Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AJK 2.7 230 KM] audi a6 2,7 biturbo gasnie po zapaleniu

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
krisz29
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 27 kwie 2013, 16:28
Lokalizacja: rzeszow

[ AJK 2.7 230 KM] audi a6 2,7 biturbo gasnie po zapaleniu

Post autor: krisz29 » 27 kwie 2013, 16:44

witam,
ostatnio zaobserwowoalem dziwna przypadlosc w moim audi , audi posiada silnik 2,7 biturbo 230 km tiptronic z 2001 roku + lpg stag 300,autko stalo przez 2 tygodnie nie uzywane,wczesniej zdarzylo mu sie od czasu do czasu po zapaleniu i wrzuceniu na wsteczny bieg spadek obrotuw i zgasniecie silnika,tez dziwne ale dalo sie to wytrzymac , i po przejechaniu nim okolo 20 km autko zgasilem na chwile po czym wrocilem zapalilem znowu przejechalem okolo 5 km i zgasilem po czym wrocilem po okolo godzinie i nie chcialo odpalic tzn . krecac go tak jakby lapalo ale nie moglo zlapac ,po czym odczekalem okolo 2 h i wrocilem do auta i zapalilo za 1 razem,problemu nie bylo nastepnego dnia pozniej znowu zaczelo "nie lapac " i znowu za ktoryms razem zalapalo i zapalilo,podczas jazdy silnik pracuje rowno i nic mu nie jest na komputerze teznic nie wykazalo poza uszkodzeniem jednej sondy, powiedzcie mi czy to moze byc spowodowane przez ta sonde ?? czy moze miec cos do tego instalacja gazowa?? czy moze jescze cos innego?? prosze o pomoc !!

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 27 kwie 2013, 17:40

Na początek polecam na jakiś czas pojeÂździć na samej pb, aby wykluczyć że Twoje problemy mogą mieć coś wspólnego z lpg.
Zakręć zawór w butli, aby przez przypadek nie przejść na gaz, zrób na pb około 100 km aby ewentualnie korekty wróciły do normy i zdaj relację czy jest jakaś poprawa.

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 27 kwie 2013, 19:58

krisz29, Prawdopodobnie masz walnięty czujnik położenia wału korbowego,
wymień sobie czujnik i po sprawie, jak jest walnięty to na vagu tego raczej nie zobaczysz nawet.

krisz29
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 27 kwie 2013, 16:28
Lokalizacja: rzeszow

Post autor: krisz29 » 27 kwie 2013, 20:05

sorki za moją polszzyzne:D poprawie sie:D więc tak , na benzynie poruszam się już od 2 dni i zrobiłem juz jakieś 150 km i nie ma poprawy dalej co jakiś czas nie chce zpalić, ale zauważyłem coś takiego że gdy zapalam auto i przygasa to wyłączam w tym samym momencie wiatraki (daje off) i zdaży się wyratować i zapali , takze może cos z akumulatorem, może przez to że autko stało 2 tyg. a wczesniej było eksploatowane każdego dnia po minimum 50km dziennie, może akumulator juz poprostu nie trzyma dobrze ??

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja