Witam,
Mam mały problem, wymieniłem wczoraj króciec wody i po jego wymianie strasznieszybko auto łapie wysoką temperaturę nawet 110 stopni równiez robi się wysoka temperatura oleju. Zapalają mi sie kontrolki od oleju i wody. Próbowałem dzisiaj temu zaradzić i niestety nie udało mi się. Znajomy mechanik mówił żebym odpowietrzyl układ, jak to zrobić. Aha jest równieżbrak ciepłego powietrza po włączeniu klimy na " hi ". Niemogę poradzić sobie z tym odpowietrzaniem może robię to Âźle. Może niemuszę odpowietrzać układu tylko nagrzewnicę.
Proszę o jakieś porady i sugestie co z tym zrobić. Bo przy jeÂździe z takimi temperaturami mogę narobić większych szkód.
Z góry dzięki za podpowiedzi.
Pozdrawiam
[ ANB 1.8 150 KM] Problemy z temperaturą?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 30
- Rejestracja: 04 kwie 2013, 20:35
- Lokalizacja: Kętrzyn
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 30
- Rejestracja: 04 kwie 2013, 20:35
- Lokalizacja: Kętrzyn
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 30
- Rejestracja: 04 kwie 2013, 20:35
- Lokalizacja: Kętrzyn
Sam się dowiedziałem o tym odpowietrzniku od mojego mechanika. Powiem szczerze że go nie widać, Odpiął opaskę zaciskową i pomału zsuwał wąż do momentu aż pojawiła się woda z niego. Oczywiście nie zdjął go całego . Mi się wydaje że jest tam poprostu jakiś otwór zrobiony i to jest to odpowietrzenie. jak będe dzisiaj u mechanika to zobaczę może uda mi się zrobić fotkę. Boję się tylko diagnozy bo powiedział mi że mogło trafić szlak głowicę.
Kolego a moze padla ci pompa wody ?! Masz obieg wody w ukladzie?!
Mialem to samo samochod szybko lapal temperature, na jalowym biegu wszystko wracalo do normy - sprawdzalem wszystkie czujniki, termostat itp.. Ale okazalo sie ze rozsypoal sie wirnik od pompy wody.
Mialem to samo samochod szybko lapal temperature, na jalowym biegu wszystko wracalo do normy - sprawdzalem wszystkie czujniki, termostat itp.. Ale okazalo sie ze rozsypoal sie wirnik od pompy wody.
Don't drink & drive Just Smoke & Fly
Bylo: Golf MK2 Country 1.8 4x4 Syncro; Opel Omega 2.0; WV Passat B4 1.6; Opel Corsa B 1.2 - Aktualnie Audi a6 c5 1.8T
Bylo: Golf MK2 Country 1.8 4x4 Syncro; Opel Omega 2.0; WV Passat B4 1.6; Opel Corsa B 1.2 - Aktualnie Audi a6 c5 1.8T
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 30
- Rejestracja: 04 kwie 2013, 20:35
- Lokalizacja: Kętrzyn
Witam,
Koledzy problem rozwiązany. Padł termostat i pompa wody. Dla mechanikaq zrobiło się trochę głupio jak mu powiedziałem co było nie tak. Po wymianie wszystko wróciło do normy.
A odpowietrznik jest na wężu wchodzącym do budy przy aku, taki mały otworek jest w wężu trzeba dobrze się przyjzec zeby go zobaczyć.
Pozdrawiam
Koledzy problem rozwiązany. Padł termostat i pompa wody. Dla mechanikaq zrobiło się trochę głupio jak mu powiedziałem co było nie tak. Po wymianie wszystko wróciło do normy.
A odpowietrznik jest na wężu wchodzącym do budy przy aku, taki mały otworek jest w wężu trzeba dobrze się przyjzec zeby go zobaczyć.
Pozdrawiam