[ BRE 2.0 140 KM] problem z turbiną
Jeszcze raz dziękuje koledzy za pomoc i podpowiedzi.Mam jeszcze pytanie do Was,otóż czy jak turbina nie pracuje tak jak powinna (u mnie włącza się od 2700 obr.) to ma to wpływ na zwiększone zużycie paliwa ? bo u mnie z tego co widzę to za dużo pali.Jeżdżę spokojnie dlatego wiem że coś jest nie tak,tym bardziej że jeżdżę na kołach 16" (na początku miałem 18" ale na naszych "cudownych" drogach to porażka).Waszym zdaniem koledzy ile powinno palić prawidłowo audi a6 przy spokojnej jeżdzie poza miastem np.na autostradzie a ile w mieście? Dodam jeszcze że jak byłem na hamowni to stwierdzili że mam trochę przestawiony rozrząd ale że mieści się w tolerancji błędu.Rozrząd miałem faktycznie wymieniany i czy to możliwe że można go nieprecyzyjnie założyć? Proszę o opinie i z góry bardzo dziękuję.Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 502
- Rejestracja: 01 lut 2009, 15:44
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kalisz/Northampton UK
Co do spalania to ciezko powiedziec,ja mam 18 kola i na trasie pali 7.5 ale jak mialem 16 to juz spadlo na 6.5
Czyli w moim przypadku 2.7 tdi pali mniej niz moj klekot i tylko 0.5 wiec 3.0 tdi wiec rachunek prosty ze 2.0 nic sie nie oszczedza a nawet traci bo awaryjnosc motorowni wysoka i brak Quattro oraz malo mocy nawet po chipie.
Moja dwumasa byla w polowie zuzyta ale lozysko padlo wczesniej na 250 tys natomiast u kolegi sprzeglo sie rozlecialo na 160 tys wiec wszystko zalezy od kierowcy.
Czyli w moim przypadku 2.7 tdi pali mniej niz moj klekot i tylko 0.5 wiec 3.0 tdi wiec rachunek prosty ze 2.0 nic sie nie oszczedza a nawet traci bo awaryjnosc motorowni wysoka i brak Quattro oraz malo mocy nawet po chipie.
Moja dwumasa byla w polowie zuzyta ale lozysko padlo wczesniej na 250 tys natomiast u kolegi sprzeglo sie rozlecialo na 160 tys wiec wszystko zalezy od kierowcy.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 502
- Rejestracja: 01 lut 2009, 15:44
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kalisz/Northampton UK
Co do turbiny to najczesciej zapiekaja sie kierownice zmiennej geometrii i dla tego pozniej zaczyna ciagnac. Jezeli wirnik nie ma duzych luzow to wystarczy czyszczenie. Ja swojej nie tykalem jeszcze ale w a3 brat robil czyszczenie i efekt b.duzy pod wgledem przyspieszania z niskich obrotow.
Pierwszy, najlepszy forum Audi A6 w Polsce - A6Klub.PL ! 

krzycho2626 dzięki i pozdrawiam
[ Dodano: 2013-05-08, 20:58 ]
witam. Chciałbym dolać do palwa jakiś dobry środek do czyszczenia pompowtryskiwaczy . słyszałem o środku STP ale może jest też jakiś inny -lepszy .Jaki koledzy Waszym zdaniem najlepiej kupić i jak długo trzeba go stosować ? Z góry dziękuję za pomoc.Pozdrawiam
[ Dodano: 2013-05-10, 22:17 ]
Witam krzycho2626,piszesz że najczęsciej zapiekaja sie kierownice zmiennej geometrii to powiedz mi prosze jak można to stwierdzić i w jaki sposób można to przeczyścić ? Czy trzeba turbinę wymontować i rozebrać jest jakiś inny sposób.Z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam.
[ Dodano: 2013-05-08, 20:58 ]
witam. Chciałbym dolać do palwa jakiś dobry środek do czyszczenia pompowtryskiwaczy . słyszałem o środku STP ale może jest też jakiś inny -lepszy .Jaki koledzy Waszym zdaniem najlepiej kupić i jak długo trzeba go stosować ? Z góry dziękuję za pomoc.Pozdrawiam
[ Dodano: 2013-05-10, 22:17 ]
Witam krzycho2626,piszesz że najczęsciej zapiekaja sie kierownice zmiennej geometrii to powiedz mi prosze jak można to stwierdzić i w jaki sposób można to przeczyścić ? Czy trzeba turbinę wymontować i rozebrać jest jakiś inny sposób.Z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam.