witam wszystkich, zuwazylem wyrazny spadek mocy samochodu gdy poziom paliwa schodzi ponizej 1/3 zbiornika, co wpywa rowznie na dziwna prace skrzyni tip. poczatkowo myslalem ze to urojenie, ale odkad zona zaczela brac moj samochod zapytala sie mnie czy niemam takiego odczucia. wiec to jest prawda,nie urojenie. ponadto auto ma czasem jakis zamuly jak postoi pare dni, jade przykladowo 80km/h ja mu gazu a on jakby jeszcze zwolnil, gaz w podloge i wkoncu po paru sek redukuje i zazwyczaj potem przyspiesza. ogolnie jakos z dolu do 2,5 tys slabo. prz przyspieszniu czuje drgania na karoseri podejzewam konwenter, rozwazam wymiane skrzynin na maual 6.
dodam ze jakies 20tys temu wymienialem
kompletny remont silnika czyli walki itd.
paskki napincze kolo pasowe walu. wszystko mozliwie najlepszych firm
filtry paliwa powietrza i wszystkie plyny eksploatacyjne.
[ AKE 2.5 180 KM] brak mocy przy niskim poziomie paliwa
[ AKE 2.5 180 KM] brak mocy przy niskim poziomie paliwa
6-stka i do przodu, mazenie hehhe
czekam na kabel, zobacze co za bledy. zrobie odrazu logi i wrzuce. ps pamietam jeszcze ze podczas jazdy kontrolka od sciec migala
[ Dodano: 2013-05-15, 23:02 ]
takie byly bledy na silniku, na skrzyni czysto.z czego n75 i n18 to pewnie moja robota bo kostki dawniej odpinalem i patrzylem co sie b dzialo logi zrobie za tydzien, czasu zabraklo a n dzien tylko bylem w domu.
Wednesday,15,May,2013,21:36:07:10074
VCDS Version: Beta 11.3.0
Address 01: Engine Labels: 059-907-401-AKE.lbl
Control Module Part Number: 4B2 907 401 E
Component and/or Version: 2.5l/4VTEDC G200AG D02
Software Coding: 01016
Work Shop Code: WSC 00001
Additional Info: WAUZZZ4BZ1N011967 AUZ7Z0Y1473866
Additional Info: 00000059 130 106EC150_1.R75055859483
VCID: 224FEEBB81EB
4 Faults Found:
00575 - Intake Manifold Pressure
11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent
01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
01265 - Exhaust Gas Recirculation Valve (N18)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
01441 - Low Fuel Level Sensor (G210)
27-00 - Implausible Signal
Readiness: N/A
Usunałem z Twojego posta logi ponieważ dałeś je jednocześnie w osobnym Twoim temacie. Tamten temat z kolei przeniosłem w nalezne mu miejsce, czyli do diagnostyki. Rozumiem, że jesteś na forum krótko ale postaraj sie trochę zapanować nad tym co robisz. Jak chcesz uzyskać pomoc, jeżeli pszesz w niewłaściwych miejscach ? RomanS
[ Dodano: 2013-05-15, 23:02 ]
takie byly bledy na silniku, na skrzyni czysto.z czego n75 i n18 to pewnie moja robota bo kostki dawniej odpinalem i patrzylem co sie b dzialo logi zrobie za tydzien, czasu zabraklo a n dzien tylko bylem w domu.
Wednesday,15,May,2013,21:36:07:10074
VCDS Version: Beta 11.3.0
Address 01: Engine Labels: 059-907-401-AKE.lbl
Control Module Part Number: 4B2 907 401 E
Component and/or Version: 2.5l/4VTEDC G200AG D02
Software Coding: 01016
Work Shop Code: WSC 00001
Additional Info: WAUZZZ4BZ1N011967 AUZ7Z0Y1473866
Additional Info: 00000059 130 106EC150_1.R75055859483
VCID: 224FEEBB81EB
4 Faults Found:
00575 - Intake Manifold Pressure
11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent
01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
01265 - Exhaust Gas Recirculation Valve (N18)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
01441 - Low Fuel Level Sensor (G210)
27-00 - Implausible Signal
Readiness: N/A
Usunałem z Twojego posta logi ponieważ dałeś je jednocześnie w osobnym Twoim temacie. Tamten temat z kolei przeniosłem w nalezne mu miejsce, czyli do diagnostyki. Rozumiem, że jesteś na forum krótko ale postaraj sie trochę zapanować nad tym co robisz. Jak chcesz uzyskać pomoc, jeżeli pszesz w niewłaściwych miejscach ? RomanS
Ostatnio zmieniony 25 maja 2013, 22:40 przez przemasd, łącznie zmieniany 1 raz.
6-stka i do przodu, mazenie hehhe