lechu168 pisze:gwarancja 5 letnia to ladnie i ciekawie brzmi.tylko trzeba wziasc pod uwage to ze w ciagu tej gwarancji tez wszystkie wymiany itd trzeba robic u nich.a wiadomo koszty aso sa zacne.z drugiej strony wydajac 200tys zl na auto to i ma sie na serwisowanie.pzdr
5 lat lub 100 tys km., najpewniej to drugie będzie szybko osiągnięte.
jest to pewnego rodzaju kaganiec, coś za coś
ZelvaBOi pisze: A warunki na normalnej gwarancji i rozszerzonej sa te same i przegladow wcale nie trzeba robic w ASO (chociaz ja akurat wole nie ryzykowac w jakims Norauto) - mi nawet chlopcy powiedzieli, ze jak bedzie przeglad to moge sobie przytargac wlasny olej, klocki, filtry, etc. Wielu klientow leje Motula a oni sa zobligowani lac SLXa. Generalnie jezeli serwis, ktory robi przeglad i wymiane eksploatacyjna posiada VAS i przeprowadzi go zgodnie z procedura fabryczna to normalnie nie wplywa to na gwarancje. Takie tam sobie prawo unijne. Procedura fabryczna to miedzy innymi urzycie wlasciwych materialow.
Der vollständig ausgefßllte Serviceplan ßber die Durchfßhrung der Serviceintervalle nach den Vorgaben der AUDI AG (s. Ziff. 8) ist vorzulegen.
Czyli trzeba przedstawic dowod wykonywania przegladow zgodnie z wymaganiami Audi.
oraz
Verpflichtungen aus der Anschluss garantie bestehen nicht, wenn der Mangel dadurch entstanden ist, dass das Fahrzeug zuvor durch den Anschlussgarantienehmer selbst oder einen Dritten, der kein Audi Servicepartner ist, unsachgemäà instand gesetzt, unsachgemäà gewartet oder unsachgemäà gepflegt worden ist.
czyli Audi ocenia, czy dane serwisy zostaly wykonane "zgodnie ze sztuka"
Audi zostawia sobie furtke, zeby gwarancje odrzucic ... tak wiec wychodzi na to, ze najpewniej to jednak w ASO ...
Koledzy, czy ktoś miał już okazję zaliczyć pierwszy przegląd gwarancyjny ? Mam na liczniku prawie 28 tys km i zbliża się wizyta w ASO. Nie mam pojęcia co i za ile powinno byc wymienione. Za co się konkretnie płaci itp.
A może ktoś poleci solidne Warszawskie ASO. Jak wiemy różnie z tym bywa i o jakości wiele można pisać...
no w sumie zelvaboi to jest dosc dobry pomysl zeby kupic swoje czesci i dac im to zrobic.ale czy masz gwarancje robocizny jesli czesci nie pochodza od nich?.a druga sprawa ze przy tej ich roboczogodzinie za ktora licza 240zl o ile sie nie myle to na tych czesciach nei wiele zaoszczedzisz.dla przykladau ja chciucalem u nich robic z sprzeglo z dwumaasoem czesci mialbym dostepne za okolo 2800zl, zarpoponowali mi zrobienie tego za okolo 2400zl.wiec wedlug mnie to paranoja placic tyle samo za robocizne co wynosi wartosc czesci.pzdr
no nie innaczej ja robie z czesciamil.przy twoich znizkach to faktycznie wszystkie naprawy robilbym w aso.4 tarcze wszystkie klocki i lozyska z roobocizna za 2700 <szok> powiem ci niezly wynik.z checia bym zrobil u ciebie zamowienie .pzdr
Jak kopniesz w bagażnik to się otwiera
Jest czujnik pod zderzakiem i wystaczy przy bezkluczykowym dostępie machnąć noga pod zderzakiem i jest sezamie otwórz się
stinger pisze:Jak kopniesz w bagażnik to się otwiera
Jest czujnik pod zderzakiem i wystaczy przy bezkluczykowym dostępie machnąć noga pod zderzakiem i jest sezamie otwórz się
a To to ? pff ja to w c5 swojej już od 13 lat mam Tylko , że ja mam z drzwiami - Kopię w otwarte drzwi i się zamykają
Ale na serio to fajny system mi sie by przydał bardzooo bo zazwyczaj auto mam brudne bo często jezdzę w teren a otwierając bagażnik za każdym razem ręce mam w piachu...
Witam,
mam pytanie do Szanownego Właściciela tego zacnego autka. Podzielam zdanie SSmile'a iż wypasem się nie jeÂździ a to co ma mieć to ma i na pewno wystarczy do komfortowego przemieszczania się w zupełności. Piszę jednakże też z innej beczki trochę.
Mianowicie przymierzam się co prawda do innego modelu bo S4, ale silnik ten sam i bardzo prosiłbym o rozwianie pewnej kwestii:
- czy żlopie olej i jeśli tak to ile
- jakie spalanie pokazuje przy 80, 120, 160, 200 . Przy doginaniu to nieważne bo 300ps + swoje pije i trzeba to polubić, jednak ja używam moich zabawek do pokonywania 30-50 tys rocznie i lubię jak zostają drobne w portfelu na inne rzeczy niż tylko PB i hotdogi na stacji.
Będę wdzięczny za odpowiedzi na te pytania i na pewno nie tylko ja gdyż chętnych na 3.0 tfsi jest naprdawdę wbrew pozorom sporo.
Pozdrawiam
Kaiser26
Masz racje swoje lubi wypic. Ja posiadam 3.0 TFSI ale w budzie C6.
Troche rozpisze to spalanie dla lepszej wyobrazni jak to sie klaruje.
droga do PL, 4 osoby i full bagaznik
z predkoscia do 160km/h spalila 9,2 litra na 100km
z predkoscia 250km/h non stop 13,7 litra na 100km
a na codzien jezdze sam i jazda jest mieszana autostrada i miasto to jest ok 17,5 litra na 100km
przyznam ze mam ciezka noge (z kazdego skrzyzowania ruszam ostro) nie bawi mnie tak predkosc maxymalna jak duze predkosci na radach lub zakretach i samo przyspieszanie ze stopu
dane sa wyliczane przezemnie przy tankowaniu (co uwazam za dokladniejsze) a nie zczytane z komputera pokladowego
reszte musisz sam sobie przekalkulowac, patrzac na technike jazdy i rodzaj trasy.
wydaje mi sie ze pomoglem wystarczajaco
dodam ze jezdzi sie swietnie
RADEK H
2010rok A6 S-line 3.0 TFSI 290KM i 420Nm
zonka: 2006rok A3 2.0 FSI SportBack
corka: Audi elektiric
Dzięki za wyczerpującą odpowiedÂź. Właśnie o to spalanie w trasie mi chodziło gdyż takie drogi najczęściej pokonuję. 9.2 litra do 160 czyli max co po krajówkach można pojeÂździć w praktyce bardzo mnie cieszy.
W międzyczasie zebrałem trochę więcej info o tym silniku i naprawdę robi bardzo pozytywne wrażenie.
Teraz tylko jakiś raport awaryjności dorwać i powoli rozglądać się za wymarzonym egzemplarzem:)
Kaiser26 pisze:Teraz tylko jakiś raport awaryjności dorwać i powoli rozglądać się za wymarzonym egzemplarzem:)
Ja uzywam 2,5 roku w bardzo extremalnych zakresach i bez awarii ale mam dopiero 47500mil (76000km)
jak bedziesz mial jakies nowinki o awariach to daj znac chocby na priva
RADEK H
2010rok A6 S-line 3.0 TFSI 290KM i 420Nm
zonka: 2006rok A3 2.0 FSI SportBack
corka: Audi elektiric
Kaiser26 pisze:
- czy żlopie olej i jeśli tak to ile
- jakie spalanie pokazuje przy 80, 120, 160, 200 . Przy doginaniu to nieważne bo 300ps + swoje pije i trzeba to polubić, jednak ja używam moich zabawek do pokonywania 30-50 tys rocznie i lubię jak zostają drobne w portfelu na inne rzeczy niż tylko PB i hotdogi na stacji.
Będę wdzięczny za odpowiedzi na te pytania i na pewno nie tylko ja gdyż chętnych na 3.0 tfsi jest naprdawdę wbrew pozorom sporo.
Pozdrawiam
Oleju nie bierze nic a nic. Olej motul 5W30. Wymiana co 15kkm (raz zmienialem).
A spalanie ? Well
pelen gaz (249 na gpsie) - 29.9, ale podejrzewam, ze wiecej idzie i diody w oczach nikna
160 - 9.5
120 - 8
80 - a to nie wiem
srednio (miasto 70%) - 12.5
tragedii nie ma, ale jak sie go goni to chleje okrutnie.