Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AUK 3.2 256 KM] Zamiana AUK na CAL

Silniki benzynowe
Domel48
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 429
Rejestracja: 25 maja 2012, 06:46
Imię: Dominik
Moje auto: A7 4K
Rocznik: 2015
Nadwozie: Liftback
Silnik: 2.8 FSI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wieluń

[ AUK 3.2 256 KM] Zamiana AUK na CAL

Post autor: Domel48 » 27 mar 2013, 13:11

Panowie mozna zamienic silnik AUK na ten poprawiony CAL
PS. Nie chce wymieniac tylko pytam.
Ostatnio zmieniony 27 mar 2013, 13:36 przez Domel48, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
cebo0650
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 143
Rejestracja: 13 sie 2010, 17:51
Lokalizacja: Waterloo, Ontario

Post autor: cebo0650 » 28 mar 2013, 04:53

A co jest poprawione w tym CAL?

Domel48
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 429
Rejestracja: 25 maja 2012, 06:46
Imię: Dominik
Moje auto: A7 4K
Rocznik: 2015
Nadwozie: Liftback
Silnik: 2.8 FSI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: Domel48 » 28 mar 2013, 09:37

Chonowane gladzie cylindrowe sa miedzy innymi i silniki sie nie zacieraja.

Awatar użytkownika
cebo0650
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 143
Rejestracja: 13 sie 2010, 17:51
Lokalizacja: Waterloo, Ontario

Post autor: cebo0650 » 30 mar 2013, 04:08

Te starsze modele tez sie raczej nie zacieraja jak ma sie w nich olej :)

Domel48
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 429
Rejestracja: 25 maja 2012, 06:46
Imię: Dominik
Moje auto: A7 4K
Rocznik: 2015
Nadwozie: Liftback
Silnik: 2.8 FSI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: Domel48 » 30 mar 2013, 09:54

Wiem jednak zmieniłem zdanie jak dostałem do ręki Biuletyn serwisowy AUDI dotyczacy właśnie zgłoszonej usterki która dotyczyła zatartych gładzi.

Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1360
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: -=Rafal=- » 30 mar 2013, 14:51

Bez przesady.. Nie zacierają się jak o nie dbasz :)
A silnik można wymienić. Nie wiem tylko czy sterownika nie trzeba zmieniać, tego nie jestem pewien.

coolmen77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 527
Rejestracja: 24 kwie 2010, 06:17
Imię: Damian
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: coolmen77 » 01 kwie 2013, 09:41

Domel48 pisze:Wiem jednak zmieniłem zdanie jak dostałem do ręki Biuletyn serwisowy AUDI dotyczacy właśnie zgłoszonej usterki która dotyczyła zatartych gładzi.
problem znany od dawna, bez przesadyzmu kolego bo jak dostaniesz listę wszystkich poważniejszych usterek w C6 to będziesz bał się auto odpalić <radocha>

Domel48
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 429
Rejestracja: 25 maja 2012, 06:46
Imię: Dominik
Moje auto: A7 4K
Rocznik: 2015
Nadwozie: Liftback
Silnik: 2.8 FSI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: Domel48 » 01 kwie 2013, 10:47

Zastanawia mnie tylko jedno,a mianowicie to Kto projektował te silniki i jakim trzeba byc... by tak te jednostki spier.... Znacie moze jakis przypadek ze komus po gwarancji z dobrej woli importera wymianiono silnik?? Moze UOKiK powinien sie tym zajac jesli juz sie kiedys nie zająl/Co o tym sadzicie??

Gregor_lowicz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 03 maja 2013, 10:13
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Gregor_lowicz » 17 cze 2013, 21:36

odswiezam temat jaka jest roznica miedzy tymi silnikami? duzo pracy nad zamiana tych silnikow??

coolmen77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 527
Rejestracja: 24 kwie 2010, 06:17
Imię: Damian
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: coolmen77 » 18 cze 2013, 08:40

CAL posiada inny system przestawiania faz rozrządu - vavelift system, inny system smarowania i jeszcze pewnie kilka rzeczy, o których możesz najwięcej dowiedzieć się z ETKI
na pewno potrzebny będzie Ci niemal kompletny silnik z wiązką i sterownikiem
czy wejdzie? nie wiem, nie słyszałem, żeby ktoś zmieniał ale najprawdopodobniej nie będzie problemu bo to właściwie ta sama, lecz usprawniona jednostka

Awatar użytkownika
pastaldo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 358
Rejestracja: 18 wrz 2012, 20:28
Imię: Janusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: pastaldo » 18 cze 2013, 09:11

Ciekawe czy te usprawnienia nie są tego typu co w nowszych 2.5TDI. W starych się wałki wycierały a w nowszych pękaja krzywki i zastanowić się można co tak naprawdę się zmieniło na lepsze. To tylko jako dygresja do zmian wprowadzanych w bliÂźniaczych jednostkach w kolejnych modelach.

Gerwaziak
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 36
Rejestracja: 13 mar 2011, 12:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Gerwaziak » 30 lip 2013, 15:42

Widzę, że sporo osób wypowiadających się w temacie ma 3.2 FSI. Która generacja tego silnika jest najnowsza? CAL? Nie wiem, które roczniki brać pod uwagę przy zakupie.

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 30 lip 2013, 21:56

Gerwaziak pisze:Która generacja tego silnika jest najnowsza? CAL?
Jak już, to CALA będzie jednym z nowszych, o ile nie najnowszy... w 'poliftowych' modelach - czteroliterowe skróty <okok>
Ostatnio zmieniony 31 lip 2013, 18:50 przez 0x4B25A, łącznie zmieniany 1 raz.

Gerwaziak
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 36
Rejestracja: 13 mar 2011, 12:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Gerwaziak » 31 lip 2013, 16:11

Ok, dzięki za wyjaśnienie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl