[ AFB 2.5 150 KM] Spadek ciśnienia doładowania
[ AFB 2.5 150 KM] Spadek ciśnienia doładowania
Czołem Rodacy! Byłem dzisiaj moją A6 na hamowni, ponieważ w ostatnim czasie mocno straciła mocy, wyskoczył mi błąd 00575 i żeby nie wymieniać wszystkiego po kolei postanowiłem zostawić auto specjalistom od mocy. Winny temu wszystkiemu był przepływomierz, który umarł. Zhamowali mi auto na hamowni przed wymianą i pokazało 132KM i 277NM. Po wymianie szok! Moja fura znakomicie trzyma serię i ma 155KM i 308NM. Ale nie w tym rzecz. Na wykresie z hamowni dokładnie widać że w okolicy 2000obr/min spada ciśnienie doładowania, nie wiele bo o ok 10barów, jednak jest to odczuwalne przy eksploatacji auta, w okolicy 2200obr wszystko wraca do normy i turbina ładuje idealnie aż do odcinki.
Węże podciśnienia mam nowe, N75 i N18 nowy, turbina rok temu regenerowana i nie katuję jej na zimnym i czekam przed zgaszeniem. Tuner obstawia zacinającą się sztangę, co o tym sądzicie? Czy zaczepiać całą turbinę i rozbierać ją czy iść tropem zacinającej się sztangi i zająć się tym? On mi proponuje wyjąć moją gruszkę i podłożyć inną i sprawdzić efekt. Jak uważacie iść tym tropem?
Węże podciśnienia mam nowe, N75 i N18 nowy, turbina rok temu regenerowana i nie katuję jej na zimnym i czekam przed zgaszeniem. Tuner obstawia zacinającą się sztangę, co o tym sądzicie? Czy zaczepiać całą turbinę i rozbierać ją czy iść tropem zacinającej się sztangi i zająć się tym? On mi proponuje wyjąć moją gruszkę i podłożyć inną i sprawdzić efekt. Jak uważacie iść tym tropem?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 84
- Rejestracja: 09 lis 2012, 16:48
- Lokalizacja: Władysławowo
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1352
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1352
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1352
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Pewnie że da radę, zależy ile masz zawziętości plus minimum zdolności manualnych - poszukaj na forum, tego typu "zabawy" były tu opisanesyyu93 pisze:A może sam coś domowym sposobem dam radę ruszyć? Logując 011 w BS i psikając WD czy coś podobnego? Bo jestem z natury ciekawy i mam chęć sam najpierw coś obadać a dopiero potem jechać do mechaniora

- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1352
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Dokładnie to wygląda tak jakbyś cisnął gaz w podłogę a auto jakby na chwile przestawało reagować na gaz i jest takie uczucie przycięcia i po chwili po dojściu do ok 2200 obr masz strzał w plecy. Ten tuner mi powiedział że zaraz po tym "odmuleniu" ciśnienie jest za wysokie i dlatego czuć taki mocny strzał, ale potem już ciśnienie jest równe w całym zakresie od ok 2300 do odcinki ładuje jednostajnie. Tylko w granicy 2000-2300 ma jakieś problemy na każdym biegu tak samo. Szkoda ze nie mam skanera wrzuciłbym wykres z hamowni tam doskonale widać jak wykres gwałtownie spada i po chwili gwałtownie rośnie a potem się stabilizuje