[ AKE 2.5 180 KM] Problem po wymianie rozrządu
[ AKE 2.5 180 KM] Problem po wymianie rozrządu
Witam, jestem świeżo po wymianie rozrządu, dodam tylko że przelatał od nowości 200500km, poprzedniemu właścicielowi zapomniało się wymienić <szok> Mechanior wymienił mi go na mazaka, wydaje mi się że auto chodzi głośniej po wymianie w bloku 4 zadane 0,2 adtc osiąga 0,2 adtc w 4 bloku sb 1,4 adtc, ale problem pojawił sie w korekcjach w 14 bloku wszystkie poszły na ok. -1,5 wcześniej przed wymianą oscylowały ok 0,4 , czy rozrząd do ponownego ustawienia ? Czy mogę tak jeÂździć, czy da się ustawić bez zdejmowania przodu ? Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 84
- Rejestracja: 09 lis 2012, 16:48
- Lokalizacja: Władysławowo
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 611
- Rejestracja: 20 cze 2009, 16:49
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
krymu
do w pelni prawidlowej informacji kolegi gentelman, mozna jedynie dodac, ze pas przedni nalezy przynajmniej ustawic w polozenie serwisowe, oczywiscie najwygodniej go sciagnac......
Bazujac na przekazanych informacjach, mozna rowniez niemal na pewno wysnuc wniosek, ze rozrzad nie jest prawidlowo ustawiony i nalezy go doregulowac.
do w pelni prawidlowej informacji kolegi gentelman, mozna jedynie dodac, ze pas przedni nalezy przynajmniej ustawic w polozenie serwisowe, oczywiscie najwygodniej go sciagnac......
Bazujac na przekazanych informacjach, mozna rowniez niemal na pewno wysnuc wniosek, ze rozrzad nie jest prawidlowo ustawiony i nalezy go doregulowac.
Dzięki za pomoc, jednym słowem żeby rozrząd był dobrze ustawiony trzeba zrobić to samemu zamawiam blokady i do dzieła. Jeszcze pytanko czy nie będzie wycieku jak założę starą zaślepkę do prawej głowicy, czy lepiej zamówić nową w aso ? Aha i jeszcze w bloku 4 jaka ma być wartość zadana zapłonu w tej chwili jest ok 0.2adtc i osiąga 0.2adtc w bs jest ok. 1.4ADTC .
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 611
- Rejestracja: 20 cze 2009, 16:49
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
juz bez przesady - to nie technologia NASA, jest mnostwo warsztatow maja odpowiednie narzedzia, blokady oraz doswiadczenie. Ale nie da sie zaprzeczyc ze wskazany bylby taki dedykowany do VAG.krymu pisze:Dzięki za pomoc, jednym słowem żeby rozrząd był dobrze ustawiony trzeba zrobić to samemu zamawiam blokady i do dzieła.
Zaslepke mozna wyjac bez uszkodzenia tylko zdejmujac dekiel i odkrecajac panewke.... zazwyczaj aby ja wyjac dziurawi sie ja srubokretem.....krymu pisze: Jeszcze pytanko czy nie będzie wycieku jak założę starą zaślepkę do prawej głowicy, czy lepiej zamówić nową w aso ? Aha i jeszcze w bloku 4 jaka ma być wartość zadana zapłonu w tej chwili jest ok 0.2adtc i osiąga 0.2adtc w bs jest ok. 1.4ADTC .
co do zagadnien dotyczacych ustawien zaplonu to mysle ze kolega BadBoyKing wyczerpal temat w 100% - wszystkie informacje (wlacznie z fotostory) znajdziesz na forum, na przyklad w tym watku:
a6-c5-25-afbblad-550-regkata-wyprzwtrys ... t=blad+550
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga