Witam,
Jestem nowym użytkownikiem forum dlatego na wstępie przepraszam za ewentualne pomyłki.
Więc tak samochód po nocnym postoju ma poważne problemy z odpaleniem.
Trzeba kręcić ok 5 razy aby zaskoczył. Jak jest ciepły pali bez problemu.
Zadziwiający jest fakt że na dworze mamy ok 20stopni więc opcja temperatury odpada.
Do tego samochód kopci na niebiesko i ma znaczne straty mocy.
Zrobiłem logi wszystkich kanałów dynamiczne jak i statyczne.
I tu moja prośba o wstępną ocenę logów jeżeli da się coś sensownego z nich odczytać jak również
o podpowiedÂź od czego zacząć szukanie problemu.
Logi Dynamiczne:
Grupy: 013,014,015 - http://vaglog.rtnet.pl/rafal.1717_125807.html
Grupy: 001,002,003 - http://vaglog.rtnet.pl/rafal.1717_125808.html
Grupy: 019,020,021 - http://vaglog.rtnet.pl/rafal.1717_125809.html
Grupy: 004,005,006 - http://vaglog.rtnet.pl/rafal.1717_125810.html
Grupy: 016,017,018 - http://vaglog.rtnet.pl/rafal.1717_125811.html
Grupy: 010,011,012 - http://vaglog.rtnet.pl/rafal.1717_125812.html
Grupy: 007,008,009 - http://vaglog.rtnet.pl/rafal.1717_125813.html
Logi Statyczne:
Grupy: 001,002,003 - http://vaglog.rtnet.pl/rafal.1717_125814.html
Grupy: 013,014,015 - http://vaglog.rtnet.pl/rafal.1717_125815.html
Grupy: 004,013,014 - http://vaglog.rtnet.pl/rafal.1717_125816.html
Grupy: 016,017,018 - http://vaglog.rtnet.pl/rafal.1717_125817.html
Grupy: 007,008,009 - http://vaglog.rtnet.pl/rafal.1717_125818.html
Grupy: 010,011,012 - http://vaglog.rtnet.pl/rafal.1717_125819.html
Grupy: 004,005,006 - http://vaglog.rtnet.pl/rafal.1717_125820.html
Grupy: 019,020,021 - http://vaglog.rtnet.pl/rafal.1717_125821.html
Będę Bardzo wdzięczny za każdą podpowiedÂź.
Pozdrawiam...
[ AFB 2.5 150 KM] 2,5TDI AFB Bardzo Ciężko pali po nocy i dy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 611
- Rejestracja: 20 cze 2009, 16:49
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
za najbardziej pilne uwazam:
- sprawdzic droznosc odmy (mierzac nadcisnienie w skrzyni korbowej u-rurka lub metoda 'podskakujacego i syczacego' korka wlewu oleju) - wymienic filtr odmy w razie potrzeby.
- ustawic prawidlowo kąt poczatku wtrysku (kąt nalezy mocno przyspieszyc)
po powyzszych czynnosciach zrobic logi statyczne + bs jeszcze raz.
- sprawdzic droznosc odmy (mierzac nadcisnienie w skrzyni korbowej u-rurka lub metoda 'podskakujacego i syczacego' korka wlewu oleju) - wymienic filtr odmy w razie potrzeby.
- ustawic prawidlowo kąt poczatku wtrysku (kąt nalezy mocno przyspieszyc)
po powyzszych czynnosciach zrobic logi statyczne + bs jeszcze raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 342
- Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
RafałA^6
W prawo (jak w zegarku)- przyspieszasz.
W lewo- opóźniasz.
Nie pokazałeś nam BS-ów więc nie wiadomo o ile trzeba go przyspieszyć.
Przed regulacją rozgrzej porządnie silnik i wykonaj 004bs.
Będziesz widział jaki faktycznie masz kąt (wyst. na 100%).
Obrót 1mm po obwodzie koła = 1* (mniej więcej).
W Twoim przypadku oscyluj w granice 1* po stronie ujemnej ATDC.
Po regulacji pochwal się .
W prawo (jak w zegarku)- przyspieszasz.
W lewo- opóźniasz.
Nie pokazałeś nam BS-ów więc nie wiadomo o ile trzeba go przyspieszyć.
Przed regulacją rozgrzej porządnie silnik i wykonaj 004bs.
Będziesz widział jaki faktycznie masz kąt (wyst. na 100%).
Obrót 1mm po obwodzie koła = 1* (mniej więcej).
W Twoim przypadku oscyluj w granice 1* po stronie ujemnej ATDC.
Po regulacji pochwal się .
Wielkie dzięki za kolejna bardzo przydatną dawkę informacji... po niedzieli zaczynam walczyć dalej z autkiem i na pewno na bierząco będę pisał co udało się osiągnąć... Jeżeli chodzi o BSy to mam z nimi problem ponieważ używam Vcds lite i nie mogę do nich wbic... Mój kabel nie chce współpracować z żadnym innym program oprócz tego i Vag Com bodajrze 4.09... Czy macie jakiś konkretny programik bez takich ograniczeń czy może murze zaopatrzyc się w jakiś lepszy kabel...? Ewentualnie co polecacie...? Z góry dzięki za wszelkie rady...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 342
- Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga