Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AKN 2.5 150 KM] [ AKN 2.5 150 KM] analiza błędów

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
DSX
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 21 mar 2009, 14:46
Lokalizacja: OLSZTYN Warmińsko-Mazurskie

[ AKN 2.5 150 KM] [ AKN 2.5 150 KM] analiza błędów

Post autor: DSX » 14 maja 2013, 13:06

Witam prosze o analize blędów pojawiły sie następujące błędy z nocy na dzień i auto strasciło moc depcze i nic tak jak by nie było doładowania strasznie zamulony a dzień wcześniej śmigał leciutko 160km/h
prosze o pomoc i jaakieś sugestie jeśli to przepływomierz to jak go sprawdzić czy napewno on jest walniety
dziękuje.

kody błędów to:

1375
17978
519
575

Awatar użytkownika
Michałł
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1027
Rejestracja: 07 lis 2008, 20:13
Imię: Michał
Rocznik: 2013
Moje auto: Q5
Nadwozie: Van
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Michałł » 14 maja 2013, 20:46

1375 - Zawór regulacji twardości zawieszenia - silnik stopień 1 i 2
17978 - Uszkodzony sterownik immobilizera - zły kod, ECM, przewody

519 - Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym MAP (G71) wadliwa wartość
519 - Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym MAP (G71) - niskie napięcie
519 - Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym MAP (G71) - wysokie napięcie

575 - Ciśnienie w kolektorze dolotowym
Forum Audi A6
Klub A6
A6 Forum

Awatar użytkownika
DSX
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 21 mar 2009, 14:46
Lokalizacja: OLSZTYN Warmińsko-Mazurskie

Post autor: DSX » 14 maja 2013, 22:06

Jaka moze być przyczyna przy takich błędach? Od czego zacząć co padło i jak to sprawdzić?

Mariusz777
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 106
Rejestracja: 15 lip 2012, 10:09
Lokalizacja: Wizna

Post autor: Mariusz777 » 15 maja 2013, 00:47

Ja gdy miałem uszkodzoną przepływkę to poprostu ją odpiąłem i zauważyłem dość odczówalną różnicę w mocy i przyśpieszeniu.
A z błędem 575 borykam się już od dawna...

Awatar użytkownika
Michałł
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1027
Rejestracja: 07 lis 2008, 20:13
Imię: Michał
Rocznik: 2013
Moje auto: Q5
Nadwozie: Van
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Michałł » 15 maja 2013, 20:52

DSX, nie mam pojęcia :) Musi ktoś ci z Forum pomóc <okok> ALe spróbuj zrobic jak kolega wyżej czasami te wtyczki są wadliwe albo sama przepływka :)
Forum Audi A6
Klub A6
A6 Forum

Awatar użytkownika
DSX
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 21 mar 2009, 14:46
Lokalizacja: OLSZTYN Warmińsko-Mazurskie

Post autor: DSX » 19 maja 2013, 01:34

faktycznie padł prospermierz ale mam temz podejrzenia co do zaworu egr albo kierownic w turbinie bo mi kilka razy zerwało przewód podciśnienia z gruszki jutro zrobie logi vagiem i umieszcze na forum niech Piotruś przejrzy i powie co i jak
Jeśli okaże sie wszystko ok to znaczy że mi przewód zkrachciał i nie wytrzymywał dlatego go zrywało
jak coś ustale to napewno sie odezwe i podziele moim problemem

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja