Mój nowy nabytek Audi A6 C5 4.2L+LPG '99
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 375
- Rejestracja: 14 maja 2012, 00:34
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
Od siebie mogę dodać jeszcze że a6 4.2, są bardzo slabo sprzedawalne, sedan szczegolnie.
S6 avant to najlepsza opcja jesli chcesz bude c5 4.2 i chcesz pchac kase w auto.
A6 jest dla tych ktorzy nie za bardzo dbają, wiem po swoim przykladzie.
W takie a6 włożyłem prawie 30tys zł i niestety przy odsprzedaży wszystko to straciłem
W s6 pewnie bym troche wycofał PLNow. No ale co zrobic. Auta sie wiele nie różnią, ale wiekszość mysli że S6 jakies kosmiczne technologie ma wprowadzone i w a6 nie chca inwestowac pieniedzy...
Dlatego cena jak dla mnie to max 10-15 tys za ten egzemplarz, bo nie jest jakiś wyróżniający sie z tłumu pod wzgledem stanu. Poza tym ma niebieskie wnetrze, ktore 90% osób uważa za "wieś". I przez to traci na wartosci
[ Dodano: 2013-04-02, 19:54 ]
i auto powinno odpalać na benzynie, wiec wedlug mnie LPG chyba nie ma tu nic do rzeczy(nie znam sie na LPG)
S6 avant to najlepsza opcja jesli chcesz bude c5 4.2 i chcesz pchac kase w auto.
A6 jest dla tych ktorzy nie za bardzo dbają, wiem po swoim przykladzie.
W takie a6 włożyłem prawie 30tys zł i niestety przy odsprzedaży wszystko to straciłem
W s6 pewnie bym troche wycofał PLNow. No ale co zrobic. Auta sie wiele nie różnią, ale wiekszość mysli że S6 jakies kosmiczne technologie ma wprowadzone i w a6 nie chca inwestowac pieniedzy...
Dlatego cena jak dla mnie to max 10-15 tys za ten egzemplarz, bo nie jest jakiś wyróżniający sie z tłumu pod wzgledem stanu. Poza tym ma niebieskie wnetrze, ktore 90% osób uważa za "wieś". I przez to traci na wartosci
[ Dodano: 2013-04-02, 19:54 ]
i auto powinno odpalać na benzynie, wiec wedlug mnie LPG chyba nie ma tu nic do rzeczy(nie znam sie na LPG)
Kamil_D pisze:Od siebie mogę dodać jeszcze że a6 4.2, są bardzo slabo sprzedawalne, sedan szczegolnie.
S6 avant to najlepsza opcja jesli chcesz bude c5 4.2 i chcesz pchac kase w auto.
A6 jest dla tych ktorzy nie za bardzo dbają, wiem po swoim przykladzie.
W takie a6 włożyłem prawie 30tys zł i niestety przy odsprzedaży wszystko to straciłem
W s6 pewnie bym troche wycofał PLNow. No ale co zrobic. Auta sie wiele nie różnią, ale wiekszość mysli że S6 jakies kosmiczne technologie ma wprowadzone i w a6 nie chca inwestowac pieniedzy...
Dlatego cena jak dla mnie to max 10-15 tys za ten egzemplarz, bo nie jest jakiś wyróżniający sie z tłumu pod wzgledem stanu. Poza tym ma niebieskie wnetrze, ktore 90% osób uważa za "wieś". I przez to traci na wartosci
[ Dodano: 2013-04-02, 19:54 ]
i auto powinno odpalać na benzynie, wiec wedlug mnie LPG chyba nie ma tu nic do rzeczy(nie znam sie na LPG)
Wg mnie auto technicznie jest bardzo zadbane ... odwiedziłem już kilku mechaników (znajomych) i każdy z nich potwierdził że auto jest w dość dobrym stanie ... tzn technicznie jest w 100% sprawne ... wszystko w nim pracuje wyśmienicie ... co do wnętrza to różnie ludzie mówią ... jednym sie podoba innym nie ale o gustach sie nie rozmawia ...
Co do odpalania auta to zawsze odpala sie na benzynie i z tym nie mam problemu ... problem sie robi jak auto sie zagrzeje i przełączy się na gaz (przy ok 30-35 st C) dojadę autem na miejsce zgaszę silnik i po jakimś czasie wsiadam i odpalam (nie ruszając gazu - czyli pełna automatyka jak to w sekwencji jest) i wtedy zaczynają się schody ... trzeba trochę pokręcić dłużej rozrusznikiem żeby auto zapaliło ... jak jeżdżę na samej benzynie nie ma żadnych problemów stąd potrzebuję dobrego gazownika żeby mi to ogarnął - jeżeli bedzie trzeba wstawić nowy gaz to tak zrobię jeżeli to kwestia regulacji to bardzo będę sie cieszył ...
Za auto nie zapłaciłem majątku bo zmieściłem się w 15 tyś ... i jak to żona mi mówi że kupiłem sobie następną zabawke w którą będę pakował pieniądze (tak jak w motocykl ) ....
ważne że dla mnie sie podoba ... z czasem moze przyjdzie mi do głowy zeby wywalić tą niebieską skórę i wstawić coś bardziej miłego dla oka ... póki co niech ta zima sie skończy i zacznie trochę słonko przygrzewać bardziej ... wtedy zacznie sie dopieszczanie tego co należy ...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 487
- Rejestracja: 11 gru 2011, 11:47
- Imię: Rafał
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
zgadzam sie , z takim wnetrzem to auto jest nie sprzedawalne ,Kamil_D pisze:niebieskie wnetrze, ktore 90% osób uważa za "wieś". I przez to traci na wartosci
co do zuzycia zalezy Panowie nie mozna uogulniac auto moze miec 500tys i byc w ori idealnym stanie bo smigało po autostradach czyli tylko kierowca wsiadał np do auta 2 razy dzinie i robił 1000km wiec nie machał kierownica jak szalony na licznych zaketach nie właczał swiateł 20 razy dzinnie i nie szorowal dupskiem 20 razy dzinnie przy wsiadaniu , a auto w miescie juz po 150k moze byc zajechane wiecej zakretów wiec przy skrecaniu na mydełko fa kierownica szybko sie zuzywa , lewarek włacznik swiateł siedzenia od wsiadania i wysiadania
choc uwazam ze z silnikiem 4.2 nie powinny robic duzych przebiegów po autostradach wiec pewnie kupił je ktos kto robi małe przebiegi i kulał po miescie
napisz jaki masz gaz , napewno to wina instalacji albo reduktor albo wtryski puszczaja gaz do kolektora , jesli masz gówniane wtryskiwacze a masz kase to odrazu wymieniaji auto powinno odpalać na benzynie, wiec wedlug mnie LPG chyba nie ma tu nic do rzeczy(nie znam sie na LPG)
na pewno w papierach od gazu masz napisane jaki steronik jakie wtryski i jaki reduktor napisz tutaj a moze cos sie ogarnie
a tak BTW to ja bym wypindolil całe niebieskie wnetrze (tylko i wyłacznie czarne do srebrnego auta), pomalował dokładki pod kolor oprócz listw na drzwiach i wsadził ładne 18 calowe koło od s line na malym ET takie jak ja mam :PP , plus ładne eleganckie chromowane koncówki wydechu , nic wiecej bym nie zmieniał
No to jestem po pierwszych paru km przejechanych tym autem (ok 3000 km)
Wrażenia z jazdy hmmmm auto daje radę 250km/h pojechałem poszło by więcej ale dałem spokój ... auto idzie jak po sznurku kick-down działa i to bardzo działa ...
Skrzynia pracuje perfekcyjnie ... silnik też ... po przejechaniu tyk kilku km dolałem jakieś 0,300 oleju ... ale z tego co się dowiedziałem to norma w tych silnikach ...
Spalanie jakie mi wyszło na LPG (w trasie)
- zatankowane 51,5l gazu i przejechane na tym 360 km w tempie dość szybkim ... miejscami bardzo szybkim ...
wyszło mi na to że spalił 14,2l/100 km LPG - czyli rewelacja ... w mieście pewnie wyjdzie z 16-18 ale to i tak nie dużo jak na ten silnik
Teraz mankamenty (drobiazgi)
- drobna awaria jednej cewki zapłonowej (wymieniona)
- gaz wyregulowany (prawie wyregulowany - 100% będzie po wymianie świec)
- co jakiś czas świeci i piszczy kontrolka od żarówki (wszystkie są sprawne) ale niebawem zostanie wyleczony z tego - xenon jest oryginał żeby nie było
- w jednej "dziurze" od nawiewu (od pasażera) słychaś wQr....jący pisk (cichy ale słychać)
- klima jest do napełnienia i odgrzybienia
Teraz plan na najbliższe dni co będzie zrobione
- wymiana świec (NGK)
- Wymiana oleju (Valvoline lub Motul pólsyntetyk)
- napełnienie klimy
- wymiana płynów wszystkich
- naprawienie błedu żarówki i pisku w nawiewie
no i to chyba na tyle na razie ... więcej nie ma co tu robić ... aaa kierownica została obszyta teraz wygląda jak nówka szt... czekam na więcej słońca żeby obuwie zimowe zrzucić i założyć ładne inne letnie ...
Ogólnie jestem zadowolony póki co ... i oby tak dalej
Wrażenia z jazdy hmmmm auto daje radę 250km/h pojechałem poszło by więcej ale dałem spokój ... auto idzie jak po sznurku kick-down działa i to bardzo działa ...
Skrzynia pracuje perfekcyjnie ... silnik też ... po przejechaniu tyk kilku km dolałem jakieś 0,300 oleju ... ale z tego co się dowiedziałem to norma w tych silnikach ...
Spalanie jakie mi wyszło na LPG (w trasie)
- zatankowane 51,5l gazu i przejechane na tym 360 km w tempie dość szybkim ... miejscami bardzo szybkim ...
wyszło mi na to że spalił 14,2l/100 km LPG - czyli rewelacja ... w mieście pewnie wyjdzie z 16-18 ale to i tak nie dużo jak na ten silnik
Teraz mankamenty (drobiazgi)
- drobna awaria jednej cewki zapłonowej (wymieniona)
- gaz wyregulowany (prawie wyregulowany - 100% będzie po wymianie świec)
- co jakiś czas świeci i piszczy kontrolka od żarówki (wszystkie są sprawne) ale niebawem zostanie wyleczony z tego - xenon jest oryginał żeby nie było
- w jednej "dziurze" od nawiewu (od pasażera) słychaś wQr....jący pisk (cichy ale słychać)
- klima jest do napełnienia i odgrzybienia
Teraz plan na najbliższe dni co będzie zrobione
- wymiana świec (NGK)
- Wymiana oleju (Valvoline lub Motul pólsyntetyk)
- napełnienie klimy
- wymiana płynów wszystkich
- naprawienie błedu żarówki i pisku w nawiewie
no i to chyba na tyle na razie ... więcej nie ma co tu robić ... aaa kierownica została obszyta teraz wygląda jak nówka szt... czekam na więcej słońca żeby obuwie zimowe zrzucić i założyć ładne inne letnie ...
Ogólnie jestem zadowolony póki co ... i oby tak dalej
Nowe obuwie ...
- Rozrząd jest nowy założony (mam FV z wymiany ze stycznia 2013)vax pisze:Przy tym wszystkim nie zapomnij o pasku rozrządu i oleju w skrzyni, bo reszta to pierdoły a jak widze tych 2 elementów nie wyminiłeś.
- skrzynia jest po kapitalce (jeszcze gwarancja na piśmie do września 2014) ale za tydzień pojadę na przegląd właśnie do tej firmy co skrzynie robiła ... tak dla spokoju ducha
blokady raczej nie ma na vmax ... stanęło na tych 250 bo dalej nie cisnąłem ...raz że droga się kończyła , dwa że tłoczno zaczęło się robić na autostradzie , trzy była ciemna noc (ok 2 w nocy) w okolicach Hannoveru na A2
[ Dodano: 2013-04-20, 18:09 ]
Autko dostało nowe obuwie - letnie Michelin 215/55 oraz felgi 17"
Kierownica został obszyta czarną matową skórą
Wymieniony olej w silniku na Valvoline oraz nowe świeczki NGK
Klima odgrzybiona i napełniona + wymiana filtra kabinowego
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga