Witajcie!
Przeszukałem forum ale nie znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie pytania..
Gdzie znajdę przewód zasilający wtryskiwacze w mojej bryce (wydaje mi się, że wtryskiwacze mają zasilanie cały czas po zapłonie a uruchomienie ich jest sterowane masą????). chciałbym zrobić sobie zabezpieczenie przed „nieautoryzowanym uruchomieniem” i wymyśliłem, że przekaźnik bezpośrednio przed wtryskiwaczami będzie OK. tylko jak znaleźć miejsce, gdzie zasilanie idzie jeszcze jednym przewodem?? (przed rozgałęzieniem na 6 wtryskiwaczy).
I kolejne pytanie: chcę też przenieść wtyczkę do komunikacji w inne miejsce a tam gdzie jest teraz zostawić atrapę. Czy mogę lutować styki przy wtyczce na „żywym organizmie” czy trzeba rozłączyć akumulator??
Pozdrawiam!!!!
Zasilanie wtryskiwaczy C5 2,4 156KM silnik ALF
Zasilanie wtryskiwaczy C5 2,4 156KM silnik ALF
Pozdrawiam!
Darek
Darek
OK Dzięki!
Z tego co udało mi się ustalić, to bezpiecznik 32 jest odpowiedzialny za napięcie na wtryskiwaczach.
Czy ma ktoś schemat tej części instalacji? Najlepiej z kolorami kabli?
Aktualizacja
Kurcze! nie mogę sobie poradzić! Bezpiecznik to oczywiście 34 (a nie 32). z tego co udało mi się wyczaić, to do wtryskiwaczy zasilanie dochodzi kablem żółto-zielonym i taki odchodzi od bezpiecznika 34. Tylko czy po drodze nie idzie jeszcze gdzieś "przy okazji"? może ktoś mi to sprawdzić na jakimś schemacie ?
Z tego co udało mi się ustalić, to bezpiecznik 32 jest odpowiedzialny za napięcie na wtryskiwaczach.
Czy ma ktoś schemat tej części instalacji? Najlepiej z kolorami kabli?
Aktualizacja
Kurcze! nie mogę sobie poradzić! Bezpiecznik to oczywiście 34 (a nie 32). z tego co udało mi się wyczaić, to do wtryskiwaczy zasilanie dochodzi kablem żółto-zielonym i taki odchodzi od bezpiecznika 34. Tylko czy po drodze nie idzie jeszcze gdzieś "przy okazji"? może ktoś mi to sprawdzić na jakimś schemacie ?
Pozdrawiam!
Darek
Darek
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 200
- Rejestracja: 01 cze 2011, 14:04
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: dolnośląskie
dołączam się do prośby o schemat zasilania wtrysków ale w silniku 3.0 ASN. Znalazłem na necie gdzieś schemat do tego motoru ale w A4. Niby bezp. 32 się zgadza ale chciałbym mieć pewność. Zasilanie jest ponoć podawane z przekaÂźnika J17 odpowiedzialnego również za pompę paliwa.
Problem polega na tym, że jak pojadę w dłuższą trasę na autostradzie, to po jakimś czasie zaczyna szarpać silnik i w vag'u pojawia się 6 błędów zwarcia do masy obwodu wtrysku dla każdego cylindra - i nic więcej. Bezpiecznik 20A się nie pali. Wnioskuję, że będzie problem pomiędzy przekaÂźnikiem J17 a skrzynką bezpieczników. Jak ktoś ma doświadczenie jak się dochodzi do tego przekaÂźnika to prosiłbym o pomoc.
Problem polega na tym, że jak pojadę w dłuższą trasę na autostradzie, to po jakimś czasie zaczyna szarpać silnik i w vag'u pojawia się 6 błędów zwarcia do masy obwodu wtrysku dla każdego cylindra - i nic więcej. Bezpiecznik 20A się nie pali. Wnioskuję, że będzie problem pomiędzy przekaÂźnikiem J17 a skrzynką bezpieczników. Jak ktoś ma doświadczenie jak się dochodzi do tego przekaÂźnika to prosiłbym o pomoc.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga