[C5 2,8 LPG] Gaśnie na lpg na mrozie
[C5 2,8 LPG] Gaśnie na lpg na mrozie
Witam wszystkich bardzo serdecznie i bardzo prosiłbym o pomoc. Otóż w mojej Audi A6 gdy temperatura na zewnątrz spadła poniżej zera zaczęły się dziać jakieś dziwne rzeczy, tzn po przejechaniu co najmniej 10 km przy włączaniu na luz auto gaśnie na gazie
(na benzynce ok, ostatnio nawet czyszczona i adaptowana przepustnica) lub jak nie zgaśnie obroty falują i jakby nie chodził na wszystkie wtryskiwacze i gde dotykałem filtra gazu i wtryskiwaczy to są zimne, parownik gorący. Dziś byłem u gazownika bo na gwarancji to ten mi mówi że to sonda lambda coś nie do końca jest w porządku. Proszę o odp i przepraszam za jakieś kroki które pominołem na forum (pierwsze kroki)
(na benzynce ok, ostatnio nawet czyszczona i adaptowana przepustnica) lub jak nie zgaśnie obroty falują i jakby nie chodził na wszystkie wtryskiwacze i gde dotykałem filtra gazu i wtryskiwaczy to są zimne, parownik gorący. Dziś byłem u gazownika bo na gwarancji to ten mi mówi że to sonda lambda coś nie do końca jest w porządku. Proszę o odp i przepraszam za jakieś kroki które pominołem na forum (pierwsze kroki)
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Mi też spadał z obrotów na gazie na wolnych obrotach no i mam takie szarpnięcia przy około 2000obr. Powodem spadania z obrotów była popękana rurka odpowietrzenia silnika, cały ten profil przechodzący z jednej strony na drógą, po wymianie gazownik ustawił i na wolnych obrotach jest super. Co do tych szarpnięć to wymieniłem świece i nie pomogło no i zamierzam wymienić przewody bo nie wyglądają zaciekawie. Przy gazie musi mieć bardzo dobrą iskre więc jak przewody podupadłe to morze gdzieś gubić iskre przy jednych obrotach a na benzynie może być ok bo u mnie na benzynie tego nie ma. Nie wydaje mi się żeby to była sonda. No i jak to jest V6 to wydaje mi się że tam są 4 sondy, po 2 na stronę, przed katalizatorem i za.
Powodzenia
Powodzenia
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Ja jednak obstaję, że to jednak wina reduktora, mam zamontowany Zavoli Zeta N (do 150koni, u mnie jest 193 w aucie ) i wydaje mi się, że za mały ma wydatek i nie podgrzewa gazu wystarczająco, w tym tygodniu gazownik ma mi wymienić na Zeta S. i myśle że będzie wszystko w porządku i będzie dużo lepiej chodził, jak już zamontuje to się odezwę czy pomogło