witam serdecznie wszystkich. Z zawodu jestem mechanikiem male doszwiadczenie z grupa VAG koledze padlo audi a6 chcialbym mu pomuc .Auto nie odpala kontrolka swiec zarowych mruga
Na moim kompie wyskoczyly dwa bledy 00777 accelerator position sensor G79 SHORT WITH POWER
01441 low fuel level sensor g210 open circuit/short with power intermittent
dostalem sie do baku pompka dziala ale nie podaje paliwa tz nic nie wychodzi poza zbiornik w przewodach widac ze (bije piane ) ale nic nie wylatuje poza zbiornik , przewody szczelne pytanie moje co robic bo pierwsza mysl pompka walnieta ale kosztuje dosc sporo na probowanie a wywala inne bledy nie zwazane z tym prosze o pomoc dziekuje
[ AKN 2.5 150 KM] 01441low fuel level sensor auto nie odpala
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 325
- Rejestracja: 30 cze 2011, 11:06
- Lokalizacja: Gorzow
Re: 01441low fuel level sensor auto nie odpala
wojta pisze:witam serdecznie wszystkich. Z zawodu jestem mechanikiem male doszwiadczenie z grupa VAG koledze padlo audi a6 chcialbym mu pomuc .Auto nie odpala kontrolka swiec zarowych mruga
Na moim kompie wyskoczyly dwa bledy 00777 accelerator position sensor G79 SHORT WITH POWER
01441 low fuel level sensor g210 open circuit/short with power intermittent
dostalem sie do baku pompka dziala ale nie podaje paliwa tz nic nie wychodzi poza zbiornik w przewodach widac ze (bije piane ) ale nic nie wylatuje poza zbiornik , przewody szczelne pytanie moje co robic bo pierwsza mysl pompka walnieta ale kosztuje dosc sporo na probowanie a wywala inne bledy nie zwazane z tym prosze o pomoc dziekuje
Kolego jak wziales auto na warsztat i teraz szukasz pomocy na forum to slabo widze twoja kariere jako mechanika...
Poskladaj auto i powiedz wlascicielowi ze nie dasz rady sie z tym uporac. I bron boze nie bierz za nic kasy.
Skoro tutaj pytasz o takie rzeczy to naprawde mozesz spartolic wiele w tym aucie... a co gorsza nacioagnac klienta na duze koszty !
The force will be with you...always
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 84
- Rejestracja: 09 lis 2012, 16:48
- Lokalizacja: Władysławowo
Kolego philiphser nie kazdy jest tak swietnie wyksztalcony i swietnym mechanikiem jak ty. Daruj sobie takie teksty bo niektorzy chca sie czegos nauczyc a jak ma sie nauczyc skoro nie sproboje. Pewnie ma male doswiadczenie.
Kolego wojta po pierwsze odrazu idz przywitac sie do pierwszego dzialu bo zaraz oberwiesz od moderatorow.
Po drugie dokladnie opisz problem
1. Jaki to samochod, kod silnika, moc, przebieg, rok - to ze diesel to juz sie domyslilismy.
2. Dopytaj sie dokladnie skad ma to autko i czy kolega wie czy przedtem cos podobnego mialo miejsce ewentualnie jakie byly wczesniejsze objawy.
3. czy ktos przed toba grzebal juz przy tym?
Z tego co pamietam kontrolka od swiec mrygala jezeli czujnik poziomu paliwa wykrywa brak ropy w zbiorniku a blad ktory wyskoczyl ci w VAGu oznacza poprostu ze czujnik poziomu paliwa ma przerwany obwod elektryczny. To samo dotyczy sie akcelerometru czyli pedalu przyspieszenia. Jezeli stalo sie to nagle to albo jakies obce cialo przerwalo obwod (m.in. mysz, przetarcie, przerwanie) albo wtyczki w ktoryms miejscu nie lacza. poszukaj schematu instalacji pompki i przejzyj ten czujnik poziomu paliwa bo zapewne wskaznik na blacie lezy.
Kolego wojta po pierwsze odrazu idz przywitac sie do pierwszego dzialu bo zaraz oberwiesz od moderatorow.
Po drugie dokladnie opisz problem
1. Jaki to samochod, kod silnika, moc, przebieg, rok - to ze diesel to juz sie domyslilismy.
2. Dopytaj sie dokladnie skad ma to autko i czy kolega wie czy przedtem cos podobnego mialo miejsce ewentualnie jakie byly wczesniejsze objawy.
3. czy ktos przed toba grzebal juz przy tym?
Z tego co pamietam kontrolka od swiec mrygala jezeli czujnik poziomu paliwa wykrywa brak ropy w zbiorniku a blad ktory wyskoczyl ci w VAGu oznacza poprostu ze czujnik poziomu paliwa ma przerwany obwod elektryczny. To samo dotyczy sie akcelerometru czyli pedalu przyspieszenia. Jezeli stalo sie to nagle to albo jakies obce cialo przerwalo obwod (m.in. mysz, przetarcie, przerwanie) albo wtyczki w ktoryms miejscu nie lacza. poszukaj schematu instalacji pompki i przejzyj ten czujnik poziomu paliwa bo zapewne wskaznik na blacie lezy.
serdecznie dziekuje za chec pomocy nie chodzi o slabe doswiadczenie tylko uklad zasilania z baku jest zdecydowanie inaczej skonstruowany niz w innych autach a ja a6 mam pierwszy raz w swoich rekach i co ma czujnik g210 zwiazanego z nie zapalaniem auta i czujnik polozenia pedalu gazu ? auto powinno zapalic a problem w tym ze pompka nie podaje paliwa a dziala serdecznie dziekuje ci za pomoc nie o to mi chodzilo ale dziekujeBadBoyKing pisze:Kolego philiphser nie kazdy jest tak swietnie wyksztalcony i swietnym mechanikiem jak ty. Daruj sobie takie teksty bo niektorzy chca sie czegos nauczyc a jak ma sie nauczyc skoro nie sproboje. Pewnie ma male doswiadczenie.
Kolego wojta po pierwsze odrazu idz przywitac sie do pierwszego dzialu bo zaraz oberwiesz od moderatorow.
Po drugie dokladnie opisz problem
1. Jaki to samochod, kod silnika, moc, przebieg, rok - to ze diesel to juz sie domyslilismy.
2. Dopytaj sie dokladnie skad ma to autko i czy kolega wie czy przedtem cos podobnego mialo miejsce ewentualnie jakie byly wczesniejsze objawy.
3. czy ktos przed toba grzebal juz przy tym?
Z tego co pamietam kontrolka od swiec mrygala jezeli czujnik poziomu paliwa wykrywa brak ropy w zbiorniku a blad ktory wyskoczyl ci w VAGu oznacza poprostu ze czujnik poziomu paliwa ma przerwany obwod elektryczny. To samo dotyczy sie akcelerometru czyli pedalu przyspieszenia. Jezeli stalo sie to nagle to albo jakies obce cialo przerwalo obwod (m.in. mysz, przetarcie, przerwanie) albo wtyczki w ktoryms miejscu nie lacza. poszukaj schematu instalacji pompki i przejzyj ten czujnik poziomu paliwa bo zapewne wskaznik na blacie lezy.
do kolegi philiphser mam nadzieje ze ton twojej odpowiedzi byl zwiazany ze zly humorem w tej chwili a nie z tym ze nie wiesz co odpowiedziec
Pracuje w autoryzowanym servisie subaru i hyundai i nie jestem tak madry jak ty ale ty pewnie wiesz ze auta tej marki maja calkiem inaczej zbudowane zasilanie z baku i czasami warto schylic czolo i zapytac a nie probowac cos zrobic
dodam jeszcze ze nie napisalem w zadnym momencie ze mam auto na fuche tylko chce pomóc koledze dziekuje za wyczerpujaca odpowiedz z twojej strony pozdrawiam
ps nie chce awantury tylko pomocy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 325
- Rejestracja: 30 cze 2011, 11:06
- Lokalizacja: Gorzow
Kolego takich paproków którzy biorą się za wszystko a mało co wiedzą jest bardzo dużo. Jak ktoś coś spartoli w Lanosie albo innym pseudo aucie to półbiedy ale niech nie bierze na warsztat poważne auto obiecuje klientowi gruszki na wierzbie a wieczorami wyptuje tutaj na forum jak naprawić usterkę.BadBoyKing pisze:Kolego philiphser nie kazdy jest tak swietnie wyksztalcony i swietnym mechanikiem jak ty. Daruj sobie takie teksty bo niektorzy chca sie czegos nauczyc a jak ma sie nauczyc skoro nie sproboje. Pewnie ma male doswiadczenie.
Taki mechanik jest niebezpieczny dla auta i portfela !
philiphser,
Po pierwsze: wydłub klawisz "Caps Lock" bo za bardzo Cię ponosi - proszę to poprawić, nie będę tolerował krzyku na forum! - zmieniłem (tomekkk1)
Po drugie: kolega wojta nawet nie wszedł na drogę ku zepsuciu czegokolwiek, zapytał gdy skończyły mu się pomysły. Widać, że jakąś wiedzę posiada, a Ty już wysuwasz oskarżenia. Poprosił o pomoc na forum i jeśli nie umiesz sam mu pomóc - to zaniechaj dalszych wypowiedzi w tym wątku. Kolejne takie zachowania poskutkują ostrzeżeniem! - (tomekkk1)
Ostatnio zmieniony 20 kwie 2013, 01:51 przez philiphser, łącznie zmieniany 2 razy.
The force will be with you...always
to po co jest FORUM ?
[ Dodano: 2013-04-28, 20:26 ]
wrocilem z urlopu widze ze niezla zadyma sie zrobila przepraszam za to ze zapytalem.Ale skoro juz to zrobilem napisze jak rozwiazalem problem.
01441 low fuel level sensor g210 open circuit/short with power intermittent.blad ten wskazywal na czujnik g210 dlaczego auto nie odpalalo ?i tu drugie pytanie dlaczego pompka diesla nie podawala paliwa??
wymienilem ja bo jak pisalem wczesniej bila tylko piane a swoje juz chyba przeszla bo przebieg pod 300 tys mowi swoje moze paliwo nie dochodzilo i czujnik myslal ze go nie ma a wskaznik pokazywal ponad pol baku . Efekt auto odpalilo pozostal czujnik polozenia pedalu przyspieszenia z racji tego ze bylem na urlopie problem usune jutro sprawdze wtyczke wyczyszcze ,wykrece troche piny w wtyczce jesli nie pomoze wymienie.Do kolegi co mnie tak bardzo atakuje moze moja wiedza nie jest taka wielka ale staram sie ja poglebiac uczyc sie , pytajac innych jak ,co i gdzie tz opuszczam glowe i prosze o pomoc cale zycie bede tak robil bo cale zycie bede sie uczyl To forum jest stworzone po to i wiele innych zrzesza ludzi ktorzy chca sie wiedza dzielic i ludzi co pytaja ucza sie i jak ktos mial podobny problem pomagaja ty sie tu nie nadajesz z trzech powodow
1 nie chcesz pomagac ( a od tego jest forum )
2 nie wnosisz pozytywow na forum ( zamiast przyciagac forumowiczow to odsztraszasz ! )
3 ////////////////
[ Dodano: 2013-04-28, 20:26 ]
wrocilem z urlopu widze ze niezla zadyma sie zrobila przepraszam za to ze zapytalem.Ale skoro juz to zrobilem napisze jak rozwiazalem problem.
01441 low fuel level sensor g210 open circuit/short with power intermittent.blad ten wskazywal na czujnik g210 dlaczego auto nie odpalalo ?i tu drugie pytanie dlaczego pompka diesla nie podawala paliwa??
wymienilem ja bo jak pisalem wczesniej bila tylko piane a swoje juz chyba przeszla bo przebieg pod 300 tys mowi swoje moze paliwo nie dochodzilo i czujnik myslal ze go nie ma a wskaznik pokazywal ponad pol baku . Efekt auto odpalilo pozostal czujnik polozenia pedalu przyspieszenia z racji tego ze bylem na urlopie problem usune jutro sprawdze wtyczke wyczyszcze ,wykrece troche piny w wtyczce jesli nie pomoze wymienie.Do kolegi co mnie tak bardzo atakuje moze moja wiedza nie jest taka wielka ale staram sie ja poglebiac uczyc sie , pytajac innych jak ,co i gdzie tz opuszczam glowe i prosze o pomoc cale zycie bede tak robil bo cale zycie bede sie uczyl To forum jest stworzone po to i wiele innych zrzesza ludzi ktorzy chca sie wiedza dzielic i ludzi co pytaja ucza sie i jak ktos mial podobny problem pomagaja ty sie tu nie nadajesz z trzech powodow
1 nie chcesz pomagac ( a od tego jest forum )
2 nie wnosisz pozytywow na forum ( zamiast przyciagac forumowiczow to odsztraszasz ! )
3 ////////////////
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 611
- Rejestracja: 20 cze 2009, 16:49
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
wojta , cos mam wrazenie ze to zgodnie z przyslowiem 'przyganial kociol garnkowi' ..... pouczasz kolege philiphser o zasadach panujacych na forach, ale sam rowniez nie odrobiles 'pracy domowej' zadajac pytania, prawda ?wojta pisze:to po co jest FORUM ?
....
To forum jest stworzone po to i wiele innych zrzesza ludzi ktorzy chca sie wiedza dzielic i ludzi co pytaja ucza sie i jak ktos mial podobny problem pomagaja ty sie tu nie nadajesz z trzech powodow
1 nie chcesz pomagac ( a od tego jest forum )
2 nie wnosisz pozytywow na forum ( zamiast przyciagac forumowiczow to odsztraszasz ! )
3 ////////////////
Przeciez wystarczylo poszukac i sprawa g210 oraz g79 od razu znalazlaby wyjasnienie ... G210 jest niemal tak samo slynny jak walki rozrzadu. Pompa paliwa w starszych modelach diesli 2.5 v6 nie podaje paliwa do pompy wtryskowej - co nie zmienia faktu ze i tak wypadalo ja wymienic ze wzgledu na uwalony czujnik g210.
Na marginesie jak oceniasz roznice technologiczne pomiedzy markami ? ....
audi jest zdecydowanie bardziej rozwiniete co nie uwazam za atut wydaje mi sie ze prostrze rzeczy sa miej klopotliwetx-didi pisze: Na marginesie jak oceniasz roznice technologiczne pomiedzy markami ? ....
moze i tak jest ale kolega pierwszy zatakowaltx-didi pisze:wojta , cos mam wrazenie ze to zgodnie z przyslowiem 'przyganial kociol garnkowi' ..... pouczasz kolege philiphser o zasadach panujacych na forach, ale sam rowniez nie odrobiles 'pracy domowej' zadajac pytania, prawda ?
problem rozwiazany pozdrawiam wszystkich
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga