[ AKN 2.5 150 KM] skrzypienie kierownicy
[ AKN 2.5 150 KM] skrzypienie kierownicy
Witam. Nie znalazłem nic na temat mojego problemu na forum więc go przedstawię. Podczas gdy ruszam i skręcam mocno w lewo to a okolicy kierownicy dochodzą dziwne skrzypienia i czasem troszkę szarpie ale bardzo delikatnie a w prawo jest wszystko ok. Nie mam pojęcia co to może być myślałem że może przegub ale wtedy były by duże szarpania kierownicą i charakterystyczne stuki przynajmniej tak miałem w golfie. Może ktoś z Was wie co to może być lub miał podobny problem??? Z góry dziękuję za pomoc pozdrawiam.
marviec
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 29
- Rejestracja: 07 paź 2012, 07:53
- Lokalizacja: gdansk
Witam.
U mnie pojawiło sie niedawno skrzypienie/trzeszczenie podczas skrętu w prawo. Owy dÂźwięk występuje tylko w momencie gdy kierownica podczas obrotu znajduje się w pozycji na wprost. Po wizycie na kanale i nasłuchiwaniu od wewnątrz stwierdziłem iż wydobywa się z okolic pedałów w miejscu gdzie jest łączenie z maglownicą. Gdzieś wyczytałem że tam znajduje się łożysko kolumny kierowniczej. I tu moje pytanie czy jest możliwość wymiany (nasmarowania) takiego łożyska ewentualnie we własnym zakresie? Jest tam jakiś zimering zabezpieczony zawleczka który ni cholery nie puszcza do środka żadnego smarowidła. Psikałem wd40 olej próbowałem smarować. Co z tym fantem zrobić jak to ugryÂźć bo demontaż magla mi się nie uśmiecha tym bardziej że był dwa lata temu wymieniany.
U mnie pojawiło sie niedawno skrzypienie/trzeszczenie podczas skrętu w prawo. Owy dÂźwięk występuje tylko w momencie gdy kierownica podczas obrotu znajduje się w pozycji na wprost. Po wizycie na kanale i nasłuchiwaniu od wewnątrz stwierdziłem iż wydobywa się z okolic pedałów w miejscu gdzie jest łączenie z maglownicą. Gdzieś wyczytałem że tam znajduje się łożysko kolumny kierowniczej. I tu moje pytanie czy jest możliwość wymiany (nasmarowania) takiego łożyska ewentualnie we własnym zakresie? Jest tam jakiś zimering zabezpieczony zawleczka który ni cholery nie puszcza do środka żadnego smarowidła. Psikałem wd40 olej próbowałem smarować. Co z tym fantem zrobić jak to ugryÂźć bo demontaż magla mi się nie uśmiecha tym bardziej że był dwa lata temu wymieniany.