[ AJK 2.7 230 KM] Nierowna praca silnika
[ AJK 2.7 230 KM] Nierowna praca silnika
Witam
Mam pewien problem z silnikiem. Na biegu jalowym obroty silnika wacaja się miedzy 680-720, na zegarze jest to ledwo zauważalne, dodatkowo czuje drgania w aucie.
Po podpięciu vaga pokazal mi się jeden blad.
00774 - Level Control System Sensor: Left Rear (G76)
31-00 - Open or Short to Ground
Dodatkowo auto nie chce mi sie rozgrzac w trasie temp. silnika stoi na 60, a na postoju wzrasta do max.70. Da się sprawdzić vagiem czy to wina czujnika czy termostatu?
Chassis Type: 4B - Audi A6 C5
Scan: 01,02,03,08,15,16,17,35,36,37,45,55,56
Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 907 551 D
Component: 2.7l V6/5VT G 0002
Coding: 05712
Shop #: WSC 65535
No fault code found.
Address 03 -------------------------------------------------------
Controller: 8D0 907 389 A
Component: ABS/ESP allrad D05
Coding: 06395
Shop #: WSC 02325
No fault code found.
Address 08 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 820 043 Q
Component: A6-Klimavollautomat D62
Coding: 00060
Shop #: WSC 02325
No fault code found.
Skipping Address 15-Airbags
Address 17 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 919 881 D
Component: C5-KOMBIINSTR. VDO D06
Coding: 05162
Shop #: WSC 00000
IMMO-IDENTNR: AUZ7Z0W0698582
No fault code found.
Address 35 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 962 258 E
Component: Zentralverrieg.,DWA D32
Coding: 04683
Shop #: WSC 02325
No fault code found.
Address 45 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 951 173
Component: Innenraumueberw. D03
Coding: 00002
Shop #: WSC 02325
No fault code found.
Address 55 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 907 357
Component: LEUCHTWEITEREGLER D003
Coding: 00006
Shop #: WSC 02325
1 Fault Found:
00774 - Level Control System Sensor: Left Rear (G76)
31-00 - Open or Short to Ground
End -------------------------------------------------------
Mam pewien problem z silnikiem. Na biegu jalowym obroty silnika wacaja się miedzy 680-720, na zegarze jest to ledwo zauważalne, dodatkowo czuje drgania w aucie.
Po podpięciu vaga pokazal mi się jeden blad.
00774 - Level Control System Sensor: Left Rear (G76)
31-00 - Open or Short to Ground
Dodatkowo auto nie chce mi sie rozgrzac w trasie temp. silnika stoi na 60, a na postoju wzrasta do max.70. Da się sprawdzić vagiem czy to wina czujnika czy termostatu?
Chassis Type: 4B - Audi A6 C5
Scan: 01,02,03,08,15,16,17,35,36,37,45,55,56
Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 907 551 D
Component: 2.7l V6/5VT G 0002
Coding: 05712
Shop #: WSC 65535
No fault code found.
Address 03 -------------------------------------------------------
Controller: 8D0 907 389 A
Component: ABS/ESP allrad D05
Coding: 06395
Shop #: WSC 02325
No fault code found.
Address 08 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 820 043 Q
Component: A6-Klimavollautomat D62
Coding: 00060
Shop #: WSC 02325
No fault code found.
Skipping Address 15-Airbags
Address 17 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 919 881 D
Component: C5-KOMBIINSTR. VDO D06
Coding: 05162
Shop #: WSC 00000
IMMO-IDENTNR: AUZ7Z0W0698582
No fault code found.
Address 35 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 962 258 E
Component: Zentralverrieg.,DWA D32
Coding: 04683
Shop #: WSC 02325
No fault code found.
Address 45 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 951 173
Component: Innenraumueberw. D03
Coding: 00002
Shop #: WSC 02325
No fault code found.
Address 55 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 907 357
Component: LEUCHTWEITEREGLER D003
Coding: 00006
Shop #: WSC 02325
1 Fault Found:
00774 - Level Control System Sensor: Left Rear (G76)
31-00 - Open or Short to Ground
End -------------------------------------------------------
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Co do sprawdzenia czujnika poczytaj wypracowanie kolegi xoslox
instrukcja-diagnozy-czujnika-instalacji ... t53787.htm
instrukcja-diagnozy-czujnika-instalacji ... t53787.htm
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Sprawdzilem temp. vagiem, miedzy gr. 01 a 17 jest roznica 4*C. Dziwi mnie to ze temp utrzymuje sie ciagle na kresce 60, skadze do 70 tylko gdy sie zatrzymam i auto stoi nierowno (tyl wyzej od przodu)
Falowanie obrotow mi nie przeszkadza, bardziej wstrzasy.
Przeplywke ostatnio wymienilem, a przepustnice mialem czyszczona.
Falowanie obrotow mi nie przeszkadza, bardziej wstrzasy.
Przeplywke ostatnio wymienilem, a przepustnice mialem czyszczona.
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Nie bardzo wiem jak to wytlumaczyc bo nie znam sie na mechanice pojazdowej.
Termostat jest pod takim dekielkiem, a dostep do niego blokuje pasek.
Zsunal troche ten pasek z rolki, i powoli wysunal pokrywke.
Co do turbin. Vagiem sprawdzalem i laduja (chyba) tyle ile trzeba (Pokrywaja sie dwie wartosci przy pelnym gazie)
Ale przy rozbieraniu przodu zobaczyl ze gumowa rura (chyba od dolotu) byla troche ubrudzona w oleju.
Podobno to wina uszczelniaczy.
Termostat jest pod takim dekielkiem, a dostep do niego blokuje pasek.
Zsunal troche ten pasek z rolki, i powoli wysunal pokrywke.
Co do turbin. Vagiem sprawdzalem i laduja (chyba) tyle ile trzeba (Pokrywaja sie dwie wartosci przy pelnym gazie)
Ale przy rozbieraniu przodu zobaczyl ze gumowa rura (chyba od dolotu) byla troche ubrudzona w oleju.
Podobno to wina uszczelniaczy.