W Audi też mi się aż świeci turbina na jasnoczerwono, jak go przepałuję.
[ AEB 1.8 150 KM] Pytanie do posiadaczy 1.8T
- HattoriHonza
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 288
- Rejestracja: 23 wrz 2010, 11:52
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin, Polska
Ja dla świętego spokoju ZAWSZE jak dojeżdżam gdzieś, gdzie zgaszę silnik, to ostatni odcinek pokonuję bardzo delikatnie i chwilkę odczekuję przed zgaszeniem. Ot - dmucham na zimne. W Golfie 1.9TDI się sprawdza, już 450kkm najechane na oryginalnej turbinie 
W Audi też mi się aż świeci turbina na jasnoczerwono, jak go przepałuję.
W Audi też mi się aż świeci turbina na jasnoczerwono, jak go przepałuję.
- Bilskirnir
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 144
- Rejestracja: 30 mar 2010, 01:10
- Lokalizacja: Zabrze/Donegal
grzemo sie pytał wczesniej o DV,opanowałes już to
? Uwalony DV nie bedzie trzymał ciśnienia na niskich obrotach,to owocuje niskim cisnieniem doładowania.Dopiero na wyższych obrotach turbina nadrabia straty i w miare rosnacych obrotów rosnie przyrost mocy.Przy czym turbinka ma co robic i owocuje nadmiernym wydzielaniem ciepła (czyt.przegrzewaniem).DV również ma za zadanie,utrzymywanie turbinki na optymalnych obrotach podczas zmiany biegów,aby uniknąć skrócić czas rozpędzania do obrotów roboczych.Dlatego jest on tak istotny.
U mnie "wgniata" w fotel aż do 3ki,od 1900 idżie jak wśćiekła aż do 5700,tak jak podaje producent-czuć moment w całym zakresie obrotów.Czasem mnie zadziwia...
4 i 5 też nie grzeszy,idżie pod góre z nachyleniem 5% aż 200 km/h
Ma przelatane 240k na originalnej turbince.
I aby ja rozgrzać do "czerwonośći" w nocy,trzeba sie mocno postarać.Mam na myśli jazdę do max 3 biegu i butowanie na okrągło przez min 20min.Na ciasnych drogach może być kłopotliwe,bo na dwójce to jest szatan.
Co jest ważne,mam wymienione cewki-wszystkie 4 wraz z świecami (platinium),nowa przepływka,DV z TTki,drożna odma,jeżdżę na full syncie 5w40 z wymianą co 10k,100% sprawny katalizator i lambdy,szczelność w całym układzie zasilania wraz z podcisnieniem,drożny intercooler,wymieniony filtr paliwa,wymieniony napinacz i łancuszek,czysty smok i bardzo dobre cisnienie oleju.Wszystkie częśći Ori.Spalanie w trasie 7,5-8ltr,mieszany 9,5-10ltr na 100.Jak dostaje baty to nie wiem,ciężko to obliczyć,ale duuuużo.Chodżi jak pszczółka...
Pozdrawiam.
U mnie "wgniata" w fotel aż do 3ki,od 1900 idżie jak wśćiekła aż do 5700,tak jak podaje producent-czuć moment w całym zakresie obrotów.Czasem mnie zadziwia...
4 i 5 też nie grzeszy,idżie pod góre z nachyleniem 5% aż 200 km/h
Ma przelatane 240k na originalnej turbince.
I aby ja rozgrzać do "czerwonośći" w nocy,trzeba sie mocno postarać.Mam na myśli jazdę do max 3 biegu i butowanie na okrągło przez min 20min.Na ciasnych drogach może być kłopotliwe,bo na dwójce to jest szatan.
Co jest ważne,mam wymienione cewki-wszystkie 4 wraz z świecami (platinium),nowa przepływka,DV z TTki,drożna odma,jeżdżę na full syncie 5w40 z wymianą co 10k,100% sprawny katalizator i lambdy,szczelność w całym układzie zasilania wraz z podcisnieniem,drożny intercooler,wymieniony filtr paliwa,wymieniony napinacz i łancuszek,czysty smok i bardzo dobre cisnienie oleju.Wszystkie częśći Ori.Spalanie w trasie 7,5-8ltr,mieszany 9,5-10ltr na 100.Jak dostaje baty to nie wiem,ciężko to obliczyć,ale duuuużo.Chodżi jak pszczółka...
Pozdrawiam.
Errare humanum est,docendo discimus.Volenti nihil difficile.
Bilskirnir
Bilskirnir
kolego a może być tak ze nie ma zadnych błedów a DV jest nie sprawny? Przepływke też mam nówke oryginałBilskirnir pisze:grzemo sie pytał wczesniej o DV,opanowałes już to? Uwalony DV nie bedzie trzymał ciśnienia na niskich obrotach,to owocuje niskim cisnieniem doładowania.Dopiero na wyższych obrotach turbina nadrabia straty i w miare rosnacych obrotów rosnie przyrost mocy.Przy czym turbinka ma co robic i owocuje nadmiernym wydzielaniem ciepła (czyt.przegrzewaniem).DV również ma za zadanie,utrzymywanie turbinki na optymalnych obrotach podczas zmiany biegów,aby uniknąć skrócić czas rozpędzania do obrotów roboczych.Dlatego jest on tak istotny.
U mnie "wgniata" w fotel aż do 3ki,od 1900 idżie jak wśćiekła aż do 5700,tak jak podaje producent-czuć moment w całym zakresie obrotów.Czasem mnie zadziwia...
4 i 5 też nie grzeszy,idżie pod góre z nachyleniem 5% aż 200 km/h
Ma przelatane 240k na originalnej turbince.
I aby ja rozgrzać do "czerwonośći" w nocy,trzeba sie mocno postarać.Mam na myśli jazdę do max 3 biegu i butowanie na okrągło przez min 20min.Na ciasnych drogach może być kłopotliwe,bo na dwójce to jest szatan.
Co jest ważne,mam wymienione cewki-wszystkie 4 wraz z świecami (platinium),nowa przepływka,DV z TTki,drożna odma,jeżdżę na full syncie 5w40 z wymianą co 10k,100% sprawny katalizator i lambdy,szczelność w całym układzie zasilania wraz z podcisnieniem,drożny intercooler,wymieniony filtr paliwa,wymieniony napinacz i łancuszek,czysty smok i bardzo dobre cisnienie oleju.Wszystkie częśći Ori.Spalanie w trasie 7,5-8ltr,mieszany 9,5-10ltr na 100.Jak dostaje baty to nie wiem,ciężko to obliczyć,ale duuuużo.Chodżi jak pszczółka...
Pozdrawiam.
było:
Fiat 126p,Golf II,Golf III,Audi 80 B3,Opel Calibra
teraz:
Audi A6 C5 1.8T
Fiat 126p,Golf II,Golf III,Audi 80 B3,Opel Calibra
teraz:
Audi A6 C5 1.8T
-
Forum Audi A7
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze








