[ ASB 3.0 232 KM] PROBLEM Z OLEJEM I PRACA SILNIKA
snara1989, zmienna geometria kanałów dolotowych powietrza (czyli tzw. doładowanie dynamiczne) powoduje, że możesz 'wcisnąć' o ok. 10% więcej powietrza do cylindra, niż by to miało miejsce bez wspomnianego doładowania... Klapki odpowiednio sterują tym powietrzem, a dzieki czujnikom, dobierana jest najlepsza kombinacja momentu obrotowego (Nm) i mocy (KW), poprzez zamykanie i otwieranie klapek (skracanie i wydłużanie układu).
Tyle teorii. W Twoim przypadku, jeśli one trochę działają, to czasem może być wszystko ok i czujesz pełną moc... w przypadku gdy jednak się przytną, to nie działa to wszystko jak powinno... czyt. wspomniana wcześniej zmienna geometria układu idzie w las... prawdopodobnie wtedy właśnie odczuwasz spadek mocy...
Zrób jak wspomniałeś, czyli poszukaj fachowca od czyszczenia tego... szkoda wydawac pieniądze na nowe... jeśli tylko się zabrudziły... Powodzenia...
Tyle teorii. W Twoim przypadku, jeśli one trochę działają, to czasem może być wszystko ok i czujesz pełną moc... w przypadku gdy jednak się przytną, to nie działa to wszystko jak powinno... czyt. wspomniana wcześniej zmienna geometria układu idzie w las... prawdopodobnie wtedy właśnie odczuwasz spadek mocy...
Zrób jak wspomniałeś, czyli poszukaj fachowca od czyszczenia tego... szkoda wydawac pieniądze na nowe... jeśli tylko się zabrudziły... Powodzenia...
aha rozumiem , wlasnie wroclem z trasy, i dopiero teraz bede szukal dobrego mechanik , wlasnie dobrego... zeby nie zrobili jeszcze gorzej... u was tez w zime dosc glosno pracuje na zewnatrz iwewnatrz ? silnik ? jeszcze dzis cos na postoju na swiatlach zgasilem dmuchawy radio i slyszalem takie chlapanie tuz za komputerem LCD , tak ja kby klapy sie zamykaly i otwieraly albo bardziej taki dzwiek jak by plyn sie przelewal jakas pompka co zassysa jaksi plyn cos dziwnego i to co pare sekund , ?! to moze jest tez zwiazane z tymi klapami kolektora moimi.?
ps-bardzo dziekuje panstwu i tak za opinie..
ps-bardzo dziekuje panstwu i tak za opinie..
Jakies te moje audi trefne, odpalajac dzis samochod na poczatku zaczal drgac na obrotach przez 15sekund , podczas jazdy gdy mialem temeprature juz ponad 50sto. wciskajac pedal gazu do polwoy stracil moc i sie wylaczyl zaplila mi sie zolta sprezynka jakby , na zegarze... , tak zdarzylo mi sie 2 razy i dojechalem wlasnie do celu...
Oraz jakas ikonka na srodkowym komp. miedzy zegarami km/h w KOLKO pomaranczowym a za kolkiem mala cyfra- 2 ... Ktos moze mi pomoc co sie dzieje , rozwarzam juz sprzedac mojej audi he
Oraz jakas ikonka na srodkowym komp. miedzy zegarami km/h w KOLKO pomaranczowym a za kolkiem mala cyfra- 2 ... Ktos moze mi pomoc co sie dzieje , rozwarzam juz sprzedac mojej audi he
no i juz padaka siadła , co za g.... te audi , zrobic i sprzedac go jak najszybciej , wracajac do domu znowu ta sprezynka zółta od swiec na zegarach brak mocy i ponowne odpalanie , w bramie przed blokiem stanal i z sasidem pchac musielismy he ,cyrki.... 3% akumualtora pokazywalo , mozliwe ze akumulator siadł jak ruszylem po 5min z pod bloku 5km przejechac ? w sumie byly wlaczone swiatla radio , nawiewy na maxa ? raczej chyba nie powinien pasc akumualtor i ta ikonke pokazywac, skoro silnik pracuje ? czyz nie tak ? hallo jest to ktos?
No ja rozumiem , przy odpaleniu ze nie moge odpalic , ale podczas jazdy zeby mrygała swieca , i tracil moc sie wylaczal i byl problem z odpaleniem ,2 razy odpalilem i dojechalem pod brame domu a potem stanął .i nic trzeba było pchac i do tej pory nie odpalilem , ide wyjac akumualtor i ładowac caly dzien moze to cos da, albo pasek moze pekł od ładowania... albo klapy kolektora ssacego kompletnie siadły.
,a pisze bo znowu wrocilem z randevuuu " i odpalajac samochod z pod restaraucji pogrzalem sie z 15min temeratura byla juz delukatnie nad 50 stopni , ruszylem w miasto , i znowu te zolte sprezynki "swiece" i brak mocy, zjazd do boxu i odpalnie na nowo , odpalilem za 3 razem.... co to moze byc , czy to od naszych mrozow , nie nagrzany silnik jeszcze, mocno nie deptalem w pedał , max do 2tys oborotow dochodzil , jak to jest tez Pan ma tak , wina ropy ? nie palila mi sie jeszcze nawet rezerwa, moze woda sie dostala skroplila i cos takiego sie powoduje ,czy raczej wina swiec, czy moze daja sie we znaki klapy kolektora ssacego ?