Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[AWT 1.8T 150KM] problem z odpalaniem

Silniki benzynowe
mavik0
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 67
Rejestracja: 16 paź 2012, 19:16
Lokalizacja: Mikołów

[AWT 1.8T 150KM] problem z odpalaniem

Post autor: mavik0 » 30 maja 2013, 14:20

Witam, jak juz wszystko w aucie pięknie chodziło tak znowu zaczęło mi sprawiać problemy...
Auto cięzko pali na zimnym silniku, czasem trzeba z 8-10 sekund pokrecic albo sprobować dwa razy zeby zaskoczył.
Na ciepłym nic takiego sie nie dzieje.

Niedawno zostały wymienione(aby wyeliminowac)
-pompa paliwa, nie bosh ale niby jakis porządny zamiennik za 450zł który pakują do wielu aut i nie ma z nim problemów
-przepływomierz BOSH
-komplet swiec BERU Platynowych
-Jedna cewka wraz z wtyczką
-Sonda lambda za katem
-Filtr Paliwa

Dodam, ze podczas jazdy auto chodzi bardzo dobrze, nie ma z nim jakichkolwiek problemów, spalanie, przyspieszenie itp wszystko w najlepszym porządku.

Jakieś pomysły, moze jakis czujnik padł czy coś?
Ostatnio zmieniony 30 maja 2013, 20:07 przez mavik0, łącznie zmieniany 1 raz.

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 30 maja 2013, 19:57

mavik0 pisze:Jakieś pomysły, moze jakis czujnik padł czy coś?
Np czujnik temperatury <mysli>
Lpg jest ??

mavik0
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 67
Rejestracja: 16 paź 2012, 19:16
Lokalizacja: Mikołów

Post autor: mavik0 » 30 maja 2013, 21:49

nie ma LPG, wskazania temp na fisie są zgodne z rzeczywistą.

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 30 maja 2013, 22:13

mavik0 pisze:wskazania temp na fisie są zgodne z rzeczywistą.
Ale czujnik G62 nie podaje wartości na fisa.

Gobasu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 05 gru 2012, 21:12
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Gobasu » 30 maja 2013, 22:50

ÂŚmierdzi czujnikiem G62 :P

mavik0
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 67
Rejestracja: 16 paź 2012, 19:16
Lokalizacja: Mikołów

Post autor: mavik0 » 31 maja 2013, 23:12

podacie mi link do jakiejś aukcji allegro z tym czujnikiem? Oraz czy ktoś moze mi powiedzieć gdzie on sie znajduje.

Gobasu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 05 gru 2012, 21:12
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Gobasu » 01 cze 2013, 09:39

Nie kupuj na allegro. Zamów z aso, pewniak, koszt 99zł

mavik0
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 67
Rejestracja: 16 paź 2012, 19:16
Lokalizacja: Mikołów

Post autor: mavik0 » 01 cze 2013, 10:23

okej, w poniedziałek ostawiam auto do lakiernika więc dopiero za jakis tydzien/dwa to ogarnę i dam znać czy to było przyczyną problemów.
Dzieki :)

Awatar użytkownika
Bilskirnir
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 144
Rejestracja: 30 mar 2010, 01:10
Lokalizacja: Zabrze/Donegal

Post autor: Bilskirnir » 03 cze 2013, 00:25

mavik0, tak na przyszłosc...Jeżeli już wymieniasz cewki,to zawsze komplet.Gdzies pisałem jak jedna padnięta (lub prawie) ma wpływ na 3 dobre poprzez moduł sterujący.Nie są drogie,więc na cewkach nie powinno się oszczędzać.Profilaktyka w tym przypadku jest wskazana.

Pozdro.
Errare humanum est,docendo discimus.Volenti nihil difficile.
Bilskirnir

atlas audi a6

Post autor: atlas audi a6 » 03 cze 2013, 15:15

Bilskirnir pisze:mavik0, tak na przyszłosc...Jeżeli już wymieniasz cewki,to zawsze komplet.Gdzies pisałem jak jedna padnięta (lub prawie) ma wpływ na 3 dobre poprzez moduł sterujący.Nie są drogie,więc na cewkach nie powinno się oszczędzać.Profilaktyka w tym przypadku jest wskazana.

Pozdro.

Hej..piszesz, że cewki nie są drogie. Przymierzam się do wymiany więc gdybyś był tak uprzejmy i napisał gdzie można poszukać "niedrogich" cewek to będę wdzięczny. ja znalazłem tylko oryginały Bosch za 236pln a mnożąc x 4 bynajmniej dla mnie nie jest to mały wydatek.

mavik0
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 67
Rejestracja: 16 paź 2012, 19:16
Lokalizacja: Mikołów

Post autor: mavik0 » 03 cze 2013, 17:06

zvagowalem dzis auto i pojawił sie dodatkowy bład tzn:

18010 Napięcie zasilania sterownika silnika 30 za niskie
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BÂŁÂĄD SPORADYCZNY

przed problemem z odpalaniem nie wystepował on, ktos ma jakis pomysł.

Przy okazji wciaz borykam sie z sondami, zostały obie wymienione na nowe, mam zalozony za katem ten oszukiwacz(wyciety kat), jednak wciaz pojawiają sie te dwa błedy:

17513 Sonda lambda czujnik 1 strona 2 grzejnik zwarcie do B+
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
17522 Regulacja lambda strona2 - podgrzewanie za wysokie
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem


Sondy wymienione oczywiscie na nowe oryginalne boshe

Awatar użytkownika
Bilskirnir
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 144
Rejestracja: 30 mar 2010, 01:10
Lokalizacja: Zabrze/Donegal

Post autor: Bilskirnir » 04 cze 2013, 01:14

atlas1977,Ori (Beru) w ASO nie kosztuja więcej jak 180zł za szt (choc moge się mylić).Bosch jak dla mnie nie jest liderem bezawaryjnośći i niskiej ceny.Popytaj na serwisach Skoda,Seat,VW tu masz kod 058905105.

mavik0, Jaki masz kod silnika ?
Errare humanum est,docendo discimus.Volenti nihil difficile.
Bilskirnir

mavik0
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 67
Rejestracja: 16 paź 2012, 19:16
Lokalizacja: Mikołów

Post autor: mavik0 » 04 cze 2013, 08:28

silnik AWT, pisze w temacie :)

Gobasu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 05 gru 2012, 21:12
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Gobasu » 04 cze 2013, 10:10

Czy dwa ostatnie błędy są też są sporadyczne czy pojawiają się ciągle?

Co do pierwszego sugeruje sprawdzić ładowanie.

mavik0
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 67
Rejestracja: 16 paź 2012, 19:16
Lokalizacja: Mikołów

Post autor: mavik0 » 05 cze 2013, 11:38

pierwszy juz zlokalizowałem, po prostu niedawno odlaczalem aku wiec mogl dlatego wystapic.
Te dwa ostatnie pojawiają sie cały czas, po wykasowaniu chwile pojezdze i znowu. Obie sondy zmienione.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga