Akumulator sie rozladowuje
Akumulator sie rozladowuje
Witam , tak jak w temacie mam problem z akumulatorem pare dni temu zakupilem nowy akumulator , poniewaz stary juz nie dawal rady i od paru miesiecy pojawia mi sie ten blad . A mianowicie jesli auto stoj kolo 2 dni bez odpalania , akumulator sie rozladowuje . Macie jakis pomysl co to moze byc?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
podjedz do elektryka i niech ci wszystko pomierzy, u mnie mam nie oryginalne radio alpine i było żle podłaczone i to powodowało problem z odpalaniem. Teraz włącza się razem z przekręceniem stacyjki i akumulator pokazduje ze doładowany bo takto cały czas na nim było czarne oczko (centra futura)
Było Audi 80 B3 1.8S
Jest OOOO A6 C5 2.4 Quattro
Jest OOOO A6 C5 2.4 Quattro
Ja się tylko spytam czy na starym aku trzymał normalnie kilka dni
czy tak samo rozładywało. Bo jak wszystko było dobrze, to pewnie nowy aku jest uwalony, miałem taki przypadek u znajomego niby dobry a nie dobry. Okazało się że akumulator leżał długo na sklepie. Na gwarancji go wymielini i teraz nie ma żadnego problemu

- kot919
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1398
- Rejestracja: 26 kwie 2010, 22:49
- Imię: Audi Forum
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Grudziądz
Kolego masco123Jeżeli auto stoi Ci 2 dni - to przeliczając ze średnim akumulatorem 70Ah/24h/2dni = coś pobiera Ci około 1,5A na godzinę - coś w przybliżeniu 20W żarówka.
Tak jak radzili Koledzy, podłącz miernik szeregowo (multimetr ustawiony na pomiar prądu - do 10A) z akumulatorem (odłącz klemę '-' z akumulatora i podłącz ją do pierwszej sondy miernika, natomiast drugą sondę podłącz do '-' akumulatora), następnie (na wyłączonym zapłonie) wyciągaj po kolei bezpieczniki (oczywiście zrób zdjęcie gdzie one oryginalnie były włożone).
Daj znać, po wyciągnięciu którego bezpiecznika prąd wskazywany przez multimetr znacząco spadł.
Tak jak radzili Koledzy, podłącz miernik szeregowo (multimetr ustawiony na pomiar prądu - do 10A) z akumulatorem (odłącz klemę '-' z akumulatora i podłącz ją do pierwszej sondy miernika, natomiast drugą sondę podłącz do '-' akumulatora), następnie (na wyłączonym zapłonie) wyciągaj po kolei bezpieczniki (oczywiście zrób zdjęcie gdzie one oryginalnie były włożone).
Daj znać, po wyciągnięciu którego bezpiecznika prąd wskazywany przez multimetr znacząco spadł.