Witam
Pytanie laika, więc bardzo proszę o wyrozumiałość. Otóż znalazłem u siebie dwie oryginalne niemieckie przetwornice do ksenonów z Opla Omegi. Są w pełni sprawne i gotowe do użytku.
W swoim samochodzie mam żarówki normalne H1, (jeśli dobrze pamiętam). Teraz cześć, w której sobie nie radze. Otóż by zainstalować owe przetwornice u siebie i uruchomić ksenony muszę kupić żarnik H1. Pytanie jest następujące: czy każdy żarnik, H1 jaki kupię /bez względu na cenę i pochodzenie/ z racji oznaczenia H1 będzie pasował w gniazdo po żarówce H1 w moim reflektorze a jedyne prace dotyczyć będą prawidłowego przylutowania kabli?
Na co zwrócić uwagę, czym się sugerować by nie dokonywać jakichkolwiek zmian mechanicznych w samym reflektorze, po za jego tylną obudową?
Abstrahuje od tego czy to legalne czy nie, czy budowa klosza jest prawidłowa itd..
Pozdrawiam
Gniazdo żarnika/żarówki
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 53
- Rejestracja: 19 sie 2012, 19:29
- Lokalizacja: Warszawa
Gniazdo żarnika/żarówki
Theo van Zupper
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 84
- Rejestracja: 09 lis 2012, 16:48
- Lokalizacja: Władysławowo
Kolego po pierwsze twoje lampy nie sa przystosowane do palników xenon co za tym idzie masz inna soczewke i odblysnik co bedzie w nieprawidlowy sposob rozpraszalo swiatlo a przy tym oslepialo innych. Nie ma oryginalnych palników H1 to sa tylko zwykle zarówki. W oplach omega jest bodajże palnik D2S co za tym idzie masz gniazda przetwornic przystosowane do tego rodzaju palnikow. Oczywiscie mozesz zakupic podróby tz HID chinskiej produkcji z gniazdem H1 ktore beda pasowaly do twoich reflektorów a jedyne co bedziesz musial zrobic to odciac koncowke przetwornicy od strony palnika i przerobic ją na wsówki. PAMIETAJ!!! ze montaz takiego druciarstwa wiaze sie z ryzykiem zatrzymania dowodu przez policje!!
Osobiscie odradzam ci takowy zabieg. Robilem takie cuda w golfie IV w lampach z soczewkami firmy DEPO i powiem ci ze to strata kasy pozatym ze wyglada to ladnie to te HIDy swieca tragicznie!!! mialem barwe 6000k i tylko meczylo mnie to gdy jechalem w nocy a pozatym parowaly mi szkla bo musialem rzezbic w obudowie.
Zastanow sie czy nie lepiej dolozyc i zakupic uzywany oryginalny xenon.
Osobiscie odradzam ci takowy zabieg. Robilem takie cuda w golfie IV w lampach z soczewkami firmy DEPO i powiem ci ze to strata kasy pozatym ze wyglada to ladnie to te HIDy swieca tragicznie!!! mialem barwe 6000k i tylko meczylo mnie to gdy jechalem w nocy a pozatym parowaly mi szkla bo musialem rzezbic w obudowie.
Zastanow sie czy nie lepiej dolozyc i zakupic uzywany oryginalny xenon.

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 53
- Rejestracja: 19 sie 2012, 19:29
- Lokalizacja: Warszawa