[ BMK 3.0 224 KM] [A6 C6 3.0 TDI ] wtryskiwacze 059130277 AB
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 17
- Rejestracja: 08 sie 2012, 22:26
- Imię: Adam
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: UK
Rozmawialem wczoraj ze znajomym na temat wtryskow BE w silniku BMK, mowil ze bedzie chodzic ale bedzie kopcic bo trzeba przemapowac ecu, czy ktos robil cos takiego? przeczytalem na forum ze koles na BE jedzi drugi rok i jest ok tylko nie wiem czy przemapopywal ecu. dzieki.
Jeszcze jedno, rozmawialem ze sprzedawca z niemiec, i powiedzial ze wsadzaja BE i AN bez problemow, co o tym myslicie?
Jeszcze jedno, rozmawialem ze sprzedawca z niemiec, i powiedzial ze wsadzaja BE i AN bez problemow, co o tym myslicie?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 384
- Rejestracja: 10 maja 2010, 11:35
- Imię: Piotrek
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 5.2 435KM
- Napęd: 4WD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
trzeba sie udac do jakiegos ogarniętego tunera to ci to zmieni i od razu pare koników doda. Jaka cena tych wtrysków BE????
Ja z ojcem się zastanawiam nad wsadzeniem silnika 2.0 tdi CAHA zamiast BMK dałem właśnie info mojemu mechaniorowi , ma sie dowiedziec czy da się imo przeprogramować . bedzie pierwsze 2.0 tdi quattro w budzie c6
Ja z ojcem się zastanawiam nad wsadzeniem silnika 2.0 tdi CAHA zamiast BMK dałem właśnie info mojemu mechaniorowi , ma sie dowiedziec czy da się imo przeprogramować . bedzie pierwsze 2.0 tdi quattro w budzie c6
Auto będzie falować na wolnych obrotach i nie będzie chodził "zdrowo".sigramsik pisze:Rozmawialem wczoraj ze znajomym na temat wtryskow BE w silniku BMK, mowil ze bedzie chodzic ale bedzie kopcic bo trzeba przemapowac ecu, czy ktos robil cos takiego? przeczytalem na forum ze koles na BE jedzi drugi rok i jest ok tylko nie wiem czy przemapopywal ecu. dzieki.
Jeszcze jedno, rozmawialem ze sprzedawca z niemiec, i powiedzial ze wsadzaja BE i AN bez problemow, co o tym myslicie?
Nie ma szans i nawet tuner nic nie pomoże, jak zadzwoniłem z taką propozycją do ogarniętego to mnie wyśmiał od razu.
AH lub BD lub używki AH BD AB Q S inaczej się nie da !
Co do postu Peter22 wsadzić 2.0 tdi zamiast BMK, to jak zmienić Matiza na Tico !
Jak dla mnie głupi pomysł, w dodatku to nie będzie jeÂździło przy quattro, jak zmieniać BMK to tylko na inne BMK lub najlepiej ASB.
Silnik wyżyłowany,Peter22 pisze:Będzie jeÂździło ja mam swoje 2.0 zrobione na 240 KM i 450Nm seryjne 3.0 nie ma szans
to lepiej BMK zostawić zdecydowanie.
Ciekawe jaka będzie trwałość 2.0 tdi 240 PS ....
To już wolałbym BMK "zawirusować" na 300 PS, na pewno mniej szkodliwe to by było niż 2.0 na 240 PS !
ja tylko dodam , że koszt zrobienia 2.0TDi na 240koni jest większy , niż róznica w cenie 3.0 - 2.0 . Spalanie w tak wykręconym 2.0 jest podobne do seryjnego 3.0. O nm z dołu nawet nie rozmawiajmy , bo wykręcone 2.0 jedzie od 3tys obr i zaraz koncza sie obroty. Pisze bo mam wiedze praktyczna , mialem dwa silniki 1.9TDi , jeden na 226koni drugi na 237.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 384
- Rejestracja: 10 maja 2010, 11:35
- Imię: Piotrek
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 5.2 435KM
- Napęd: 4WD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
kolego moje 2 litry jedzie od 2 tyś jak szalone . 1.9 tdi to nie 2.0 tdi jest na 16 a 1.9 na 8-ce i jeszcze pewnie miałeś wsadzone turbo gt22 ja mam gtb 2260vk . Koszty przerobienia sa niewielkie ja mam wsadzone tylko turbo , IC centralny i wydech od turbo 3 cale . wiec śmieszne koszta . w przerobieniu 3.0 na 2.0 odpa mi IC bo 3.0 ma odrazu zamontowane 2 seryjnie . Ale nie bede się spierał ja mam porównanie pomiędzy moim 2.0 a ojca 3.0 .
rozumiem że masz turbo ktore lepiej wstaje , ja mialem z mercedesa 2.7cdi turbine , jej wstawanie mimo dobrego dostrojenia softu było fatalne (3.5k rpm pelne doladowanie). Co do ilosci zaworów , to naprawde nie ma większego znaczenia jesli chodzi o nm z dołu , 8 zaworowe silniki jadą nawet lepiej z dołu. Tyle odemnie jesli chodzi o porownywanie 2.0 z 3.0 , bo naprawde nie ma co porównywać.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 384
- Rejestracja: 10 maja 2010, 11:35
- Imię: Piotrek
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 5.2 435KM
- Napęd: 4WD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
moja turbina to garet gtb2260vk i pochodzi z audi a6 c6 3.0 tdi przerobiona na podciśnienie . auto sie kreci do 5 tyś na 17-stkach nie miałem trakcji na 4 biegu . wiem ze was nie przekonam do tego ale patrząc na ceny wtrysków i rozrzadu w 3.0 tdi wolałem zainwestować w 2.0 tdi . jak troche uzbieram to zmieniam wtryski na większe bo te seryjne już nie chcą dać więcej paliwa i jeszcze zmieniam sprzęgło na kewlarowe i zobaczymy co wyjdzie . ok koniec OT
Tylko nadal będziesz dokładał KM i NM do samochodu, a zwykłe 3.0 TDI na mokrym w quattro spod świateł Cie zmiecie. Przerabiałem dosyć namiętnie kiedyś samochody - pamiętam jak ludzie wkładali grube tysiące, a nie żadko dziesiątki tysięcy w samochód osiągając marny efekt w porówananiu do sprzedaży obecnego samochodu i dołozeniu pieniędzy do młodszego rocznika z większym silnikiem ;P Oczywiście każdy lubi to co robi, ale z logiką nie zawsze idzie to w parze :D Jeżdżę od ponad 3 lat 3.0TDI i w zasadzie miałem ochote go chipować - ale przejechałem się S6 5.2 bo planowałem zakup - i prawde mówiąc miałem się już do niego przesiadać gdyby nie szczera rozmowa z włascicielem na temat zużycia paliwa Wracając do tematu - żadne 4 cylindry nie mają szans z kulturą pracy i elastycznością V6. Tak się składa że mam A4 B8 2.0 TDI 170 KM którym jeÂździ moja małżonka i mam codzienne porównianie :DPeter22 pisze:moja turbina to garet gtb2260vk i pochodzi z audi a6 c6 3.0 tdi przerobiona na podciśnienie . auto sie kreci do 5 tyś na 17-stkach nie miałem trakcji na 4 biegu . wiem ze was nie przekonam do tego ale patrząc na ceny wtrysków i rozrzadu w 3.0 tdi wolałem zainwestować w 2.0 tdi . jak troche uzbieram to zmieniam wtryski na większe bo te seryjne już nie chcą dać więcej paliwa i jeszcze zmieniam sprzęgło na kewlarowe i zobaczymy co wyjdzie . ok koniec OT
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 133
- Rejestracja: 04 cze 2009, 08:34
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Grójec
to temat o wtryskach , załóżcie nowy temat o przeróbkach 2.0
[ Dodano: 2013-06-26, 00:11 ]
[ Dodano: 2013-06-26, 00:11 ]
może i wsadzają BE i AN do silnika BMK ale do aut które idą na wschód PóÂźniej wypali się tłok i zaczynają się schody Najlepiej założyć BD i po sprawie.sigramsik pisze:Rozmawialem wczoraj ze znajomym na temat wtryskow BE w silniku BMK, mowil ze bedzie chodzic ale bedzie kopcic bo trzeba przemapowac ecu, czy ktos robil cos takiego? przeczytalem na forum ze koles na BE jedzi drugi rok i jest ok tylko nie wiem czy przemapopywal ecu. dzieki.
Jeszcze jedno, rozmawialem ze sprzedawca z niemiec, i powiedzial ze wsadzaja BE i AN bez problemow, co o tym myslicie?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga