Jesteś pewny ? Hmm dziwne to. Możesz pokazać mi ? tzn w censored 1997 a6-c5-24-quattro-nowe-fotki-str9-vt128.htmcensored pisze:A mnie się wydaje , że to nie ma nic wspólnego z xenonami![]()
Na poparcie mojej tezy obrazek
Obrazek
[A6 C5 1,8T 180 KM] Pompa wspomagania. Ciężkie działanie.
- Doc
- Administrator

- Posty: 3011
- Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją.
-
Robtoy
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 280
- Rejestracja: 05 mar 2010, 23:15
- Imię: Robert
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Lubuskie
Doc, czesc sluchaj tak jak na zdieciuMAD MAX ewidetnie widac ze to jest to kostka powinna pasowac tylko w jednym ustawieniu.
jak pracuje auto bez tego tzn czy na fisie nic nie pokazuje zadne kontrolki nie migaja i co vag pokazuje.
na moj chlopski rozum to to niejest zaden tam spryskiwacz xenon czy co tylko wlasnie cos z wspomagania kierownicy,moze od czujnika poziomu oleju w zbiorniczku wyrownawczym.
wrzuc jakis bardziej szczegulowy opis do sytuacji to latwiej bedzie cos sensowniejszego podpowiedziec
jak pracuje auto bez tego tzn czy na fisie nic nie pokazuje zadne kontrolki nie migaja i co vag pokazuje.
na moj chlopski rozum to to niejest zaden tam spryskiwacz xenon czy co tylko wlasnie cos z wspomagania kierownicy,moze od czujnika poziomu oleju w zbiorniczku wyrownawczym.
wrzuc jakis bardziej szczegulowy opis do sytuacji to latwiej bedzie cos sensowniejszego podpowiedziec
- vipkwiecien
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 260
- Rejestracja: 22 sty 2010, 20:14
- Lokalizacja: radom
koledzy pomóżcie. Mam problem. Ponad Rok temu kupiłem A6 z wyjącą pompa wspomagania. Jezdziłem z tym jakis czas. Postanowiłem kupic uzywana pompe wspomagania. Załozyłem zalałem nowy płyn i przez jakis czas był spokój. Po około 6 miesiacach znowu słychać wyjącą pompę wspomagania. Tym razem kupiłem nowa za 220zł. Załozyłem ją i nadal buczała i wyła tyle ze zdecydowanie mniej. No i od paru dni poma wyje na postoju a jak zacznę kręcić fajera to już masakra tak głośno pracuje. Kolejna niepokojąca rzecz - płyn zalewalem niedawno świerzy zielony wraz z nowa pompa po odpaleniu silika zrobił sie brudno czarny. Od razu go spuściłem i zalałem jeszcze raz nowy (myslałem ze w maglownicy były resztki starego). Dziś znowu zobaczyłem ze jest brudno czarny i mętny płyn. W zbiorniczku sitko jest ale przy probie wyciagniecia go wyskoczyło z prowadnic i nie mogłem go juz tam ułozyc:(( poza tym przez otwo nie mogłem go wyjąć:((
Co moze być przyczyna ze pompy tak mi padaja i płyn mętnieje??
Co moze być przyczyna ze pompy tak mi padaja i płyn mętnieje??
prędkość była dobra tylko zakręt za ciasny
- vipkwiecien
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 260
- Rejestracja: 22 sty 2010, 20:14
- Lokalizacja: radom
ja juz znalazłem przyczynę. Skontakowałem sie z goscie mco kupiłem od niego nowa pompę i doradził mi wymiane filtera w zbiorniczku. Probowałem go wyjać bo był zawalony niestety nie dało sie. Postanowiłem wyrwać filterek tak aby ciecz krązyła swobodnie. Po odpaleniu silnika było jeszcze gorzej - pompa pracowała głośniej niż silnik!!!
Postanowiłe mwymienić zbiorniczek. Kupiłem na szrocie używke za 35zł, zalałem nowy płyn Febi za 27zł i jak ręką odjął - wszystko zaczęło działać tak jak Bóg przykazał
)
Przed wymiana w zbiorniczku robił się "gejzerek", Teraz po odkręceniu korka ciecz nawet nie drgnie:)))
Postanowiłe mwymienić zbiorniczek. Kupiłem na szrocie używke za 35zł, zalałem nowy płyn Febi za 27zł i jak ręką odjął - wszystko zaczęło działać tak jak Bóg przykazał
Przed wymiana w zbiorniczku robił się "gejzerek", Teraz po odkręceniu korka ciecz nawet nie drgnie:)))
prędkość była dobra tylko zakręt za ciasny
- vipkwiecien
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 260
- Rejestracja: 22 sty 2010, 20:14
- Lokalizacja: radom
3 pom[y wymieniłem i pomogło:)
co do brokatu - to po prostu opiłki metalu. kup zbiorniczek - wazne zeby sitko było ciasno zamontowane w srodku, zalej nowy płyn (stary spuscisz przez weza na dole pompy, pokrec fajera w lewo i prawo zeby wypchnac stary płyn, zmontuj wszystko i zalej nowy płyn około 0,35l
co do brokatu - to po prostu opiłki metalu. kup zbiorniczek - wazne zeby sitko było ciasno zamontowane w srodku, zalej nowy płyn (stary spuscisz przez weza na dole pompy, pokrec fajera w lewo i prawo zeby wypchnac stary płyn, zmontuj wszystko i zalej nowy płyn około 0,35l
prędkość była dobra tylko zakręt za ciasny
-
l_krupinski
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 49
- Rejestracja: 26 sty 2013, 20:43
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Olsztyn









