adeksus pisze:witam nie wiem czy to problem ale zauważylem ze temeperatura silnika wygląda następująco po przejechaniu 30 km jak na zdjeciach , dodam ze dopiero w domu wskaznik temp cieczy osiagna 90 stopni , a temperatura oleju wygląda jak na jakies 95 stopni . Objaw nie pokojacy , otwieram korek zbiorniczka wyrównawczego i zero zejscia cisnienia , kolejna sprawa to taka ze dotykam palcem cieczy wiec tempertaura okolo 70 stopni , i malym wezykiem przelewowym nie leci nic... wygląda to dziwnie czy taka temp jest do przyjecia? czy moze cos nie wymusza obiegu , u ojca w renowce przelewem leci caly czas plyn
Temperatura oleju spokojnie do 115 nawet 120*C przy ostrym butowaniu, ale przy jeÂździe 120/140 km/h nie powinien przekroczyć raczej 100*C, ważne żeby płyn nie skoczył więcej jak 90*C , tu bym się zaczął martwić, albo termostat albo zawalona chłodnica itp. Podepnij Vaga bo temeratura u Ciebie na blacie widzę że jest 93* a u mnie sztywno 90*C stoi i ani drgnie chyba że w dół

, mówię z doświadczenia po 7 latach jazdy AFNem.