Witam! Mam pytanie dotyczące pracy silnika.. kilka dni temu dokonałem wymiany paska rozrządu, wymiany rolek, pompy wodnej, przy okazji wymieniłem nieszczęsny imbusik od napędu pompy olejowej.
Założyłem również nowy pasek alternatora oraz rolką napinającą pasek (miała delikatne bicie). Natomiast wczoraj zauważyłem dziwne bicie głównego koła przy pasku alternatora (widać na filmie - bije dość mocno). Zauważalne jest zużycie jednej strony na pasku alternatora. Dlaczego - co mogło się stać? Czy przy wymianie rozrządu mechanik musiał je zdejmować? (nie wydaje mi się). Nie daje mi to spokoju.. nie wiem czy może już sobie uroiłem, ale jakby również troszkę głośniej chodził...
Co radzicie, co może być przyczyną..?
Sytuacja na filmie... <szok>
[ BRE 2.0 140 KM] Po wymianie rozrządu - problem
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 359
- Rejestracja: 14 gru 2010, 17:49
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Żary
- Kontakt:
koło fachowo nazywa sie "koło pasowe"
http://allegro.pl/kolo-pasowe-walu-audi ... 92466.html
http://allegro.pl/kolo-pasowe-walu-audi ... 92466.html