19" w s6 c5 jak się jeździ?
- Jarecki
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 896
- Rejestracja: 03 mar 2008, 07:26
- Imię: Henryk
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Silesia
- Kontakt:
mitecl, jak dla mnie super zakup felg
AUDI jest jak Media Markt - nie dla Idiotów :D
Forum Audi nie tylko A6.
Forum Audi nie tylko A6.
Fajnie wygląda ja tez się szykuje PS jak wrażenia po jeÂździe na tak niskim profilu i jakie ciśnienie dałeś w kola .
http://images.spritmonitor.de/549045.png
Wymiana rozrządu
VOSSEN CV3-R silver + Dunlop Sport MAXX RT2 255/35/19
KW variant 2
DBA 4000 Wiper Slot 6x6 F/R + EBC Yellow stuff F/R + Motul RBF 660
Wymiana rozrządu
VOSSEN CV3-R silver + Dunlop Sport MAXX RT2 255/35/19
KW variant 2
DBA 4000 Wiper Slot 6x6 F/R + EBC Yellow stuff F/R + Motul RBF 660
strasznej tragedii nie ma, wiadomo jest trochę twardszy ale S6 do miękkich i komfortowych z natury nie należy, mam dość wąskie opony w tej chwili i to trochę nasila odczucia nawierzchni, po wymianie na szersze powinno być znacząco lepiej,Golota26 pisze:Fajnie wygląda ja tez się szykuje PS jak wrażenia po jeździe na tak niskim profilu i jakie ciśnienie dałeś w kola .
najważniejsze, że cieszą oko:)
A możesz jeszcze opisać jak ze skręcaniem ( nie ociera o błotnik ) i jak się zachowuje pod "pełnym obciążeniem 4/5 osoby" i podać z ciekawości parametry felgi ET szerokość i czy dawałeś jakieś dystanse. U mnie będzie 19 x 8.5 ET30 i opona 255/35/19.
Pozdro
Pozdro
http://images.spritmonitor.de/549045.png
Wymiana rozrządu
VOSSEN CV3-R silver + Dunlop Sport MAXX RT2 255/35/19
KW variant 2
DBA 4000 Wiper Slot 6x6 F/R + EBC Yellow stuff F/R + Motul RBF 660
Wymiana rozrządu
VOSSEN CV3-R silver + Dunlop Sport MAXX RT2 255/35/19
KW variant 2
DBA 4000 Wiper Slot 6x6 F/R + EBC Yellow stuff F/R + Motul RBF 660
Witam
Felunek już ubrany w opony i od piątku kreci się. Jednak mały klopik bo zaczyna coś obcierać przy dobiciu i muszę szukać wyjścia z sytuacji.
Co radzicie: ranty to ostateczność zmiana rozmiaru opony na węższy , gruby gwint z regulacja odbicia i dobicia czy robić negatyw pochylanie kol do wewnątrz auta.
Pozdro
Niestety zawieszenie nie wytrzymało trudu czasu i się rozsypało.
Po założeniu nowego zawieszenia i podniesieniu lekko autka do góry jest super nic nie ociera i super się jeÂździ
Felunek już ubrany w opony i od piątku kreci się. Jednak mały klopik bo zaczyna coś obcierać przy dobiciu i muszę szukać wyjścia z sytuacji.
Co radzicie: ranty to ostateczność zmiana rozmiaru opony na węższy , gruby gwint z regulacja odbicia i dobicia czy robić negatyw pochylanie kol do wewnątrz auta.
Pozdro
Niestety zawieszenie nie wytrzymało trudu czasu i się rozsypało.
Po założeniu nowego zawieszenia i podniesieniu lekko autka do góry jest super nic nie ociera i super się jeÂździ
http://images.spritmonitor.de/549045.png
Wymiana rozrządu
VOSSEN CV3-R silver + Dunlop Sport MAXX RT2 255/35/19
KW variant 2
DBA 4000 Wiper Slot 6x6 F/R + EBC Yellow stuff F/R + Motul RBF 660
Wymiana rozrządu
VOSSEN CV3-R silver + Dunlop Sport MAXX RT2 255/35/19
KW variant 2
DBA 4000 Wiper Slot 6x6 F/R + EBC Yellow stuff F/R + Motul RBF 660
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga