem który daje 1bar a co powiesz odnośnie ładowania 970-980 na on -of dzisiaj jadąc 70 / h wcisnąłem gaz w podłogę atu nic auto powoli nabiera prędkości silnik kreci jak głupi atu zero przyspieszenia brak tego kopa z turbiny nie wiem co robić przed ich regulacją auto 100 razy lepiej chodziło <wnerw> <zalamka> do 70 km/h jest w miarę dobrze ale powyżej już kicha

Multifonika A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 342
Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Multifonika A6 » 01 cze 2013, 16:44

radek11, wygląda na to że sztanga jest wydłużona za bardzo. W bs-ach musi się podnosić na max- innej możliwości nie ma.

Zrób tak. Zdejmij wężyk co idzie do gruszki T ale od strony N75. Zassij ustami ile możesz (przytykaj go w przerwach językiem) i patrz czy sztanga się podnosi i nie opada. Wyeliminujesz w ten sposób uszkodzenie gruszki.
Autko nie przyspiesza bo T nie pracuje.

radek11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 24 lis 2008, 17:03
Imię: Radek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: radek11 » 01 cze 2013, 19:03

piotras 72 kolego właśnie tak zrobiłem i ssając mogę ją tylko podnieść do połowy wysokości jakoś tak cholernie ciężko ją podnieść pompka podciśnieniowa ręczna żeby ją podnieść do samej góry musi nabić -09 i tak trzyma sztanga nie opada coś mi się wydaje ze to wina gruszki ze stawia strasznie duży opór a podciśnienie za n75 jest -05 czy tam jest jakaś sprężyna regulująca? kolego a ty u siebie możesz ja zaciągnąć do samej góry ustami ? jeszcze jedno kolego jak u ciebie wygląda doładowanie w 011 i w 011BS na on -off oczywiście na rozgrzanym silniku <mysli> i jeszcze jedno próbowałem skrócić potem wydłużyć sztangę to mogę tylko zrobić pół obrotu tą srubą i w BS nic się nie zmienia ani w tą ani w drugą stronę

[ Dodano: 2013-06-03, 14:45 ]
Witam ponownie wszystkich mam pytanie jakie powinno byc podcisnienie od zaworu N75 do grychy poniewaz umnie jest -05 i nie wciaga gruchy do konca brak ok 05 cm informyje tez ze grucha jest szczelna sprawdzona vacu metrem turbine odpiolem od gruchy i sztanga pracuje idealnie bez jakichkolwiek zaciec w pelnym zakresie a jednak ani na wolnych ani w BS newciaga sztangi do konca wedle mnie albo grucha za twarda albo zawor N75 daje za male podcisnienie <mysli>

maudi25tdi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 93
Rejestracja: 22 paź 2012, 21:14
Lokalizacja: lubliniec

Post autor: maudi25tdi » 06 cze 2013, 11:36

Witam a jakie masz teraz podciśnienie na wolnych obrotach , i czy ten serwis który ci regenerował turbinę ,zamontował tą gruszkę dedykowaną do 2,5 a nie do 1,9 bo są takie same ale sprężyna jest inna ,i czy zapoznałeś się z tematem który wkleiłem wcześniej .

[ Dodano: 2013-06-06, 11:37 ]
jeżeli turbina nie pracowała to jest zaklejona na maksa i trzeba ją rozebrać i wyczyścić

radek11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 24 lis 2008, 17:03
Imię: Radek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: radek11 » 06 cze 2013, 14:55

Witam kolego maudi2.5tdi regeneracja odbyła się 1.5 roku wstecz w tej chwili w BS mam 980 -990 i już wiem ze trzeba czyścić ją z syfu ale dzięki za podpowiedz po wszystkim dam znać jak wyszło mam nadzieje ze to tylko to <lol>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga