Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AKN 2.5 150 KM] 01441low fuel level sensor auto nie odpala

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
wojta
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 20 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: crawley

[ AKN 2.5 150 KM] 01441low fuel level sensor auto nie odpala

Post autor: wojta » 16 kwie 2013, 22:05

witam serdecznie wszystkich. Z zawodu jestem mechanikiem male doszwiadczenie z grupa VAG koledze padlo audi a6 chcialbym mu pomuc .Auto nie odpala kontrolka swiec zarowych mruga
Na moim kompie wyskoczyly dwa bledy 00777 accelerator position sensor G79 SHORT WITH POWER
01441 low fuel level sensor g210 open circuit/short with power intermittent
dostalem sie do baku pompka dziala ale nie podaje paliwa tz nic nie wychodzi poza zbiornik w przewodach widac ze (bije piane ) ale nic nie wylatuje poza zbiornik , przewody szczelne pytanie moje co robic bo pierwsza mysl pompka walnieta ale kosztuje dosc sporo na probowanie a wywala inne bledy nie zwazane z tym prosze o pomoc dziekuje

philiphser
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 325
Rejestracja: 30 cze 2011, 11:06
Lokalizacja: Gorzow

Re: 01441low fuel level sensor auto nie odpala

Post autor: philiphser » 17 kwie 2013, 09:07

wojta pisze:witam serdecznie wszystkich. Z zawodu jestem mechanikiem male doszwiadczenie z grupa VAG koledze padlo audi a6 chcialbym mu pomuc .Auto nie odpala kontrolka swiec zarowych mruga
Na moim kompie wyskoczyly dwa bledy 00777 accelerator position sensor G79 SHORT WITH POWER
01441 low fuel level sensor g210 open circuit/short with power intermittent