Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AJL 1.8 180 KM] dłuższe kręcenie na ciepłym

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
PictBridge
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 117
Rejestracja: 08 sie 2010, 08:12
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

[ AJL 1.8 180 KM] dłuższe kręcenie na ciepłym

Post autor: PictBridge » 22 maja 2013, 20:09

witajcie,nadal słabo pali na ciepłym silniku trzeba go kręcić dłuższy czas dziwne jest to ,że gdy zgasze go gorącego i po 5 sekundach odpalam normalnie odpala a gdy poczekam ok 10 min ma juz problemy, rano jest tez wszystko elegancko pali odrazu, byłem u gazownika jest wszystko wporządku ustawił mi start na gazie na ciepłym i tak samo jak na benzynie wymieniłem świece nic go nie zalewa, komputer nie pokazuje żadnych błędów wszystko jest w jak najlepszym porządku, nikt nie wie dlaczego tak sie dzieje możę ktoś z was miał podobnie pomóżcie <mysli>

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 22 maja 2013, 20:45

PictBridge pisze: byłem u gazownika jest wszystko wporządku
Ale warto to jeszcze sprawdzić czy aby na pewno.
Zakręć gaz w zbiorniku i go wypal z przewodów, niech silnik zgaśnie.
A następnie pojeÂździj dzień na pb, wiem to boli :) . Ale będzie wtedy pewność że nie puszcza gazu reduktor lub któryś z wtrysków.
I zapytaj gazownika skąd wziął plus, czy na pewno po stacyjce.
Pozostaje jeszcze do sprawdzenia tak częsty problem z czujnikiem g62.

Awatar użytkownika
PictBridge
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 117
Rejestracja: 08 sie 2010, 08:12
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: PictBridge » 22 maja 2013, 20:57

chłopaki z AC jeÂździli z kompem testowali audika odpalali na wszystkie sposoby z gazu potem z benzyny komp pokazywał że jest wszystko jest ok, a jeśli chodzi o czunik temperatury to odpinałem tą kostke i niby powinien odpalić awaryjnie i tak samo pali ciężko bez czunika

Awatar użytkownika
Jacks
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 25 sty 2011, 20:26
Lokalizacja: Mława

Post autor: Jacks » 22 maja 2013, 22:18

Spróbuj odkręcić trochę korek wlewu paliwa (tak żeby luÂźno się kręcił) i pojeÂździj tak kilka dni. Jeśli będzie dobrze, to znaczy, że zawór odprowadzający opary z baku jest uszkodzony lub niedrożny. Znajduje się on pod osłoną nad filtrem powietrzaObrazek
Mozna spróbować go udrożnić poprzez jego zdemontowanie i dmuchnięcie sprężarką z obu stron pod ciśnieniem około 2 barów. Jeśli takie czyszczenie nie pomoże to pozostaje wymiana lub jazda z niedokręconym korkiem :)

Awatar użytkownika
PictBridge
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 117
Rejestracja: 08 sie 2010, 08:12
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: PictBridge » 23 maja 2013, 21:32

dziś na podwórku było 16 stopni bez słońca i zapala odrazu bez żadnych problemów, korek od wlewu odkręciłem ale nie wydaje mi sie sie aby to miało wpływ w moim wypadku gdyż gazownicy ustawili mi ciepły start na lpg na benzynie jak i na lpg przy wysokiej temp jest tak samo, zastanawia mnie wysoka temperatura powietrza po podłączeniu vag 50 stopni jak u was z tym przy gorącym silniku ?

Awatar użytkownika
phpbb3 forum A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1267
Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: phpbb3 forum A6 » 25 maja 2013, 09:34

PictBridge pisze: jeśli chodzi o czunik temperatury to odpinałem tą kostke i niby powinien odpalić awaryjnie i tak samo pali ciężko bez czunika
wydaje mi się, że jeśli odpiąłeś czujnik to wtedy odpala jakby silnik był zimny z bogatszą mieszanką paliwową i może przylewać stąd dłuższe kręcenie. sprawdzałeś czujnik na vagu?

Awatar użytkownika
rasti86
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 104
Rejestracja: 23 lip 2010, 17:31
Lokalizacja: Kraków

Post autor: rasti86 » 25 maja 2013, 10:21

Kolego nie wiem czy to będzie ta sama przyczyna co u mnie, ale miałem podobne objawy - pojeÂździłem zagrzałem samochód, zgasiłem i po około 10 min miałem juz problem z odpaleniem (krewiłem długooo i nic..) Dopiero za którymś razem z kolei załapał.. Czasem myślałem już że skocze aku. Problemem okazał sie czujnik temperatury cieczy, po wymianie na nowy problem znikł...

Koszt nie duży około 40zł w ASO, wymiana prosta 15 min.. i po krzyku. Warto spróbować.
Don't drink & drive Just Smoke & Fly

Bylo: Golf MK2 Country 1.8 4x4 Syncro; Opel Omega 2.0; WV Passat B4 1.6; Opel Corsa B 1.2 - Aktualnie Audi a6 c5 1.8T

Awatar użytkownika
PictBridge
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 117
Rejestracja: 08 sie 2010, 08:12
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: PictBridge » 26 maja 2013, 07:54

zaryzykuje i kupie ten czujnik w aso, wczoraj na zewnątrz temperatura 15 stopni odpalał ,wjechałem do galeri podziemnej i juz miał problemy, chyba że jest jeszcze jakiś czujnik który mierzy temperature powietrza z otoczenia? najgorzej że vag nic nie pokazuje.

Awatar użytkownika
rasti86
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 104
Rejestracja: 23 lip 2010, 17:31
Lokalizacja: Kraków

Post autor: rasti86 » 27 maja 2013, 20:15

u mnie vag też nie pokazywał żadnych błędów... Możesz jeszcze sprawdzić przepływke..
Albo rzuć też okiem na cewki i swiece, może warto je przeczyścić..
Don't drink & drive Just Smoke & Fly

Bylo: Golf MK2 Country 1.8 4x4 Syncro; Opel Omega 2.0; WV Passat B4 1.6; Opel Corsa B 1.2 - Aktualnie Audi a6 c5 1.8T

Awatar użytkownika
PictBridge
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 117
Rejestracja: 08 sie 2010, 08:12
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: PictBridge » 28 maja 2013, 06:18

świece wymieniane 2 tyg temu i cewki są ok, a przepływke w jaki sposób moge sprawdzić? co odkręcić? pozdro

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 28 maja 2013, 17:36

PictBridge pisze:a przepływke w jaki sposób moge sprawdzić? co odkręcić?
Trzeba podpiąć vaga i sprawdzić wskazania na jałowym i zrobić loga dynamicznego, razem grupa 002 i 115

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga