A6 c5 Zbieżność problem
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 56
- Rejestracja: 23 sty 2013, 16:32
- Lokalizacja: Neckarsulm/Badenia-Wirtembergia
Witam. Kolego nie zgodzę się z tobą a6 C5 i C6 mają bardzo specyficzny przód i właściwie nikt poza ASO nie jest w stanie tego ogarnąć. I nie chodzi tu o to że nie potrafią tego pomierzyć ale nie mają do tego sprzętu umożliwiającego dokonania tego właściwie. Nie będę tu się rozpisywał podobny temat był poruszany a6-c5-co-moze-byc-przyczyna-plywania-au ... 427,15.htmendriu pisze:cena i tak z kosmosu nawet jeśli obejmuje osiowanie tylnej belki,przód to i tak w tym zawieszeniu to sama zbieżność.Realna cena to 150 zeta.
Problem polega na tym że auto po ustawieniu zbieżności może być ok ale tylko na postoju i na idealnej prostej drodze (nawierzchni) a na wybojach i nierównej będzie ściągać raz na prawo raz na lewo. To co pisze tu kolega o wywalaniu kasy na podwórkowych magików po 90 zł to niestety smutna prawda
I jeszcze jdno dla porównania cen w kompetenz centrum Audi Neckarsulm chcą za komplekswą zbieżność C5 Quattro "tylko" 200 euro i to po odciągnieciu upustu dla pracowników
Mała korekta co do ceny właśnie ustawiałem geometrie mojego Audi rachunek 153 euro tak jak pisałem - centrum Audi Neckarsulm
Ostatnio zmieniony 10 lip 2013, 17:54 przez bosmman, łącznie zmieniany 3 razy.
Witam potwierdzam z pelna w 100%zbieznoscia poradzi sobie tylko ASO brak odp.sprzetu do krencenia jakiegos mechanizmu w przedniej czesci auta przerobilem na wlasnym przykladzie zaklad zbieznosc ustawili katy tez ale naprzedniej belce jest cos jeszcze nie pamietam jak to sie nazywa ale powiedziano mi ze tego nie sa w stanie ustawicwiec pojechalem do aso tam ustawili to za 200zyla + reszta u poprzedniego mechaniora 300 zlwiec tyle ile za calosc zawolalo asotylko jazda bez sensu dwa razy wiec lepiej nie kabinowac i jechac odrazu do aso
[ Dodano: 2013-06-02, 09:11 ]
W quattro jest zbieznosc przod zbieznosc tyl kat pochylenia i na przadzieto urzedzenie chyba tez do katow dlatego taka cena.

[ Dodano: 2013-06-02, 09:11 ]
W quattro jest zbieznosc przod zbieznosc tyl kat pochylenia i na przadzieto urzedzenie chyba tez do katow dlatego taka cena.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Moze i 99% sobie z tym poradzi we Wroclawiu nikt niema zielonego pojecia o tym tak jak pisalem bylem w Latex polecanym na naszym forum ze wszystkim sobie poradzili ale z jedna sruba na przedniej belce juz nie pokazali mi nawet na rysunku technicznym ta srube i stwierdzili ze ta srube moze ustawic tylko aso chociaz uczciwie powiedzieli ale za reszte skasowali .
[ Dodano: 2013-06-06, 12:26 ]
A sory 99% nie jest wstanie sobie z tym poradzic .
[ Dodano: 2013-06-06, 12:26 ]
A sory 99% nie jest wstanie sobie z tym poradzic .
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
najgorsze jest to że większość użytkowników jest przekonana żę auto na koleinach musi pływać i szarpać w dziale opony jest temat szerokie-opony-koleiny-problem-vt58172,30.htm#624281
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
tak jak pisałem w tamtym temacie i pewnie pozostałym też o to chodziło;enduro7 pisze:najgorsze jest to że większość użytkowników jest przekonana żę auto na koleinach musi pływać i szarpać w dziale opony jest temat szerokie-opony-koleiny-problem-vt58172,30.htm#624281
na zdrowy rozum jeśli wjedziesz w koleinę, które przecież nie są idealnie proste i równe to możesz mieć nie wiadomo jakie zawieszenie będzie Cię ta koleina ciągnęła, im szersze opony tym efekt będzie gorszy i oto chodziło koledze, który tamten temat założył. nikt nie pisał, że auto "musi pływać i szarpać", tylko że występuje taki efekt na szerokich oponach. nikt nie pisał o wybojach i nierównościach, które przewijają się w tym temacie, który dotyczy czegoś zupełnie innego.
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
nic tylko pogratulować
tylko Ty chyba cały czas nie rozumiesz o co chodzi. nie chodzi o lataniu auta po całej drodze i braku kontroli nad nim, tylko prowadzeniu auta w koleinie jak w nią wpadnie. musimy sobie jeszcze wyjaśnić, że nie chodzi mi o koleiny głębokości 1-2 cm. bo to wielkiej różnicy nie robi, natomiast zdarzają się dużo głębsze i może masz szczęście że u Ciebie nie występują. nie wyobrażam sobie sytuacji, że wjeżdżam w koleinę, jadę w niej i wyjeżdżam i tego nie czuję. nie pisz, że tak zestroili Tobie zawieszenie że nie czujesz żadnych nierówności. dlaczego wszyscy w zapytaniach o wielkość kół pytają również o komfort jazdy? ten komfort to również różnica w prowadzeniu i nikt nie odkrywa tutaj ameryki, że na większych i szerszych kołach będzie gorzej. co do jednego masz rację, zawieszenie musi być dobrze zestrojone, i z tym co koledzy piszą w tym temacie również się zgadzam. jeśli zawieszenie będzie rozregulowane to nieważna szerokość opon a nawet nieważne są koleiny bo i tak będzie się Âźle prowadzić.
ode mnie to tyle w temacie, nie miej mi za złe, że się z Tobą nie zgadzam, ale to moje doświadczenia i moje zdanie na ten temat. pozdrawiam.

ode mnie to tyle w temacie, nie miej mi za złe, że się z Tobą nie zgadzam, ale to moje doświadczenia i moje zdanie na ten temat. pozdrawiam.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
nawet na dużych 5-10 cm kierownica nie ma tendencji do zmiany położenia czuc jedynie przechyły nadwozia i nie jest istotne czy wjeżdzam na nie pod miejszym czy większym kątem po prostu nie czuć nic poza przechyłami nadwozia .żadnych szarpań zmian kierunku jazdy i innych nieprzewidywalnych i nerwowych zachowań .tak było jak kupiłem auto.
zrobiłem na ori zawiasie 50 tyś i wysrała się końcówka zmiana końcówki geometria i katastrofa auto pływa nerwowe .
wymiana kpl zawiasu na porządnych częściach(stary wytrzymał 100 tyś w niemczech i 50 w polsce)
geometria WYKÂŁÓCONA z fachowcami ale zgodna z procedurami vag i auto jak nowe no możę prawie jak nowe bo nie przywrócimy mu pierwotnej sztywności nadwozia przebieg robi swoje
co do komfortu to 16 w/g mnie jest optymalnym rozwiązaniem na nasze mazurskie drogi .wszystko co powyżęj bez poważnej modyfikacji zawiasu tylko pogorszy trakcję na nierównym i komfort.
zrobiłem na ori zawiasie 50 tyś i wysrała się końcówka zmiana końcówki geometria i katastrofa auto pływa nerwowe .
wymiana kpl zawiasu na porządnych częściach(stary wytrzymał 100 tyś w niemczech i 50 w polsce)
geometria WYKÂŁÓCONA z fachowcami ale zgodna z procedurami vag i auto jak nowe no możę prawie jak nowe bo nie przywrócimy mu pierwotnej sztywności nadwozia przebieg robi swoje
co do komfortu to 16 w/g mnie jest optymalnym rozwiązaniem na nasze mazurskie drogi .wszystko co powyżęj bez poważnej modyfikacji zawiasu tylko pogorszy trakcję na nierównym i komfort.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 56
- Rejestracja: 23 sty 2013, 16:32
- Lokalizacja: Neckarsulm/Badenia-Wirtembergia
enduro 7 pochwała dla ciebie że zdecydowanie przeboksowałeś porządne ustawienie twojej geometri. To pływanie na koleinach i wybojach to właśnie S punkt lub jak wolą Niemcy spur konstante (jest o tym w elsie cały rozdział) - to właśnie ten drobny szczegół w przednim zawieszeniu o którym z uporem nie chcą wiedzieć domorośli magicy a i nie we wszyskich serwisach ASO traktują to poważnie. W efekcie czego powstały teorie że autko musi!!! sciągać na wybojach i koleinach. NIE MUSI TO BUJDY i efekt fuszerki sam jeżdżę na łapciach 235 x 17 i nic mi nie ściąga, zawieszenie sportowe - fabryczneenduro7 pisze:nawet na dużych 5-10 cm kierownica nie ma tendencji do zmiany położenia czuc jedynie przechyły nadwozia i nie jest istotne czy wjeżdzam na nie pod miejszym czy większym kątem po prostu nie czuć nic poza przechyłami nadwozia .żadnych szarpań zmian kierunku jazdy i innych nieprzewidywalnych i nerwowych zachowań .tak było jak kupiłem auto.
zrobiłem na ori zawiasie 50 tyś i wysrała się końcówka zmiana końcówki geometria i katastrofa auto pływa nerwowe .
wymiana kpl zawiasu na porządnych częściach(stary wytrzymał 100 tyś w niemczech i 50 w polsce)
geometria WYKÂŁÓCONA z fachowcami ale zgodna z procedurami vag i auto jak nowe no możę prawie jak nowe bo nie przywrócimy mu pierwotnej sztywności nadwozia przebieg robi swoje
co do komfortu to 16 w/g mnie jest optymalnym rozwiązaniem na nasze mazurskie drogi .wszystko co powyżęj bez poważnej modyfikacji zawiasu tylko pogorszy trakcję na nierównym i komfort.