[ AKE 2.5 180 KM] Spadek mocy po wymianie osprzętu i regener
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 12
- Rejestracja: 27 kwie 2013, 08:44
- Lokalizacja: Mielec
heh, udało się w końcu doprowadzić auto do jako takiego stanu
Problemem okazały się ostatecznie wtryski. Na komputerze oraz po wyjęciu z auta sprawdzane na maszynie niby zachowywały się ok.
Cieć który jednak je "regenerował" najnormalniej w świecie spiłował końcówki. Efekt: turbo dziura do 2.000 obrotów. Gdy zobaczyłem te wtryski, z bólem serca wyskrobałem 2.100 zł i zamówiłem nowe końcówki.
Auto dostało nareszcie kopyta i jeÂździ jak powinno.
Pozostał jednak nadal problem ciężkiego odpalania, szczególnie na ciepłym motorze.
Po odpaleniu auto kopci delikatnie najpierw na biało, następnie niebiesko. Nie jest to jakaś zabójcza chmura, raczej mgiełka tak przez mniej więcej 2-5 min po odpaleniu.
Gdy silnik złapie temperaturę, przy odpalaniu (trzeba zakręcić nieraz z 10seknund) puści czarnego dymka...
Problemem jest to, że sam nie wiem co może być problemem odpalania
Generalnie większość osprzętu jest wymieniona, wałki są w doskonałym stanie, odma wymieniona, pompa po regeneracji, wtryski również...
będę szukał jeszcze
Problemem okazały się ostatecznie wtryski. Na komputerze oraz po wyjęciu z auta sprawdzane na maszynie niby zachowywały się ok.
Cieć który jednak je "regenerował" najnormalniej w świecie spiłował końcówki. Efekt: turbo dziura do 2.000 obrotów. Gdy zobaczyłem te wtryski, z bólem serca wyskrobałem 2.100 zł i zamówiłem nowe końcówki.
Auto dostało nareszcie kopyta i jeÂździ jak powinno.
Pozostał jednak nadal problem ciężkiego odpalania, szczególnie na ciepłym motorze.
Po odpaleniu auto kopci delikatnie najpierw na biało, następnie niebiesko. Nie jest to jakaś zabójcza chmura, raczej mgiełka tak przez mniej więcej 2-5 min po odpaleniu.
Gdy silnik złapie temperaturę, przy odpalaniu (trzeba zakręcić nieraz z 10seknund) puści czarnego dymka...
Problemem jest to, że sam nie wiem co może być problemem odpalania
Generalnie większość osprzętu jest wymieniona, wałki są w doskonałym stanie, odma wymieniona, pompa po regeneracji, wtryski również...
będę szukał jeszcze
- Jarecki
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 896
- Rejestracja: 03 mar 2008, 07:26
- Imię: Henryk
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Silesia
- Kontakt:
Inkwizytor, to moze teraz cos z oprogramowaniem silnika jest nie tak powiem Tobie ze przed chipem moja Audi tez ciezko zaskakiwala na cieplym silniku po zmianie programu pali od strzala na cieplym albo mozesz tylko zmienic same dawki rozruchowe paliwa w programie
ps. a czujnik temp silnika sprawny znajduje sie miedzy pompa wtryskowa a lewym kolektorem ssacym tuz obok wejscia rurek paliwowych do pompy VP44
ps. a czujnik temp silnika sprawny znajduje sie miedzy pompa wtryskowa a lewym kolektorem ssacym tuz obok wejscia rurek paliwowych do pompy VP44
AUDI jest jak Media Markt - nie dla Idiotów :D
Forum Audi nie tylko A6.
Forum Audi nie tylko A6.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 12
- Rejestracja: 27 kwie 2013, 08:44
- Lokalizacja: Mielec
sprawdzę czujnik bo to w gruncie rzeczy pierd ale mam jakieś dziwne przeczucie, że albo układ paliwowy jest zapowietrzony albo łapie lewe powietrze. Problemy zaczęły się po pierwszym demontażu wtrysków, pó?niej wymontowywana była pompa, wtryski, wtryski pompa (między czasie także filtr paliwa) i obstawiam, że gdzieś tam jest niepotrzebne powietrze
Obecnie jestem na etapie organizowania sobie kabla i programu do diagnostyki, może to coś da
Powiem tak, nieco denerwujące jest to długie łechtanie przy odpalaniu ale to i tak cud malina, bo przynajmniej czuć, że moc wróciła! Nie zwracam na to jakieś specjalnej uwagi ale odczułem również, że spalanie spadło. Jakoś tak mi się utarło, że zawsze tankuję za 200 zł i teraz robię 50-80 km więcej za tę kwotę. Mała rzecz, a cieszy
[ Dodano: 2014-02-07, 18:50 ]
czołem
chwilę mnie nie było ale przynajmniej już kilka miesięcy temu udało mi się rozwiązać problem z odpalaniem...
problemem okazała się zregenerowana pompa wtryskowa. Orły, które ją robiły popiepszyły sterownik pompy i mapy wtryskowe. Wgranie nowych map pomogło, auto zaczęło palić od strzała, jeździ jak burza i przy delikatnym (ale nie wleczeniu się bo tego nie cierpię) traktowaniu gazem mieści się teraz w 7.5-8 l na 100 co przy quattro jest niezłym efektem
Obecnie jestem na etapie organizowania sobie kabla i programu do diagnostyki, może to coś da
Powiem tak, nieco denerwujące jest to długie łechtanie przy odpalaniu ale to i tak cud malina, bo przynajmniej czuć, że moc wróciła! Nie zwracam na to jakieś specjalnej uwagi ale odczułem również, że spalanie spadło. Jakoś tak mi się utarło, że zawsze tankuję za 200 zł i teraz robię 50-80 km więcej za tę kwotę. Mała rzecz, a cieszy
[ Dodano: 2014-02-07, 18:50 ]
czołem
chwilę mnie nie było ale przynajmniej już kilka miesięcy temu udało mi się rozwiązać problem z odpalaniem...
problemem okazała się zregenerowana pompa wtryskowa. Orły, które ją robiły popiepszyły sterownik pompy i mapy wtryskowe. Wgranie nowych map pomogło, auto zaczęło palić od strzała, jeździ jak burza i przy delikatnym (ale nie wleczeniu się bo tego nie cierpię) traktowaniu gazem mieści się teraz w 7.5-8 l na 100 co przy quattro jest niezłym efektem
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga