[ AEB 1.8 150 KM] turbo / dwumass - regeneracja
[ AEB 1.8 150 KM] turbo / dwumass - regeneracja
siema mam padniętą turbinę i dwu mass chciałbym oddać je do regeneracji bo nowe są bardzo drogie a allegro jest przepełnione złomem czy ktoś oddawał któraś z tych rzeczy do naprawy ? jak tak to proszę o opinie ! info do fachowca mile widziane tylko od osób kture już sie borykały z tym problemem i są zadowolone z naprawy !
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15
- Rejestracja: 29 sty 2013, 19:29
- Lokalizacja: Masłowice
Pracuje w firmie w której regenerujemy turbiny i powiem Ci ze turbo spokojnie możesz zregenerować jeśli zrobi osoba która ma pojecie będzie chodziło i chodziło a jeśli chodzi o dwumase nigdy w życiu. Montowalem kilka dwumas regenerowanych i z kazda zawsze był problem, jak nie pisk gwizd to po wyjechaniu z warsztatu odrazu się rozwalala.
Było:
Ford Mondeo 1.6 mk1 - pierwsze auto
Audi 80 B4 2.0
Audi A4 B5 1.8 - świętej pamięci
Opel Tigra 1.6 - przejściówka zeby czymś się poruszać
Audi A4 B5 1.8 multitronic
Jest:
Audi A6 C5 1.8T
Ford Mondeo 1.6 mk1 - pierwsze auto
Audi 80 B4 2.0
Audi A4 B5 1.8 - świętej pamięci
Opel Tigra 1.6 - przejściówka zeby czymś się poruszać
Audi A4 B5 1.8 multitronic
Jest:
Audi A6 C5 1.8T
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 33
- Rejestracja: 19 lis 2011, 20:44
- Lokalizacja: Działoszyn
zgadzam się z wypowiedzią kolegi. Turba da się dobrze zregenerować jak ktoś się zna a dwumase niestety NIE! Ja swoją dwumasę regenerowałem w firmie AVANTI Kielce jak dobrze pamiętam. Kosztowało mnie to niepotrzebne dwukrotne wyciąganie sprzęgła, wizytę u trzech mechaników i elektromechanika, auto unieruchomione na dwa miesiące oraz koszt robocizny około 1800zł.Także nigdy więcej REGENERACJI DWUMASY. lepiej poszukać dobrej używki tylko trzeba po nią jechać samemu bo każdy sprzedawca przez tel. mówi że jego dwumas jest najlepszy jaki dotąd sprzedał hehe.
prędkość nie zabija ,tylko nagłe zatrzymanie!!!
janekA6quattro właśnie do tej firmy chciałem oddać dwu mass AVANTI kielce
ale poczytałem na forach i zwątpiłem a jeszcze jedno mój problem nie polegał na tym ze trzepało mi autem przy gaszeniu silnika i td tylko tarcza sprzęgła była już tak wytarta ze te nity szorowały mi po tarcze cierna od dwu massa
http://speedy.sh/s8njS/CAM00076.jpg
http://speedy.sh/JqNbC/CAM00075.jpg
ps ale jak pisałem u góry nowa tarcza luk i śmigam dalej 1800zł w kielni
ale poczytałem na forach i zwątpiłem a jeszcze jedno mój problem nie polegał na tym ze trzepało mi autem przy gaszeniu silnika i td tylko tarcza sprzęgła była już tak wytarta ze te nity szorowały mi po tarcze cierna od dwu massa
http://speedy.sh/s8njS/CAM00076.jpg
http://speedy.sh/JqNbC/CAM00075.jpg
ps ale jak pisałem u góry nowa tarcza luk i śmigam dalej 1800zł w kielni
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 33
- Rejestracja: 19 lis 2011, 20:44
- Lokalizacja: Działoszyn
dobrze zrobiłeś. Jak nie dzwoni lub nic nie trze w sprzęgle to olej temat i nie ruszaj.Taka moja rada. Ja już zrobiłem 15000 tyś km. na zużytej dwumasie i poza dzwonieniem nic się nie dzieje więc latam. Ale spokojnie bez szaleństw. Planuję remont silnika to i zajmę się poszukiwaniem lepszej dwumasy.Ale na pewno nie REGENEROWANEJ!!!!!!!
prędkość nie zabija ,tylko nagłe zatrzymanie!!!
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga