Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ BMK 3.0 224 KM] [A6 C6 3.0 TDI ] wtryskiwacze 059130277 AB

Silniki wysokoprężne
sigramsik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 08 sie 2012, 22:26
Imię: Adam
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2015
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: UK

Post autor: sigramsik » 16 maja 2013, 20:32

Rozmawialem wczoraj ze znajomym na temat wtryskow BE w silniku BMK, mowil ze bedzie chodzic ale bedzie kopcic bo trzeba przemapowac ecu, czy ktos robil cos takiego? przeczytalem na forum ze koles na BE jedzi drugi rok i jest ok tylko nie wiem czy przemapopywal ecu. dzieki.
Jeszcze jedno, rozmawialem ze sprzedawca z niemiec, i powiedzial ze wsadzaja BE i AN bez problemow, co o tym myslicie?

Peter22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 384
Rejestracja: 10 maja 2010, 11:35
Imię: Piotrek
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2012
Nadwozie: Liftback
Silnik: 5.2 435KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Peter22 » 16 maja 2013, 21:01

trzeba sie udac do jakiegos ogarniętego tunera to ci to zmieni i od razu pare koników doda. Jaka cena tych wtrysków BE????
Ja z ojcem się zastanawiam nad wsadzeniem silnika 2.0 tdi CAHA zamiast BMK dałem właśnie info mojemu mechaniorowi , ma sie dowiedziec czy da się imo przeprogramować . bedzie pierwsze 2.0 tdi quattro w budzie c6 <rotfl>

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 17 maja 2013, 06:28

sigramsik pisze:Rozmawialem wczoraj ze znajomym na temat wtryskow BE w silniku BMK, mowil ze bedzie chodzic ale bedzie kopcic bo trzeba przemapowac ecu, czy ktos robil cos takiego? przeczytalem na forum ze koles na BE jedzi drugi rok i jest ok tylko nie wiem czy przemapopywal ecu. dzieki.
Jeszcze jedno, rozmawialem ze sprzedawca z niemiec, i powiedzial ze wsadzaja BE i AN bez problemow, co o tym myslicie?
Auto będzie falować na wolnych obrotach i nie będzie chodził "zdrowo".
Nie ma szans i nawet tuner nic nie pomoże, jak zadzwoniłem z taką propozycją do ogarniętego to mnie wyśmiał od razu.
AH lub BD lub używki AH BD AB Q S inaczej się nie da !

Co do postu Peter22 wsadzić 2.0 tdi zamiast BMK, to jak zmienić Matiza na Tico !
Jak dla mnie głupi pomysł, w dodatku to nie będzie jeÂździło przy quattro, jak zmieniać BMK to tylko na inne BMK lub najlepiej ASB.

Peter22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 384
Rejestracja: 10 maja 2010, 11:35
Imię: Piotrek
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2012
Nadwozie: Liftback
Silnik: 5.2 435KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Peter22 » 17 maja 2013, 11:35

Będzie jeÂździło ja mam swoje 2.0 zrobione na 240 KM i 450Nm seryjne 3.0 nie ma szans

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 17 maja 2013, 12:30

Peter22 pisze:Będzie jeÂździło ja mam swoje 2.0 zrobione na 240 KM i 450Nm seryjne 3.0 nie ma szans
Silnik wyżyłowany,
to lepiej BMK zostawić zdecydowanie.
Ciekawe jaka będzie trwałość 2.0 tdi 240 PS ....
To już wolałbym BMK "zawirusować" na 300 PS, na pewno mniej szkodliwe to by było niż 2.0 na 240 PS !

Awatar użytkownika
radzik81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 399
Rejestracja: 14 lut 2013, 09:06
Imię: Radek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Londyn

Post autor: radzik81 » 17 maja 2013, 16:04

Osobiscie bym tak nie podkrecal 2.0 tdi moze max na 180ps.Mapa musi byc dopasowana indywidualnie zalezy w jakim stanie jest silnik.Ale napewno 240 koni przy fabrycznym 2.0 dobrze nie wruzy.Szypko sprzeglo,dwumas i inne podzespoly padna.

slg
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 91
Rejestracja: 16 gru 2010, 07:42
Lokalizacja: Stoczek / Lubelskie

Post autor: slg » 18 maja 2013, 07:55

ja tylko dodam , że koszt zrobienia 2.0TDi na 240koni jest większy , niż róznica w cenie 3.0 - 2.0 . Spalanie w tak wykręconym 2.0 jest podobne do seryjnego 3.0. O nm z dołu nawet nie rozmawiajmy , bo wykręcone 2.0 jedzie od 3tys obr i zaraz koncza sie obroty. Pisze bo mam wiedze praktyczna , mialem dwa silniki 1.9TDi , jeden na 226koni drugi na 237.

Peter22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 384
Rejestracja: 10 maja 2010, 11:35
Imię: Piotrek
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2012
Nadwozie: Liftback
Silnik: 5.2 435KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Peter22 » 18 maja 2013, 22:12

kolego moje 2 litry jedzie od 2 tyś jak szalone . 1.9 tdi to nie 2.0 tdi jest na 16 a 1.9 na 8-ce i jeszcze pewnie miałeś wsadzone turbo gt22 ja mam gtb 2260vk . Koszty przerobienia sa niewielkie ja mam wsadzone tylko turbo , IC centralny i wydech od turbo 3 cale . wiec śmieszne koszta . w przerobieniu 3.0 na 2.0 odpa mi IC bo 3.0 ma odrazu zamontowane 2 seryjnie . Ale nie bede się spierał ja mam porównanie pomiędzy moim 2.0 a ojca 3.0 .

slg
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 91
Rejestracja: 16 gru 2010, 07:42
Lokalizacja: Stoczek / Lubelskie

Post autor: slg » 19 maja 2013, 10:40

rozumiem że masz turbo ktore lepiej wstaje , ja mialem z mercedesa 2.7cdi turbine , jej wstawanie mimo dobrego dostrojenia softu było fatalne (3.5k rpm pelne doladowanie). Co do ilosci zaworów , to naprawde nie ma większego znaczenia jesli chodzi o nm z dołu , 8 zaworowe silniki jadą nawet lepiej z dołu. Tyle odemnie jesli chodzi o porownywanie 2.0 z 3.0 , bo naprawde nie ma co porównywać.

Peter22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 384
Rejestracja: 10 maja 2010, 11:35
Imię: Piotrek
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2012
Nadwozie: Liftback
Silnik: 5.2 435KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Peter22 » 20 maja 2013, 19:45

moja turbina to garet gtb2260vk i pochodzi z audi a6 c6 3.0 tdi przerobiona na podciśnienie . auto sie kreci do 5 tyś na 17-stkach nie miałem trakcji na 4 biegu <rotfl> . wiem ze was nie przekonam do tego ale patrząc na ceny wtrysków i rozrzadu w 3.0 tdi wolałem zainwestować w 2.0 tdi . jak troche uzbieram to zmieniam wtryski na większe bo te seryjne już nie chcą dać więcej paliwa i jeszcze zmieniam sprzęgło na kewlarowe i zobaczymy co wyjdzie . ok koniec OT

STraits
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 80
Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:33
Lokalizacja: Lublin

Post autor: STraits » 26 maja 2013, 15:05

Peter22 pisze:moja turbina to garet gtb2260vk i pochodzi z audi a6 c6 3.0 tdi przerobiona na podciśnienie . auto sie kreci do 5 tyś na 17-stkach nie miałem trakcji na 4 biegu <rotfl> . wiem ze was nie przekonam do tego ale patrząc na ceny wtrysków i rozrzadu w 3.0 tdi wolałem zainwestować w 2.0 tdi . jak troche uzbieram to zmieniam wtryski na większe bo te seryjne już nie chcą dać więcej paliwa i jeszcze zmieniam sprzęgło na kewlarowe i zobaczymy co wyjdzie . ok koniec OT
Tylko nadal będziesz dokładał KM i NM do samochodu, a zwykłe 3.0 TDI na mokrym w quattro spod świateł Cie zmiecie. Przerabiałem dosyć namiętnie kiedyś samochody - pamiętam jak ludzie wkładali grube tysiące, a nie żadko dziesiątki tysięcy w samochód osiągając marny efekt w porówananiu do sprzedaży obecnego samochodu i dołozeniu pieniędzy do młodszego rocznika z większym silnikiem ;P Oczywiście każdy lubi to co robi, ale z logiką nie zawsze idzie to w parze :D Jeżdżę od ponad 3 lat 3.0TDI i w zasadzie miałem ochote go chipować - ale przejechałem się S6 5.2 bo planowałem zakup - i prawde mówiąc miałem się już do niego przesiadać gdyby nie szczera rozmowa z włascicielem na temat zużycia paliwa :) Wracając do tematu - żadne 4 cylindry nie mają szans z kulturą pracy i elastycznością V6. Tak się składa że mam A4 B8 2.0 TDI 170 KM którym jeÂździ moja małżonka i mam codzienne porównianie :D

Peter22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 384
Rejestracja: 10 maja 2010, 11:35
Imię: Piotrek
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2012
Nadwozie: Liftback
Silnik: 5.2 435KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Peter22 » 26 maja 2013, 18:52

Ja też mam porównanie bo ojciec ma 3.0 tdi . Mam Takie pytanie do was czy skrzynia od 3.0 tdi podejdzie do 2.0 tdi ???? pytam bo 1.9tdi i 2,5 tdi pasowały do siebie .

cichykk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 133
Rejestracja: 04 cze 2009, 08:34
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Grójec

Post autor: cichykk » 28 maja 2013, 20:31

to temat o wtryskach , załóżcie nowy temat o przeróbkach 2.0

[ Dodano: 2013-06-26, 00:11 ]
sigramsik pisze:Rozmawialem wczoraj ze znajomym na temat wtryskow BE w silniku BMK, mowil ze bedzie chodzic ale bedzie kopcic bo trzeba przemapowac ecu, czy ktos robil cos takiego? przeczytalem na forum ze koles na BE jedzi drugi rok i jest ok tylko nie wiem czy przemapopywal ecu. dzieki.
Jeszcze jedno, rozmawialem ze sprzedawca z niemiec, i powiedzial ze wsadzaja BE i AN bez problemow, co o tym myslicie?
może i wsadzają BE i AN do silnika BMK ale do aut które idą na wschód ;) PóÂźniej wypali się tłok i zaczynają się schody <zalamka> Najlepiej założyć BD i po sprawie. <radocha>

Hubert105
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 28 lut 2018, 14:47
Lokalizacja: Malopolska

Post autor: Hubert105 » 28 lut 2018, 16:17

Witam mam taki problem czasami podczas rozruchu zaczyna kręcić potem przestaje i za 2 razem odpala nie ma żadnego dymienia oleju nie przybywa czy to też mogą być wtryski

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 28 lut 2018, 16:35

Możliwe :). Wrzuć pomiary z grup 13-14 (rozgrzane auto z pracującym silnikiem na obrotach jałowych) oraz 72-77 (nie ma znaczenia).

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga