Witam.
Kumpel ma auto jak w temacie. VAG pokazał błedy:
01318 - Control Module for Injection Pump (J399)
49-10 - No Communications - Intermittent
00628 - Positioning Level Monitoring
28-00 - Short to B+
co może być za przyczyna i jak często powinno się zmieniać lub jak dłógą żywotność ma pompa paliwowa w tym aucie bo on zrobił już ponad 100tys.
Dzięki
[A4 B5 2.5 TDi 1998] pompa
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
zapala bez problemu.carlos pisze:1318 Awaria sterownika pompy wtryskowej, być może trzeba ustawic kąt wtrysku.
A auto jak zapala?
00628 Kontrola różna bieżąca - a tu nie wiem o co kaman.
A co do żywotnośći to trudno okrelic wszystko jest zalezne od jakosci paliwa.
Raczej w benzyniakach sa wytrzywalsze a nizeli w TDI.
czyli raczej z pompą wszystko ok? jedynie sterownik?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga