[AWT 1.8T 150KM] problem z odpalaniem
[AWT 1.8T 150KM] problem z odpalaniem
Witam, jak juz wszystko w aucie pięknie chodziło tak znowu zaczęło mi sprawiać problemy...
Auto cięzko pali na zimnym silniku, czasem trzeba z 8-10 sekund pokrecic albo sprobować dwa razy zeby zaskoczył.
Na ciepłym nic takiego sie nie dzieje.
Niedawno zostały wymienione(aby wyeliminowac)
-pompa paliwa, nie bosh ale niby jakis porządny zamiennik za 450zł który pakują do wielu aut i nie ma z nim problemów
-przepływomierz BOSH
-komplet swiec BERU Platynowych
-Jedna cewka wraz z wtyczką
-Sonda lambda za katem
-Filtr Paliwa
Dodam, ze podczas jazdy auto chodzi bardzo dobrze, nie ma z nim jakichkolwiek problemów, spalanie, przyspieszenie itp wszystko w najlepszym porządku.
Jakieś pomysły, moze jakis czujnik padł czy coś?
Auto cięzko pali na zimnym silniku, czasem trzeba z 8-10 sekund pokrecic albo sprobować dwa razy zeby zaskoczył.
Na ciepłym nic takiego sie nie dzieje.
Niedawno zostały wymienione(aby wyeliminowac)
-pompa paliwa, nie bosh ale niby jakis porządny zamiennik za 450zł który pakują do wielu aut i nie ma z nim problemów
-przepływomierz BOSH
-komplet swiec BERU Platynowych
-Jedna cewka wraz z wtyczką
-Sonda lambda za katem
-Filtr Paliwa
Dodam, ze podczas jazdy auto chodzi bardzo dobrze, nie ma z nim jakichkolwiek problemów, spalanie, przyspieszenie itp wszystko w najlepszym porządku.
Jakieś pomysły, moze jakis czujnik padł czy coś?
Ostatnio zmieniony 30 maja 2013, 20:07 przez mavik0, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
- Bilskirnir
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 144
- Rejestracja: 30 mar 2010, 01:10
- Lokalizacja: Zabrze/Donegal
mavik0, tak na przyszłosc...Jeżeli już wymieniasz cewki,to zawsze komplet.Gdzies pisałem jak jedna padnięta (lub prawie) ma wpływ na 3 dobre poprzez moduł sterujący.Nie są drogie,więc na cewkach nie powinno się oszczędzać.Profilaktyka w tym przypadku jest wskazana.
Pozdro.
Pozdro.
Errare humanum est,docendo discimus.Volenti nihil difficile.
Bilskirnir
Bilskirnir
Bilskirnir pisze:mavik0, tak na przyszłosc...Jeżeli już wymieniasz cewki,to zawsze komplet.Gdzies pisałem jak jedna padnięta (lub prawie) ma wpływ na 3 dobre poprzez moduł sterujący.Nie są drogie,więc na cewkach nie powinno się oszczędzać.Profilaktyka w tym przypadku jest wskazana.
Pozdro.
Hej..piszesz, że cewki nie są drogie. Przymierzam się do wymiany więc gdybyś był tak uprzejmy i napisał gdzie można poszukać "niedrogich" cewek to będę wdzięczny. ja znalazłem tylko oryginały Bosch za 236pln a mnożąc x 4 bynajmniej dla mnie nie jest to mały wydatek.
zvagowalem dzis auto i pojawił sie dodatkowy bład tzn:
18010 Napięcie zasilania sterownika silnika 30 za niskie
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BÂŁÂĄD SPORADYCZNY
przed problemem z odpalaniem nie wystepował on, ktos ma jakis pomysł.
Przy okazji wciaz borykam sie z sondami, zostały obie wymienione na nowe, mam zalozony za katem ten oszukiwacz(wyciety kat), jednak wciaz pojawiają sie te dwa błedy:
17513 Sonda lambda czujnik 1 strona 2 grzejnik zwarcie do B+
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
17522 Regulacja lambda strona2 - podgrzewanie za wysokie
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
Sondy wymienione oczywiscie na nowe oryginalne boshe
18010 Napięcie zasilania sterownika silnika 30 za niskie
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BÂŁÂĄD SPORADYCZNY
przed problemem z odpalaniem nie wystepował on, ktos ma jakis pomysł.
Przy okazji wciaz borykam sie z sondami, zostały obie wymienione na nowe, mam zalozony za katem ten oszukiwacz(wyciety kat), jednak wciaz pojawiają sie te dwa błedy:
17513 Sonda lambda czujnik 1 strona 2 grzejnik zwarcie do B+
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
17522 Regulacja lambda strona2 - podgrzewanie za wysokie
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
Sondy wymienione oczywiscie na nowe oryginalne boshe
- Bilskirnir
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 144
- Rejestracja: 30 mar 2010, 01:10
- Lokalizacja: Zabrze/Donegal
atlas1977,Ori (Beru) w ASO nie kosztuja więcej jak 180zł za szt (choc moge się mylić).Bosch jak dla mnie nie jest liderem bezawaryjnośći i niskiej ceny.Popytaj na serwisach Skoda,Seat,VW tu masz kod 058905105.
mavik0, Jaki masz kod silnika ?
mavik0, Jaki masz kod silnika ?
Errare humanum est,docendo discimus.Volenti nihil difficile.
Bilskirnir
Bilskirnir
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga