Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

A6 c5 Zbieżność problem

Zawieszenie
Awatar użytkownika
krzysiekhhns
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 47
Rejestracja: 09 kwie 2013, 14:47
Lokalizacja: Wrocław

A6 c5 Zbieżność problem

Post autor: krzysiekhhns » 08 maja 2013, 14:52

Witam

Jestem laikiem dlatego sorki jak zły dział....

Otóż mój problem polega na tym iż na prostych kołach moja kierownica jest przekręcona w lewo trochę....

Przez to opony mi się pościnają i będzie lipa :(


Ponoć w kierownicy coś, jakieś wałki albo coś takiego trzeba poustawiać..

Ponoć do zbieżności to najlepiej jak mają najnowszy sprzęt, jakimiś tam elektro światłową wiązką sprawdzaja.

(może ktoś poleci gdzie we wrocku ?)

pytanie czy moje auto ma z tyłu belke i nie trzeba robić tyłu....


i czy geometria kół jest wymagana...

Jedni mi mówili że to koszt 40 zł, inni że ok. 100pln, a ja zadzwoniłem to mi powiedział przez telefon 120 za przód i 160 za tył.

Proszę o poradę na co powinenem się zdecydować (zbieżność, geometria kół) i ile taka impreza powinna max kosztowac?

dodam że zmieniłem niedawno opony na letnie, ale były wyważane, problem występował już na zimówkach

dziękuje za pomoc

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2092
Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
Imię: Motostacja
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Motostacja pl » 08 maja 2013, 18:31

krzysiekhhns pisze:Otóż mój problem polega na tym iż na prostych kołach moja kierownica jest przekręcona w lewo trochę....

Przez to opony mi się pościnają i będzie lipa
To akurat nieprawda, od samego tylko niewłaściwego położenia kierownicy nic się nie stanie. Nie masz się czym przejmować. Jeśli koła są ustawione prawidłowo, to kierownica może być nawet "do góry nogami".