Mój nowy nabytek Audi A6 C5 4.2L+LPG '99
Mój nowy nabytek Audi A6 C5 4.2L+LPG '99
Witam @LL ponownie
Chciałem się troszkę pochwalić swoim nowym nabytkiem od wczoraj ...
Oczywiście jeszcze G wiem na jego temat ... ale mam tydzień na przetestowanie samochodu i dopiero wtedy podejmę decyzję czy brać czy nie ... Póki co może coś podpowiecie wg zdjęć ... (chociaż za dużo po zdjęciach raczej się nie spodziewam dowiedzieć)
Autem zrobiłem póki co 100 km ... więc rozumiecie że nic więcej nie wiem o nim ...
Do tej pory jeździłem Voyagerem 3.3l+LPG z 2001r ... jest to zupełnie inne auto więc porównań nie ma ...
A6 jeździ dobrze ... ma "kopa" biegi zmienia bardzo płynnie ... w zawieszeniu nic nie słychać ... po puszczeniu kierownicy jedzie jak po sznurku ... problemem jest instalacja LPG (ale o tym zostałem poinformowany) tzn problem jest z odpalaniem - trzeba dłużej pokręcić że by odpalił ... mam nadzieję że w ciągu tego tygodnia dotrę do przyczyny tego problemu ...
Skrzynia jest po "regeneracji - naprawie" jest na to rok gwarancji ... w aucie zostały wymienione różne rzeczy w zawieszeniu żeby doprowadzić je do normalności ... hamulce porobione ... -- takich informacji udzielił mi jeszcze aktualny właściciel który jest moim dobrym kolegą i wiem że dużo włożył w samochód który teraz niestety musi sprzedać ... więc nie jest to auto od handlarzy/komisów i tzw okazji ...
Zapewne z czasem coś wiecej o nim napiszę ...
Chciałem się troszkę pochwalić swoim nowym nabytkiem od wczoraj ...
Oczywiście jeszcze G wiem na jego temat ... ale mam tydzień na przetestowanie samochodu i dopiero wtedy podejmę decyzję czy brać czy nie ... Póki co może coś podpowiecie wg zdjęć ... (chociaż za dużo po zdjęciach raczej się nie spodziewam dowiedzieć)
Autem zrobiłem póki co 100 km ... więc rozumiecie że nic więcej nie wiem o nim ...
Do tej pory jeździłem Voyagerem 3.3l+LPG z 2001r ... jest to zupełnie inne auto więc porównań nie ma ...
A6 jeździ dobrze ... ma "kopa" biegi zmienia bardzo płynnie ... w zawieszeniu nic nie słychać ... po puszczeniu kierownicy jedzie jak po sznurku ... problemem jest instalacja LPG (ale o tym zostałem poinformowany) tzn problem jest z odpalaniem - trzeba dłużej pokręcić że by odpalił ... mam nadzieję że w ciągu tego tygodnia dotrę do przyczyny tego problemu ...
Skrzynia jest po "regeneracji - naprawie" jest na to rok gwarancji ... w aucie zostały wymienione różne rzeczy w zawieszeniu żeby doprowadzić je do normalności ... hamulce porobione ... -- takich informacji udzielił mi jeszcze aktualny właściciel który jest moim dobrym kolegą i wiem że dużo włożył w samochód który teraz niestety musi sprzedać ... więc nie jest to auto od handlarzy/komisów i tzw okazji ...
Zapewne z czasem coś wiecej o nim napiszę ...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kilka fotek wnętrza + zewnetrzne
Niebieska skóra, grzane fotele ... sterowane elektrycznie z pamięcią, radio z navi i TV + zmieniarka (TV nie działa bo sygnał wyłączyli, do Navi mam tylko płytę z mapą Szwajcarii) kierownica trochę wytarta - niebawem pójdzie do obszycia ... nie wiem co jeszcze mam dopisać ... najbardziej mi zależy żeby było wszystko wizualnie jak w serii ... z czasem mechanicznie coś się na pewno zmieni ... aktualnie na kołach zimowych, letnie czekają na więcej słońca ... trochę inne (ładniejsze) alu na lato ...
Niebieska skóra, grzane fotele ... sterowane elektrycznie z pamięcią, radio z navi i TV + zmieniarka (TV nie działa bo sygnał wyłączyli, do Navi mam tylko płytę z mapą Szwajcarii) kierownica trochę wytarta - niebawem pójdzie do obszycia ... nie wiem co jeszcze mam dopisać ... najbardziej mi zależy żeby było wszystko wizualnie jak w serii ... z czasem mechanicznie coś się na pewno zmieni ... aktualnie na kołach zimowych, letnie czekają na więcej słońca ... trochę inne (ładniejsze) alu na lato ...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Po zdjeciach to Ci mogę powiedzieć że auto wg mnie warte max 10-15 tys.(zalezy od stanu tech) Nie wiem ile za nie chcesz dać. Przebieg ma pewnie ze 2 razy taki jak na liczniku. Rozbijana tez chyba byla. Ogólnie do 4.2 są bardzo drogie czesci, bo od zwyklej a6 wiekszosc nie pasuje. szczegolnie w zawieszeniu.
MarioMAX, zadbany?? <szok> kolega chyba nie widzial zadbanego auta
Pozdrawiam
MarioMAX, zadbany?? <szok> kolega chyba nie widzial zadbanego auta
Pozdrawiam
Mocne słowa !Kamil_D pisze:Po zdjeciach to Ci mogę powiedzieć że auto wg mnie warte max 10-15 tys.(zalezy od stanu tech) Nie wiem ile za nie chcesz dać. Przebieg ma pewnie ze 2 razy taki jak na liczniku. Rozbijana tez chyba byla. Ogólnie do 4.2 są bardzo drogie czesci, bo od zwyklej a6 wiekszosc nie pasuje. szczegolnie w zawieszeniu.
MarioMAX, zadbany?? <szok> kolega chyba nie widzial zadbanego auta
Pozdrawiam
Nie to żebym się czepiał ale .... nie wiem na jakiej podstawie twierdzisz że auto było porozbijane i że przebieg 2x taki niż faktycznie ma ...
Ja znawcą nie jestem żadnym chociaż trochę samochodów już miałem różnych przeróżnych ... km też w życiu mało nie przejechałem ... co do stanu technicznego tego akurat samochodu to mogę powiedzieć że jest Bardzo Dobry wg. mnie ... wszystko w samochodzie jest sprawne w 100% zawieszenie jest po tzw. wymianach wszystkiego co było konieczne do wymiany ... skrzynia jest po kompleksowej naprawie na co jest jeszcze gwarancja ... wszystkie płyny całkiem niedawno zostały wymienione ... rozrząd w 100% założony nowy ... szczerze mówiąc nie mam się do czego doczepić w tym aucie ... poza niewyregulowanym gazem ...
Przebieg samochodu to 220 tyś ... do 2009 roku był serwisowany w ASO w Niemczech na co są wszelakie dokumenty potem został przyprowadzony do PL gdzie do dnia mojego zakupu używany był przez jedną osobę ... która posiada kilka samochodów ... historia auta jest wg mnie wiarygodna ... książka serwisowa w Niemczech skończyła się na przebiegu 148 tyś ... wychodzi na to ze w PL używany był od paÂździernika 2009 do marca 2013 przez jedna osobę ... i że przez ten czas w PL zrobione było ok 72 tyś km tj ok 3,5 roku ( 20 tyś z kawałkiem rocznie) wg. mnie jest to wiarygodne i raczej nie ma się tu do czego przyczepić ...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 375
- Rejestracja: 14 maja 2012, 00:34
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
Aaa.. A 220tys to inna sprawa, myślałem że z 300 lekko to wtedy było by ok. I co do kierownicy to pytanie do znawców, kiera jest granatowa a pod spodem czarna, czy to że wygląda na tak zużytą nie jest winą tego koloru? Może po zwykłej czarnej by tak nie było znać. I poprawię się, z zewnątrz wygląda że zadbana
- krzycho0110
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 298
- Rejestracja: 27 wrz 2008, 09:54
- Lokalizacja: Śląsk
Kierownica nie jest wyznacznikiem przebiegu!!! tak samo jak licznik na którym te kilometry są .
Pamiętaj że te auto czy ma 230tyś czy 400 tyś to bez różnicy...Liczy się stan techniczny i tego się trzymaj !
Jedynie co mi się nie podoba,to niebieska tapicerka w srebrnym aucie >unikalna konfiguracja ,no i ch..we spasowanie przedniej lampy (od pasażera) z całością (lampa wymieniana),zderzak przedni z modelu "poliftowego"Rozumiem że xenonów nie masz .
Pamiętaj że te auto czy ma 230tyś czy 400 tyś to bez różnicy...Liczy się stan techniczny i tego się trzymaj !
Jedynie co mi się nie podoba,to niebieska tapicerka w srebrnym aucie >unikalna konfiguracja ,no i ch..we spasowanie przedniej lampy (od pasażera) z całością (lampa wymieniana),zderzak przedni z modelu "poliftowego"Rozumiem że xenonów nie masz .
- krzycho0110
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 298
- Rejestracja: 27 wrz 2008, 09:54
- Lokalizacja: Śląsk
No faktycznie ,trochę się zagalopowałem z tym zderzakiem zwracam honor...ale reszta bez zmian ,zaryzykuję że błotnik od kierowcy też taki sobie ,ale auto ma swoje lata i trzeba się z tym liczyć .daniel1997 pisze:krzycho0110, w modelu z silnikiem 4,2 jest taki przód fabrycznie to nie jest żadna rzeÂźba z polifta.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga