
[A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 6
- Rejestracja: 25 mar 2013, 17:16
- Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Panowie mój przypadek jest dość dziwny ponieważ Audi kupiłem uszkodzone z przodu (najechało na tył innego samochodu z hakiem ) Prawie całe uderzenie przyjęła na siebie belka. Uszkodzona była chłodnica i wentylator połamany . Kupiłem i założyłem kompletny pas przedni zalałem płyny itd . Po odpaleniu okazało się że silnik stuka i dymi na biało . Został stwierdzony ewidentnie nie sprawny 1 wtryskiwacz . Poprzedni właściciel twierdzi że Audi śmigało do wypadku w pełni sprawne i jest bardzo zdziwiony problemem z wtryskiem . Myślę że jest to zbieg okoliczności lub w jakiś sposób wtrysk uszkodził się podczas uderzenia . Nie wierzę aby poprzednik jeździł Audi z silnikiem w takim stanie jak gdyby nigdy nic i że wtrysk uszkodzony był przed wypadkiem ( Sam zarzeka się że silnik pracował do końca w pełni sprawny) .Widać również że dbał o Audi ponieważ wymienione zostały kompletne wahacze , amortyzatory , skrzynia biegów tiptronic , oleje itd wszystko nowe. Kompresja byłe mierzona i wszystko jest jak najbardziej ok , mechanicznie również nic nie jest uszkodzone . Wygląda na to że ewidentnie uszkodzony jest 1 wtrysk , który nie reaguje czy kostka jest podpięta czy też nie silnik chodzi tak samo a gdy odpina się inne stuka jeszcze mocniej więc są sprawne tylko na tym jednym brak reakcji.
Dlatego w tej sytuacji chcę zakupić 1 wtrysk i zobaczyć jak silnik będzie chodził podczas użytkowania bo póki co nie miałem nawet okazji przejechać się tym samochodem gdyż uszkodzona była chłodnica .

To dziwne bo jak ze mną rozmawiali to mówili, że mają BD pod dostatkiem ( czyt. dużą ilość), o AH nie wspominali wcale , a oprócz tego mają jeszcze z końcówką AX.Przemcio pisze:zadzwońnikos pisze:Przemcio w moto mar o BD nie ma żadnego problemu, nie wiem skąd masz takie informacje ....![]()
Na allegro mieli komplet więc obdzwoniłem wszystkie możliwe opcje jak szukaliśmy wtrysków
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 6
- Rejestracja: 25 mar 2013, 17:16
- Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Proszę was o opinię co mam teraz zrobić , czy kupić ten 1 wtrysk nowy czy używany ? Jaki symbol kupić i gdzie . Nie chcę narazie kupować wszystkich 6 ponieważ nawet nie mam pojęcia jak ten silnik chodzi itd gdyż po 1 odpaleniu z nowymi chłodnicami itd po wypadku niespodziewanie padł ten 1 i chcę zobaczyć jak będzie pracował silnik i wtedy ocenię stan pozostałych 5 . Za wszystkie informacje z góry dziękuję ![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
Kup używany 059130277 ABZabka_2008 pisze:Proszę was o opinię co mam teraz zrobić , czy kupić ten 1 wtrysk nowy czy używany ? Jaki symbol kupić i gdzie . Nie chcę narazie kupować wszystkich 6 ponieważ nawet nie mam pojęcia jak ten silnik chodzi itd gdyż po 1 odpaleniu z nowymi chłodnicami itd po wypadku niespodziewanie padł ten 1 i chcę zobaczyć jak będzie pracował silnik i wtedy ocenię stan pozostałych 5 . Za wszystkie informacje z góry dziękuję
O nowych to będziesz pewnie i tak niedługo musiał pomyśleć ale to w komplecie.
1 sztuka używanego to nie będą duże koszty !
PS do Przemcia !
Mówiłem CI i namiary na PW miałeś. Teraz też poszło PW.
- shogun
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 224
- Rejestracja: 02 mar 2010, 15:55
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2019
- Moje auto: Inne
- Nadwozie: SUV
- Silnik: 3.0 TFSI 310KM
- Napęd: 4WD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Lublin
czy któryś z kolegów mógłby swoim fachowym okiem rzucić okiem na te logi:
http://vaglog.rtnet.pl/t.przyborowski_120583.html
http://vaglog.rtnet.pl/t.przyborowski_120584.html
http://vaglog.rtnet.pl/t.przyborowski_120585.html
sprawdzałem dzisiaj auto koledze, a jako, że w najbliższym czasie planuje sobie kupić podobne traktuje to jako trening.
Moim laickim okiem wtryski wyglądają na lekko zatkane, czy prawidłowo rozumuję?
I jeszcze pytanie bo próbowałem sprawdzić turbinę i wszedłem sobie w basic settings grupa 011 i nie udało mi się zrobić testu statycznego o dynamicznym nie wspominając, grupa nie jest dostępna (???) mimo, że mogłem odczytać wartości. może coś źle zrobiłem?
http://vaglog.rtnet.pl/t.przyborowski_120583.html
http://vaglog.rtnet.pl/t.przyborowski_120584.html
http://vaglog.rtnet.pl/t.przyborowski_120585.html
sprawdzałem dzisiaj auto koledze, a jako, że w najbliższym czasie planuje sobie kupić podobne traktuje to jako trening.
Moim laickim okiem wtryski wyglądają na lekko zatkane, czy prawidłowo rozumuję?
I jeszcze pytanie bo próbowałem sprawdzić turbinę i wszedłem sobie w basic settings grupa 011 i nie udało mi się zrobić testu statycznego o dynamicznym nie wspominając, grupa nie jest dostępna (???) mimo, że mogłem odczytać wartości. może coś źle zrobiłem?
wcześniej C6 2.4 BDW FWD 2005 i C6 2.7 TDI CANC Quattro S-line virus 230KM 470Nm, Merc W205 C200T 4matic 2016
Obecnie Q8 3.0 55 TFSI 2020
Obecnie Q8 3.0 55 TFSI 2020
Ja zachęcam do zalania baku dodatkiem z Amsoil ADF potrafi naprawdę dużo.
To jest tanszy środek i jeden z najlepszych.
Tutaj macie opis na strponie producenta:
http://www.amsoil.com/shop/by-product/f ... ncentrate/
To jest tanszy środek i jeden z najlepszych.
Tutaj macie opis na strponie producenta:
http://www.amsoil.com/shop/by-product/f ... ncentrate/
Witam
Mógłby sie ktoś wypowiedzieć nt moich wtrysków?
Grupa 013
0,14 mg/str -0,24 mg/str 0,19 mg/str
Grupa 072
4.0 ms 4.0 ms 2,0 ms
Grupa 073
16,0 ms 12,0 ms 12,0 ms
Grupa 074
8,0 ms 14,0 ms 12,0 ms
Grupa 075
10,0 ms 16,0 ms 0,0 ms
Grupa 076
18,0 ms 12,0 ms 4,0 ms
Grupa 077
6,0 ms 12,0 ms 0,0 ms
Z góry dzięki
Pozdro
Mógłby sie ktoś wypowiedzieć nt moich wtrysków?
Grupa 013
0,14 mg/str -0,24 mg/str 0,19 mg/str
Grupa 072
4.0 ms 4.0 ms 2,0 ms
Grupa 073
16,0 ms 12,0 ms 12,0 ms
Grupa 074
8,0 ms 14,0 ms 12,0 ms
Grupa 075
10,0 ms 16,0 ms 0,0 ms
Grupa 076
18,0 ms 12,0 ms 4,0 ms
Grupa 077
6,0 ms 12,0 ms 0,0 ms
Z góry dzięki
Pozdro
koledzy a co powiecie o tym?
Niedziela,05,Maj,2013,22:13:19:54893
Wersja VCDS: AKP 11.11.5
Wersja danych: 20130202
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Adres 01: Silnik (4F0 910 401 A)
22:13:07 Grupa 013
0.00 mg/suw Dawka paliwa
-0.56 mg/suw Dawka paliwa
0.00 mg/suw Dawka paliwa
22:13:07 Grupa 014
0.47 mg/suw Dawka paliwa
0.09 mg/suw Dawka paliwa
0.05 mg/suw Dawka paliwa
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Adres 01: Silnik (4F0 910 401 A)
22:13:55 Grupa 072
-30.0 ms Korekcja czasu
-10.0 ms Korekcja czasu
-14.0 ms Korekcja czasu
22:13:55 Grupa 073
-40.0 ms Korekcja czasu
-14.0 ms Korekcja czasu
-6.0 ms Korekcja czasu
22:13:55 Grupa 074
-26.0 ms Korekcja czasu
-14.0 ms Korekcja czasu
-6.0 ms Korekcja czasu
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
22:14:38 Grupa 075
-10.0 ms Korekcja czasu
-2.0 ms Korekcja czasu
-4.0 ms Korekcja czasu
22:14:38 Grupa 076
-46.0 ms Korekcja czasu
-20.0 ms Korekcja czasu
-12.0 ms Korekcja czasu
22:14:38 Grupa 077
-52.0 ms Korekcja czasu
-14.0 ms Korekcja czasu
-12.0 ms Korekcja czasu
auto nie dymi i ma pełna moc.
przebieg 246tys
Niedziela,05,Maj,2013,22:13:19:54893
Wersja VCDS: AKP 11.11.5
Wersja danych: 20130202
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Adres 01: Silnik (4F0 910 401 A)
22:13:07 Grupa 013
0.00 mg/suw Dawka paliwa
-0.56 mg/suw Dawka paliwa
0.00 mg/suw Dawka paliwa
22:13:07 Grupa 014
0.47 mg/suw Dawka paliwa
0.09 mg/suw Dawka paliwa
0.05 mg/suw Dawka paliwa
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Adres 01: Silnik (4F0 910 401 A)
22:13:55 Grupa 072
-30.0 ms Korekcja czasu
-10.0 ms Korekcja czasu
-14.0 ms Korekcja czasu
22:13:55 Grupa 073
-40.0 ms Korekcja czasu
-14.0 ms Korekcja czasu
-6.0 ms Korekcja czasu
22:13:55 Grupa 074
-26.0 ms Korekcja czasu
-14.0 ms Korekcja czasu
-6.0 ms Korekcja czasu
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
22:14:38 Grupa 075
-10.0 ms Korekcja czasu
-2.0 ms Korekcja czasu
-4.0 ms Korekcja czasu
22:14:38 Grupa 076
-46.0 ms Korekcja czasu
-20.0 ms Korekcja czasu
-12.0 ms Korekcja czasu
22:14:38 Grupa 077
-52.0 ms Korekcja czasu
-14.0 ms Korekcja czasu
-12.0 ms Korekcja czasu
auto nie dymi i ma pełna moc.
przebieg 246tys
czyli wychodzi na to że wymiana samych wtrysków na nowe też nie daje 100% pewności spokoju na jakiś dłuższy czas?
[ Dodano: 2013-05-05, 23:32 ]
Piotruś, byłbym wdzięczny gdybyś mógł napisać na PW o tych mniejszych czy też większych problemach naszych kochanych widlastych szóstek, dla własnej informacji, na co zwrócić jeszcze uwagę. jeżeli oczywiście wyrażasz taką chęć. z góry dzięki
[ Dodano: 2013-05-05, 23:32 ]
Piotruś, byłbym wdzięczny gdybyś mógł napisać na PW o tych mniejszych czy też większych problemach naszych kochanych widlastych szóstek, dla własnej informacji, na co zwrócić jeszcze uwagę. jeżeli oczywiście wyrażasz taką chęć. z góry dzięki

witam,
1. Była mowa w tym wątku o 4.2TDI i zastosowaniu wtrysków do 3.0 - można to włożyć do BKN czy nie ?
2. Znalazłem DIY dot. wymiany wtryskiwaczy - czy ten artykuł jest wart uwagi?
http://www.auto-professionals.co.uk/sho ... p?tid=1994
1. Była mowa w tym wątku o 4.2TDI i zastosowaniu wtrysków do 3.0 - można to włożyć do BKN czy nie ?
2. Znalazłem DIY dot. wymiany wtryskiwaczy - czy ten artykuł jest wart uwagi?
http://www.auto-professionals.co.uk/sho ... p?tid=1994
pozdrawiam
Pepin
Pepin