Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

nierowna praca silnika i szarpie

Wszystko co dotyczy benzynowych A6/A7, nie przywiązane stricte do konkretnego modelu.
0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 07 sty 2012, 21:35

sokolowski pisze:rozrzad jest na pasku jeszcze.... ja juz mysle ze moze spadl gdzies jakis wezyk i powietrze moze lewe lapie albo cos...
No ok, ale byłeś u mechanika... i nie przeglądnął autka ws. takich wężyków itp.?

Więc jeśli to nie układ elektryczny to może paliwowy... co z pompą paliwa? Daje paliwo tak jak trzeba?

Awatar użytkownika
peps78
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 05 gru 2011, 19:20
Lokalizacja: Lędziny/Śląsk

Post autor: peps78 » 07 sty 2012, 23:42

Z tego co kiedyś czytałem podobne objawy są jak siada przepływomierz może było by warto sprawdzić przed rozbieraniem silnika ?

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 08 sty 2012, 07:41

Jasne, do sprawdzenia także jest przepływomierz, ale objawy bardziej pasuja mnie do pompy paliwa, jeśli układ elektryczny jest sprawny...

sokolowski
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 23 lis 2011, 19:48
Lokalizacja: kaliszkowice kaliskie

Post autor: sokolowski » 08 sty 2012, 14:25

jak juz wczoraj wspominalem wymienilem kable i swiece na nówki,dzis jeszcze raz podjechalem na vaga i zadnych bledow nie ma a na wszystkie ,,gary''jak nie palil tak nie palil.panowie mam pytanko....jak sprawdzic czy cewki są ok??? i jeszcze jedna mysl mnie meczy <mysli> moze kable sa nie wtej kolejnosci co trzeba zalożone???? jakie sa tego objawy???

sokolowski
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 23 lis 2011, 19:48
Lokalizacja: kaliszkowice kaliskie

Post autor: sokolowski » 08 sty 2012, 16:22

panowie prosze o schemat podlaczenia kabli wn do 2.4v6 z gory dzieki <luzik>

Awatar użytkownika
maro_stg
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 232
Rejestracja: 25 lip 2011, 23:04
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: maro_stg » 08 sty 2012, 16:33

kolego kable są ponumerowane przy gniazdach świec silnika i na cewce

Awatar użytkownika
marek [a6]
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 503
Rejestracja: 25 mar 2009, 21:22
Imię: Marek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: marek [a6] » 08 sty 2012, 16:34

witam. na każdej cewce są numerki i koło gniazd świec na deklu zaworów tez są numerki więc nie ma mowy o pomyłce popatrz i posprawdzaj . pozdro
tylko quatrro !!!

Merc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 165
Rejestracja: 08 sie 2011, 13:15
Lokalizacja: Rumia/Gdynia

Post autor: Merc » 03 mar 2012, 09:29

Witam!
u mnie też silnik delikatnie nierówno pracuje... mam nowe świece
BOSH Platynium Irydium
FR6KI332S
0 242 240 653

Odstep elektrod [mm]: 0,7
Moment obrotowy dokrecenia [Nm]: 28
Gwint zewnetrzny [mm]: 14
Skok gwintu [mm]: 1,25
Dlugosc gwintu [mm]: 19
Rozmiar klucza: 16
Położenie elektrod [mm]: 4
Ilosc biegunów: 1

czy jeżeli nowe świece wymienie na nowe świece ale inny czyli zalecane przez producenta:


NGK BKR6EKUB


Rozmiar klucza: 16,0 mm
Gwint zewnetrzny [mm]: 14,0
Dlugosc gwintu [mm]: 19
Swieca zaplonowa: Połączenie trwałe SAE
Położenie elektrod [mm]: 3,5
Swieca zaplonowa: elektroda środkowa niklowa
Swieca zaplonowa: 2 elektrody masowe
Swieca zaplonowa: odkłócony, 5 kOhm
Swieca zaplonowa: z płaskim gniazdem uszczelki


może to wyrównać pracę śilnika?
możliwe jest to ze NOWA ÂŚWIECA jest NOWEJ ÂŚWIECY nie równa?

darek120
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 83
Rejestracja: 01 wrz 2010, 11:58
Imię: darek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2004
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: LUBIN

Post autor: darek120 » 31 maja 2012, 14:00

witam
Panowie krótko jaki moment dokręcenia świec zapłonowych do mojej audi a6 c6 2.4 silnik BDW, swiece NGK PFR6X-11
dzięki :)

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 31 maja 2012, 19:45

25-30 Nm

Awatar użytkownika
peps78
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 05 gru 2011, 19:20
Lokalizacja: Lędziny/Śląsk

Post autor: peps78 » 02 maja 2013, 17:22

Witam udało się komuś rozwiązać problem z poszarpywaniem silnika , sprawdziłem przewody i wymieniłem świece na nowe i nadal zdarza się lekkie poszarpywanie podczas przyśpieszania , dzieje się tak tylko na gazie na pb jest wszystko ok.Ostatnio przed wymianą czyściłem tylko świece i przez ponad 250km było wszystko ok ale niestety problem powrócił :(

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 02 maja 2013, 20:09

peps78 pisze:Witam udało się komuś rozwiązać problem z poszarpywaniem silnika , sprawdziłem przewody i wymieniłem świece na nowe i nadal zdarza się lekkie poszarpywanie podczas przyśpieszania , dzieje się tak tylko na gazie na pb jest wszystko ok
Czyżby wtryski lpg, jakie siedzą i z jakim przebiegiem ??

krypto35
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 29 sty 2012, 21:32
Lokalizacja: pomorskie/niemcy

Post autor: krypto35 » 04 maja 2013, 23:00

Mialem tak samo tylko 2.8.Wymienilem cewke zaplonowa i wszystko minelo <luzik>

Awatar użytkownika
peps78
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 05 gru 2011, 19:20
Lokalizacja: Lędziny/Śląsk

Post autor: peps78 » 07 maja 2013, 08:11

grzemo pisze:Czyżby wtryski lpg, jakie siedzą i z jakim przebiegiem ??
Wtryski MTM INO3 przebieg nieznany autko mam 1,5 roku prawdopodobnie działają już 5 lat od nowości instalacji , czyściłem wtryski i listwę i dalej to samo nawet minimalnej różnicy , jak w przyszłym tygodniu wrócę w końcu do pl to zakupię cewkę i będę po kolei podmieniał może się uda.

[ Dodano: 2013-05-13, 14:31 ]
A więc sprawa wygląda następująco , po przejechaniu 850 km na Pb postanowiłem zrobić test na lpg , okazało się że autko śmiga jak ta lala , zrobiłem na gazie następne 850 bez żadnego problemu do puki nie zatankowałem ponownie na cpn-ie gdzie zawsze tankuje i nigdy nic się nie działo po zatankowaniu znowu zaczęło poszarpywać moja niunią :( wyjeÂździłem gaz do zera i zatankowałem na innym cpn i znowu wszystko jest ok już po przejechaniu 400 km wszystko działa prawidłowo , wniosek nawet na sprawdzonym cpn gaz może być do du.. :(

[ Dodano: 2013-12-21, 16:02 ]
No i problem powrócił z zdwojoną siłą ;( zaczeło szarpać na Pb i LPG z tym że masakrycznie mocno podczas przyspieszania od 2000 obr/min , odcina zapłon już przy 4500 obrotów ale tylko jak niunia ma 90 stopni , mechanik stwierdził że cewki wymieniłem i problem był dalej.Z dodatkowych objawów podczas schodzenia obrotów czuć wibracje na pedale gazu nawet na postoju widoczne poszarpywanie przepustnicy na zejściu z obrotów.Błędów brak na kompie.
Wyczyściłem odmy i jazda próbna nadal to samo , pogoniłem niunie na kulawym silniku , wkońcu pokazało błędy , okazało się że jest walnięty czujnik położenia wału "stary był zamiennik bez oringu uszczelniającego", wymieniłem na ori i jak narazie zrobiłem 400 km i wszystko jest ok :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólne”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga