Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AFN 1.9 110 KM] jak ciepły nie ma mocy

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Kowal_80
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 15 maja 2011, 17:06
Lokalizacja: Frombork

[ AFN 1.9 110 KM] jak ciepły nie ma mocy

Post autor: Kowal_80 » 12 maja 2013, 11:48

witam
pogrzebałem troche,ale nie zanalazłem podobnego tematu. a jak juz to bez odpowiedzi.
zaczne od tego,ze nie jestem pewien czy temat powinien trafic do silników czy do działu skrzyń biegów. ocencie sami.
otóż mój problem wygląda następująco: jak auto jest zimne,tzn zaraz po odpaleniu to przyspiesza prawidłowo. biegi zmieniają się płynnie,audi idzie jak armia radziecka na Berlin. gdy juz osiągnie 90* to do wyprzedzania musze uzywac kalendarza. jak depne,skrzynia zredkuje bieg płynnie,ale auto ledwo przyspiesza. nie,ze obroty idą a auto się "slizga". poprostu i obroty i prędkosc są współmierne do siebie czyli nijakie. dzieje się tak zazwyczaj w okolicach i powyzej 100km/h. czyli bardziej 3 i 4 bieg automatu. 1 i 2 są chyba nawet w normie.
dodam,ze olej w skrzyni ma odpowiedni stan,rok temu był wymieniany razem z filtrem. auto przeze mnie nigdy nie katowane. więc teoretycznie skrzynie bym wykluczył. aczkolwiek jest tam pewnie mnogo czujniczków itp.
czy ktos z Kolegów miał taki problem lub ma jakies pomysły co do mojego?
z góry dzięki za odp.
pozdrawiam

Awatar użytkownika
kovalnet
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 42
Rejestracja: 27 gru 2012, 21:58
Imię: Piotr
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: MARCINOWICE

Post autor: kovalnet » 12 maja 2013, 17:57

A VAG coś pokazuje?

Kowal_80
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 15 maja 2011, 17:06
Lokalizacja: Frombork

Post autor: Kowal_80 » 12 maja 2013, 21:42

no własnie puki co nie miałem gdzie się podpiąc.

Awatar użytkownika
kovalnet
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 42
Rejestracja: 27 gru 2012, 21:58
Imię: Piotr
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: MARCINOWICE

Post autor: kovalnet » 13 maja 2013, 06:03

Zanim zaczniesz rozkręcać cokolwiek to lepiej dobrze zdiagnozować.

Kowal_80
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 15 maja 2011, 17:06
Lokalizacja: Frombork

Post autor: Kowal_80 » 13 maja 2013, 20:20

akurat w tym momencie nie mam do kogo uderzyc. a na byle stacji policzą pięknie za samo podpięcie. puki co moze ma ktos chociaz jakis pomysł co to ewentualnie mogło by byc?

Awatar użytkownika
dio
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 311
Rejestracja: 04 gru 2010, 15:55
Imię: Jarek
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: LTM/lubelskie

Post autor: dio » 17 maja 2013, 19:50

No ja mam pomysł, że to może być wiele rzeczy... Zanim dojdziesz metodą prób i błędów, to rozbierzesz pół samochodu i stracisz kupę czasu. Najlepiej podpiąć się pod VAG-inę i sprawdzić czy ma błędy i jakie.
Widzę, że jesteś na liście kolegów ze swoich stron, popytaj może ktoś ma VAG i pomoże.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja