[ AKE 2.5 180 KM] przepływomierz AKE 2.5TDI
[ AKE 2.5 180 KM] przepływomierz AKE 2.5TDI
Witam orientuje sie ktoś jak auto powinno jechać z podłączonym przepływomierzem i odłączonym u mnie jest tak samo nie ma różnicy
właśnie nie byłem pewien dodam że jedzie ma moc ale czasem słabo reaguje na pedał gazu
i z opóÂźnieniem działa lub jade na niskich obrotach wcisne pełen gaz i powoli przyśpiesza lub brak reakcji podmienie przepływomierz i zobacze jak będzie
[ Dodano: 2013-04-07, 17:21 ]
dodam że na vag nie mam żadnych błedów
i z opóÂźnieniem działa lub jade na niskich obrotach wcisne pełen gaz i powoli przyśpiesza lub brak reakcji podmienie przepływomierz i zobacze jak będzie
[ Dodano: 2013-04-07, 17:21 ]
dodam że na vag nie mam żadnych błedów
Z tego co zauwazyłem sto-osiemdziesiątki mają dość dużego laga tak do 1800 obrotów. Zanim jednoznacznie ustalimy, czy u Ciebie padł przepływomierz, i zaczniesz załatwiać nowy, proponuję zrobić dwie rzeczy:
1. Sprawdzić rurę łączącą przepływomierz z turbiną oraz
2. Zrobić logi (003S i 003D, 008D). Zobaczymy czy to wina przepływki. W sumie możesz zrobić komplet logów od razu
PS awaria przepływomierza nie zawsze powoduje ewidentny "błąd" w sterowniku.
1. Sprawdzić rurę łączącą przepływomierz z turbiną oraz
2. Zrobić logi (003S i 003D, 008D). Zobaczymy czy to wina przepływki. W sumie możesz zrobić komplet logów od razu
PS awaria przepływomierza nie zawsze powoduje ewidentny "błąd" w sterowniku.
Audi A8 D2 4,2 2001 AQF QUATTRO
Audi A3 8L 1,9 TDI AHF
Audi A6 C5 2,5 TDI AKE QUATTRO Manual
Audi A3 8L 1,9 TDI AHF
Audi A6 C5 2,5 TDI AKE QUATTRO Manual
A tak sobie. Rewelacji nie czuć - szczególnie do 1800 obr. Potem jest ok.
Waży toto 1,8 tony i ma na 4 buty napęd, dodatkowo manualna skrzynia, więc 180KM to nie jest jakaś rewelacja. Ale jeÂździ dużo lepiej niż kumpla AKN.
Waży toto 1,8 tony i ma na 4 buty napęd, dodatkowo manualna skrzynia, więc 180KM to nie jest jakaś rewelacja. Ale jeÂździ dużo lepiej niż kumpla AKN.
Audi A8 D2 4,2 2001 AQF QUATTRO
Audi A3 8L 1,9 TDI AHF
Audi A6 C5 2,5 TDI AKE QUATTRO Manual
Audi A3 8L 1,9 TDI AHF
Audi A6 C5 2,5 TDI AKE QUATTRO Manual
Nie no u mnie nie ma tego takiego "chrrrrrmm" podczas dodawania gazu. Na postoju podczas przygazówki nie słychać zmiany "tonu". Dopiero podczas przyspieszania w okolicach 1800obrotów.
Dodatkowo u mnie przy 70 stopniach przestaje istnieć ten lag i auto rwie do przodu już od 1400 obrotów.
Bez logów się nie obejdzie
Dodatkowo u mnie przy 70 stopniach przestaje istnieć ten lag i auto rwie do przodu już od 1400 obrotów.
Bez logów się nie obejdzie
Audi A8 D2 4,2 2001 AQF QUATTRO
Audi A3 8L 1,9 TDI AHF
Audi A6 C5 2,5 TDI AKE QUATTRO Manual
Audi A3 8L 1,9 TDI AHF
Audi A6 C5 2,5 TDI AKE QUATTRO Manual
Witam! Mam problem z a6 180km mianowicie klienttwierdzi że już tak ma od zawsze nigdy się tym nie zajmował tzn brak mocy.
Duzo robiłem 1,9 TDI z 2,5 mam mniejsze doświadczenie ale pierwsze co mnie zdziwiło to to że parametr na przepływce na obrotach wynosi 400 a przy pełnym bucie przy około 3tyś obr zwiększa się zaledwie do 600.
Dołączam loga.
Pozdrawiam! i z góry dzięki za odpowiedÂź.
Duzo robiłem 1,9 TDI z 2,5 mam mniejsze doświadczenie ale pierwsze co mnie zdziwiło to to że parametr na przepływce na obrotach wynosi 400 a przy pełnym bucie przy około 3tyś obr zwiększa się zaledwie do 600.
Dołączam loga.
Pozdrawiam! i z góry dzięki za odpowiedÂź.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga