[ AJL 1.8 180 KM] dłuższe kręcenie na ciepłym
- PictBridge
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 117
- Rejestracja: 08 sie 2010, 08:12
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
[ AJL 1.8 180 KM] dłuższe kręcenie na ciepłym
witajcie,nadal słabo pali na ciepłym silniku trzeba go kręcić dłuższy czas dziwne jest to ,że gdy zgasze go gorącego i po 5 sekundach odpalam normalnie odpala a gdy poczekam ok 10 min ma juz problemy, rano jest tez wszystko elegancko pali odrazu, byłem u gazownika jest wszystko wporządku ustawił mi start na gazie na ciepłym i tak samo jak na benzynie wymieniłem świece nic go nie zalewa, komputer nie pokazuje żadnych błędów wszystko jest w jak najlepszym porządku, nikt nie wie dlaczego tak sie dzieje możę ktoś z was miał podobnie pomóżcie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Ale warto to jeszcze sprawdzić czy aby na pewno.PictBridge pisze: byłem u gazownika jest wszystko wporządku
Zakręć gaz w zbiorniku i go wypal z przewodów, niech silnik zgaśnie.
A następnie pojeÂździj dzień na pb, wiem to boli . Ale będzie wtedy pewność że nie puszcza gazu reduktor lub któryś z wtrysków.
I zapytaj gazownika skąd wziął plus, czy na pewno po stacyjce.
Pozostaje jeszcze do sprawdzenia tak częsty problem z czujnikiem g62.
- PictBridge
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 117
- Rejestracja: 08 sie 2010, 08:12
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
Spróbuj odkręcić trochę korek wlewu paliwa (tak żeby luÂźno się kręcił) i pojeÂździj tak kilka dni. Jeśli będzie dobrze, to znaczy, że zawór odprowadzający opary z baku jest uszkodzony lub niedrożny. Znajduje się on pod osłoną nad filtrem powietrza
Mozna spróbować go udrożnić poprzez jego zdemontowanie i dmuchnięcie sprężarką z obu stron pod ciśnieniem około 2 barów. Jeśli takie czyszczenie nie pomoże to pozostaje wymiana lub jazda z niedokręconym korkiem
Mozna spróbować go udrożnić poprzez jego zdemontowanie i dmuchnięcie sprężarką z obu stron pod ciśnieniem około 2 barów. Jeśli takie czyszczenie nie pomoże to pozostaje wymiana lub jazda z niedokręconym korkiem
- PictBridge
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 117
- Rejestracja: 08 sie 2010, 08:12
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
dziś na podwórku było 16 stopni bez słońca i zapala odrazu bez żadnych problemów, korek od wlewu odkręciłem ale nie wydaje mi sie sie aby to miało wpływ w moim wypadku gdyż gazownicy ustawili mi ciepły start na lpg na benzynie jak i na lpg przy wysokiej temp jest tak samo, zastanawia mnie wysoka temperatura powietrza po podłączeniu vag 50 stopni jak u was z tym przy gorącym silniku ?
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
wydaje mi się, że jeśli odpiąłeś czujnik to wtedy odpala jakby silnik był zimny z bogatszą mieszanką paliwową i może przylewać stąd dłuższe kręcenie. sprawdzałeś czujnik na vagu?PictBridge pisze: jeśli chodzi o czunik temperatury to odpinałem tą kostke i niby powinien odpalić awaryjnie i tak samo pali ciężko bez czunika
Kolego nie wiem czy to będzie ta sama przyczyna co u mnie, ale miałem podobne objawy - pojeÂździłem zagrzałem samochód, zgasiłem i po około 10 min miałem juz problem z odpaleniem (krewiłem długooo i nic..) Dopiero za którymś razem z kolei załapał.. Czasem myślałem już że skocze aku. Problemem okazał sie czujnik temperatury cieczy, po wymianie na nowy problem znikł...
Koszt nie duży około 40zł w ASO, wymiana prosta 15 min.. i po krzyku. Warto spróbować.
Koszt nie duży około 40zł w ASO, wymiana prosta 15 min.. i po krzyku. Warto spróbować.
Don't drink & drive Just Smoke & Fly
Bylo: Golf MK2 Country 1.8 4x4 Syncro; Opel Omega 2.0; WV Passat B4 1.6; Opel Corsa B 1.2 - Aktualnie Audi a6 c5 1.8T
Bylo: Golf MK2 Country 1.8 4x4 Syncro; Opel Omega 2.0; WV Passat B4 1.6; Opel Corsa B 1.2 - Aktualnie Audi a6 c5 1.8T
- PictBridge
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 117
- Rejestracja: 08 sie 2010, 08:12
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
u mnie vag też nie pokazywał żadnych błędów... Możesz jeszcze sprawdzić przepływke..
Albo rzuć też okiem na cewki i swiece, może warto je przeczyścić..
Albo rzuć też okiem na cewki i swiece, może warto je przeczyścić..
Don't drink & drive Just Smoke & Fly
Bylo: Golf MK2 Country 1.8 4x4 Syncro; Opel Omega 2.0; WV Passat B4 1.6; Opel Corsa B 1.2 - Aktualnie Audi a6 c5 1.8T
Bylo: Golf MK2 Country 1.8 4x4 Syncro; Opel Omega 2.0; WV Passat B4 1.6; Opel Corsa B 1.2 - Aktualnie Audi a6 c5 1.8T
- PictBridge
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 117
- Rejestracja: 08 sie 2010, 08:12
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga