[ AEB 1.8 150 KM] czy to prawda?
[ AEB 1.8 150 KM] czy to prawda?
Witam,
Gdy kupiłem samochód był taki efekt że po wciśnięciu pedału gazu do oporu auto zaczęło przyśpieszać kolega powiedział mi że w aucie są jakieś klapki i po wciśnięciu gazu do oporu one się otwierają i jest but konkretny czy to prawda o co w tym chodzi? parę dni temu ten efekt u mnie zniknął auto chodzi normalnie równo ale brak tego efektu
a i u mnie na pedale gazu jest taka jakby dokładka do czego ona jest? bo gdy wcisnę gaz do oporu i do tego tą dokładkę też to ta dokładka nie daje żadnego efektu może mi to ktoś wytłumaczyć? z góry dzięki
Gdy kupiłem samochód był taki efekt że po wciśnięciu pedału gazu do oporu auto zaczęło przyśpieszać kolega powiedział mi że w aucie są jakieś klapki i po wciśnięciu gazu do oporu one się otwierają i jest but konkretny czy to prawda o co w tym chodzi? parę dni temu ten efekt u mnie zniknął auto chodzi normalnie równo ale brak tego efektu
a i u mnie na pedale gazu jest taka jakby dokładka do czego ona jest? bo gdy wcisnę gaz do oporu i do tego tą dokładkę też to ta dokładka nie daje żadnego efektu może mi to ktoś wytłumaczyć? z góry dzięki
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Ale to nie w Twoim silnikuBuLi! pisze: kolega powiedział mi że w aucie są jakieś klapki i po wciśnięciu gazu do oporu one się otwierają i jest but konkretny czy to prawda o co w tym chodzi?
Bo tu nie uzyskasz dodatkowej mocyBuLi! pisze:a i u mnie na pedale gazu jest taka jakby dokładka do czego ona jest? bo gdy wcisnę gaz do oporu i do tego tą dokładkę też to ta dokładka nie daje żadnego efektu może mi to ktoś wytłumaczyć?
A ta dokładka jak piszesz, ma za zadanie poprawić komfort, ułożyć się pod Twoją stopę.
A szukanie przyczyn utraty mocy zacznij od sprawdzenia błędów i zrobienia logów.
BuLi! pisze:po sprawdzeniu komputerem wymieniony zostal czujnik temperatury plynu na nowy oraz przepływomierz auto teraz lepiej sie zbiera ale mam problem z biegiem jalowym faluja czasami obroty zastanawiam sie czy to nie wina przepustnicy
a odłączałeś może akumulator wcześniej? jeśli tak to przepustnica musi sie ponownie zaadaptować i przez jakiś czas (20km) będzie falować na jałowym a potem sie wyrówna .
wymontowalem przepustnice wyczyscilem i eureka chodzi równo juz wskazówka po puszczeniu gazu nie spada prawie na sam dół a pozniej sie wyrównuje juz wszystko wydaje sie byc w porzadku a jezeli chodzi o przyspieszenie to mechanik ktory mi sprawdzal auto mowic tez cos o bledzie turbo pewnie turbina juz nie domaga ;<
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Koledze chodziło zapewne o tzw. Kick-Down występujący jedynie w silnikach sprzężonych ze skrzynią automatyczną Tip Tronic. Posiada on dwa stopnie, przy maksymalnym naciśnięciu pedału gazu skrzynka redukuje o dwa biegi w dół, przy nieco lżejszym naciśnięciu o jeden bieg.
Regulamin: (....) Podszywanie się pod nienależne rangi jest zabronione.
kolejna przypadłość zaczął dużo palić z jakieś 18l/100km i to w ekonomicznej jezdzie tak wiec masakra dosc ze przyspiesza jak zwykly nissa 1.4 mojego tescia to do tego pali jak smok a i dopiero dostrzeglem ze na karosie jest wybity numer silnika APU a na blaszce silnika jest AEB wiec swap byl robiony
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga