Zawieszenie sportowe do quattro
Zawieszenie sportowe do quattro
Witam
Interesuje mnie wymiana zawieszenia w mojej a6 na sportowe. Auto jest w napedzie quattro. Jak szukam zawieszenia do quattro to cena jest duzo wieksza od normalnego przedniego napedu. Jaka jest roznica w tych zawieszeniach??? Dlaczego cena do quattro jest tyle drozsza???? Jaka firme polecacie w zawieszeniach sportowych?????
Pozdrawiam
Interesuje mnie wymiana zawieszenia w mojej a6 na sportowe. Auto jest w napedzie quattro. Jak szukam zawieszenia do quattro to cena jest duzo wieksza od normalnego przedniego napedu. Jaka jest roznica w tych zawieszeniach??? Dlaczego cena do quattro jest tyle drozsza???? Jaka firme polecacie w zawieszeniach sportowych?????
Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
jest droższa bo jest tego mniej i nie każdy garaż to produkuje .chcesz tanio to zmień amory na KYB ultra sr lub AGX 4 szt ok 1000zł zaSR i będzie sztywno .jeśli chcesz obniżyć to do tych amorków pasują równięż obniżane sprężyny .
ja zostawiłem standard i jest super .po prostu nie do opisania w porównaniu do sachs touring i do monroe reflex .do tego możęsz zastosować sztywniejsze stabilizatory na tył i przód z regulacją .zostawisz komfort a poprawisz trakcję niewyobrażalnie
ja zostawiłem standard i jest super .po prostu nie do opisania w porównaniu do sachs touring i do monroe reflex .do tego możęsz zastosować sztywniejsze stabilizatory na tył i przód z regulacją .zostawisz komfort a poprawisz trakcję niewyobrażalnie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
generalnie określ się do czego to zawieszenie na tor ,szutry .rallycros,asfalt czy do lansowania .
jeżeli chodzi o lans lub tor to obniż.
jeśli o trakcję to usztywnij amortyzatory i stabilizatory. zawsze do ultra SR możesz zastosować sztywniejsze i krótsze sprężyny.najwyżęj sztyca amorka nie będzie pracować w pełnym zakresie .dostaniesz w porządnym sklepie z częściami.
jeśli nie znajdziesz google lub youtube zrobi to za ciebie .odpowiednikiem ultra sr jest bilstein b6
a agx- bilstein b8
nie pisałem o regulowanych stabilizatorach chociaż faktycznie są regulowane przedni ma 2 pozycje tylni stabilizator 3 pozycje regulacji prócz tego mają większą średnice i są sztywniejsze
pisałem o regulowanuch amortyzatorach regulacją mają tylko agx
ultra sr jest bez regulacji nie zapomnij o porządnych odbojach i osłonach( tzw kit montażowy )dobre jakościowo produkuje sachs
jeżeli chodzi o lans lub tor to obniż.
jeśli o trakcję to usztywnij amortyzatory i stabilizatory. zawsze do ultra SR możesz zastosować sztywniejsze i krótsze sprężyny.najwyżęj sztyca amorka nie będzie pracować w pełnym zakresie .dostaniesz w porządnym sklepie z częściami.
jeśli nie znajdziesz google lub youtube zrobi to za ciebie .odpowiednikiem ultra sr jest bilstein b6
a agx- bilstein b8
nie pisałem o regulowanych stabilizatorach chociaż faktycznie są regulowane przedni ma 2 pozycje tylni stabilizator 3 pozycje regulacji prócz tego mają większą średnice i są sztywniejsze
pisałem o regulowanuch amortyzatorach regulacją mają tylko agx
ultra sr jest bez regulacji nie zapomnij o porządnych odbojach i osłonach( tzw kit montażowy )dobre jakościowo produkuje sachs
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Bilstein to poważna marka - jak każdy gwint z wyższej pólki posiada sprężynę wstępnego tłumienia - zapewnia komfort "prawie" jak seryjny zawias, jeśli ona już nie daje rady, zaczyna pracować progresywna sprężyna główna.
A6 V8 jest pod tym względem trochę bardziej odporne, rozpórka z przodu jest seryjna, tył nie ma, ale tył tak po dupie nie dostaje, bo tam jest tylko powietrze a nie ciężkie V8
No ale nie o V8 jest mowa, więc.... z drugiej strony przecież nikt nie będzie na takim zawiasie skakał na hopach, żeby aż buda trzeszczała , a normalną jazdę, powinna wytrzymać o ile nie jest zgnita.
A6 V8 jest pod tym względem trochę bardziej odporne, rozpórka z przodu jest seryjna, tył nie ma, ale tył tak po dupie nie dostaje, bo tam jest tylko powietrze a nie ciężkie V8
No ale nie o V8 jest mowa, więc.... z drugiej strony przecież nikt nie będzie na takim zawiasie skakał na hopach, żeby aż buda trzeszczała , a normalną jazdę, powinna wytrzymać o ile nie jest zgnita.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
chyba mylisz pojęcia zawieszenia sportowego z obniżaniem . zawieszenie sportowe bywa czasem celowo podwyższane w SPAM do seri np na szutry.co innego obniżanie to dobre na tor lub autostrady i podobno do lansu -tylko kto lansuje się 10 letnim audi?
inną sprawą jest usztywnienie a tego w a6 seria brak bardzo . dobre amorki nie seryjne zmieniają prowadzenie diametrialnie ni pogarszająć zbytnio komfortu .dodatkowo po zmianie stabilizatorów tył i przód na regulowane i o większej średnicy auto przestaje kłaść się na boki w zakrętach .
inną sprawą jest usztywnienie a tego w a6 seria brak bardzo . dobre amorki nie seryjne zmieniają prowadzenie diametrialnie ni pogarszająć zbytnio komfortu .dodatkowo po zmianie stabilizatorów tył i przód na regulowane i o większej średnicy auto przestaje kłaść się na boki w zakrętach .
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga