
[A6 C4] Audi c4 2.3 (jak podniesc moc)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 23
- Rejestracja: 19 gru 2010, 00:02
- Lokalizacja: Wrocław / Sobótka / Hamburg
[A6 C4] Audi c4 2.3 (jak podniesc moc)
Witam mam pytanie odnosnie zmiany mocy silnika w d .osc typowym (lecz nie tuningowanym) silniku 2.3 . Jakie mozna zastosowac zmiany? Jestem otwarty na wszelkie propozycje . Kontakty do ludzi ktorzy cos wiedza na ten temat i wgl mile widziane


audi-100-c4-moja-asia-vt35631.htm MOJA ASIA
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 230
- Rejestracja: 15 sty 2012, 07:46
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
Niestety z tym silnikiem nic za bardzo nie zdziałaś:/ÂŻeby to był chociaż 2.3 20V(7A) to mógł byś coś pomodzić.W 10V tez można ale są to przeróbki dla maniaków tych silników.Przeróbki ich są bardzo trudne bo wiążą się ze zmianą osprzętu paliwowego bo jest niestety na mechanicznym wtrysku:/
340KM i 500NM 

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 23
- Rejestracja: 19 gru 2010, 00:02
- Lokalizacja: Wrocław / Sobótka / Hamburg
Aha czyli nadzieja jest ... Koszty mnie nie przerazaja ... Wiec prosze pisac
audi-100-c4-moja-asia-vt35631.htm MOJA ASIA
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 230
- Rejestracja: 15 sty 2012, 07:46
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
zbych_zoledz, więc jeżeli uzyskanie jakiś 50kM za cenę 15tysi to nie masakra to proszę,polerowanie dolotów i wylotów w głowicy,polerowanie zaworów,tytanowe podkładki zaworowe,dotarcie zaworów pod kątem 75 stopni,mocniejsze sprężyny zaworowe,ostry wałek rozrządu,pięć gazników(są gotowe zestawy)uwolnienie wydechu.Mozesz się też pokusić rozwiercenie bloku na trzeci szlif,założyć tłoki od 2.0 16V,wał od 3B i korby nie pamietam teraz od czego ale jak bedziesz chciał to sprawdzę.Korby polerujesz i odciążasz,sworznie tłoków od silnika 7A bo lżejsze,odciążasz tłoki.To tak po skrótach 

340KM i 500NM 

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 23
- Rejestracja: 19 gru 2010, 00:02
- Lokalizacja: Wrocław / Sobótka / Hamburg
A co powiecie na digifan 1 z corado z pelna instalacja ?
audi-100-c4-moja-asia-vt35631.htm MOJA ASIA
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 230
- Rejestracja: 15 sty 2012, 07:46
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
Jeśli digifant 1 to Vw T4 2.5.Corado ma 4 cylindry.Ale i tak za dużo tu nie uzyskasz,bo z tego co pamiętam to też nie maja mapsensora tylko samą przepływkę.ÂŁatwiej by było wyrwać gdzieś silnik 7A,odświeżyć go,wymienić czujniki stókowe bo w nich to zmora,i troszkę pomodzić mechanicznie,poszukać orginalnej kości MTM lub ABT,zmienić wtryski.
340KM i 500NM 

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 23
- Rejestracja: 19 gru 2010, 00:02
- Lokalizacja: Wrocław / Sobótka / Hamburg
Ok powiedzmy chce zmienic silnik. Jaki waszym zdaniem motor bd idealnie pasowal do mojej sety . Oczywiscie jesli idzie swap to odrazu quattro wiec wolal bym kupic jakas mocna a6 w calosci np. Po dzwonie i modzic . Co do budy mam duzy sentyment jest odpicowana. Duzo kasy zainwestowane i wogole . ...
audi-100-c4-moja-asia-vt35631.htm MOJA ASIA
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 230
- Rejestracja: 15 sty 2012, 07:46
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
Tylko i wyłącznie 2.2 20VT (3B-220KM,AAN-230KM,ABY-230KM).Co do quattro,to nie jestem pewien ale jest chyba inna podłoga więc bez przeróbek się nie obędzie.Kupując coś co ma 2.2T to musisz się liczyć z robotą silnika.99%tego co jest na sprzedaż jest zarżnięta .Ale frajda z jazdy jest niezła 

340KM i 500NM 
