Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6C5 2.5TDi 180KM] Jakie wałki rozrządu?

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
pastaldo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 358
Rejestracja: 18 wrz 2012, 20:28
Imię: Janusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: pastaldo » 26 mar 2013, 08:19

Jakie numery maja wałki ori z ASO? Bo ciekaw byłem cen w tej chwili a u Gajosa tylko po numerze idzie sprawdzić. Ewentualnie sa ludzie na forum co mają duże rabaty w ASO i mogli by pomóc w zakupie?
Bo chyba mnie będzie to samo czekało tylko dalej kalkuluje czy ORI czy regeneracja u ÂŚwiątka.

Nie jeżdzę dużo bo jakies 20tys na rok wiec ładowanie 5tys w samochód to troche sporo.

Awatar użytkownika
lightfighter87
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 98
Rejestracja: 29 sie 2010, 09:57
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: lightfighter87 » 26 mar 2013, 08:44

Jeżeli ktoś jest zainteresowany to mam wałki z ASO na sprzedaż, faktura do wglądu, zdjęcia. Zrobione na nich było niecałe 10 tys. kilometrów. Zainteresowanym dorzucę pestki i dÂźwigienki + pisemna gwarancja rozruchowa.

Same wałki kosztowały około 4 tys. o reszcie i robociÂźnie nie wspomnę. Na bokach krzywek jest jeszcze fabryczna farba czy jak to nazwać.

coot
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 13 gru 2010, 20:54
Lokalizacja: Hajnówka
Kontakt:

Post autor: coot » 26 mar 2013, 08:55

Napisz jaka cena za wałki.

Awatar użytkownika
lightfighter87
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 98
Rejestracja: 29 sie 2010, 09:57
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: lightfighter87 » 26 mar 2013, 08:56

1950 zł za 4 sztuki.

philiphser
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 325
Rejestracja: 30 cze 2011, 11:06
Lokalizacja: Gorzow

Post autor: philiphser » 26 mar 2013, 09:10

ja bym nie bawił się w wałki a zmienił caly silnik na ten z poprawkami wydaj te 6 tys maxymalnie i miał spokój...
The force will be with you...always

Awatar użytkownika
pastaldo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 358
Rejestracja: 18 wrz 2012, 20:28
Imię: Janusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: pastaldo » 26 mar 2013, 09:16

A te poprawione silniki z literka B to osprzęt jest taki sam jak powiedzmy w AKE? Bo wymiana samego słupka z głowicami nie powinna byc az tak kosztowna.

philiphser
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 325
Rejestracja: 30 cze 2011, 11:06
Lokalizacja: Gorzow

Post autor: philiphser » 26 mar 2013, 09:19

pastaldo pisze:A te poprawione silniki z literka B to osprzęt jest taki sam jak powiedzmy w AKE? Bo wymiana samego słupka z głowicami nie powinna byc az tak kosztowna.
skorzysztaj z szukajki... napewno masz mozliwosc bez osprzetu lub z osprzetem. Wiem ze 6 tys to max za silnik z osprzetem + robota. z tym ze zostawiasz stary silnik w formie ktora to robi...
The force will be with you...always

Awatar użytkownika
pastaldo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 358
Rejestracja: 18 wrz 2012, 20:28
Imię: Janusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: pastaldo » 26 mar 2013, 09:24

jak miałbym wkładać drugi silnik to wolałbym zaadoptowac 1.9TDI i zapomnieć o problemach.

philiphser
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 325
Rejestracja: 30 cze 2011, 11:06
Lokalizacja: Gorzow

Post autor: philiphser » 26 mar 2013, 09:46

pastaldo pisze:jak miałbym wkładać drugi silnik to wolałbym zaadoptowac 1.9TDI i zapomnieć o problemach.
ale uwierz mi, że te nowe silniki są równie bezawaryjne jak 1,9tdi tylko, że dają frajdę z jazdy.

obecnie zmienisz walki i hydraulike wydasz 4 k z robocizna i czesciami. Dodaj jeszcze pompe turbo, wtryskiwacze? Juz sie robi 15 k. a tak wymieniasz silnik na poprawiony z gwarancja na rok na 2,5 tdi bau czy inny i masz wszystko sprawen i porobione.
The force will be with you...always

Awatar użytkownika
pastaldo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 358
Rejestracja: 18 wrz 2012, 20:28
Imię: Janusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: pastaldo » 26 mar 2013, 09:55

No pewnie masz rację. To jeżeli do BAU by pasowało wszystko od AKE tylko wymiana słupka to http://allegro.pl/silnik-a6-a4-passat-2 ... 38589.html za 3.5tys można mieć silnik.

philiphser
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 325
Rejestracja: 30 cze 2011, 11:06
Lokalizacja: Gorzow

Post autor: philiphser » 26 mar 2013, 10:06

pastaldo pisze:No pewnie masz rację. To jeżeli do BAU by pasowało wszystko od AKE tylko wymiana słupka to http://allegro.pl/silnik-a6-a4-passat-2 ... 38589.html za 3.5tys można mieć silnik.
Kolego jak już jesteś zdecydowany to działaj... dowiaduj sie i szukaj kto moze ci to zrobic porzadnie.;..
The force will be with you...always

Awatar użytkownika
pastaldo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 358
Rejestracja: 18 wrz 2012, 20:28
Imię: Janusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: pastaldo » 26 mar 2013, 11:01

Nie jestem zdecydowany tylko badam różne ściezki gdyż jeszcze nie zdiagnozowałem w pełni swojego <rotfl> Tylko mam w silniku takie dość głośne cykanie sugerujące taki obrót rzeczy więc na zapas się troszkę dowiaduje żeby nie stanąć przed faktem dokonanym jak rozbiore silnik <figielek>

philiphser
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 325
Rejestracja: 30 cze 2011, 11:06
Lokalizacja: Gorzow

Post autor: philiphser » 26 mar 2013, 11:13

pastaldo pisze:Nie jestem zdecydowany tylko badam różne ściezki gdyż jeszcze nie zdiagnozowałem w pełni swojego <rotfl> Tylko mam w silniku takie dość głośne cykanie sugerujące taki obrót rzeczy więc na zapas się troszkę dowiaduje żeby nie stanąć przed faktem dokonanym jak rozbiore silnik <figielek>
cykanie to nie wykończone wałki!!!! ściągnij dekle i sprawdÂź !!!
The force will be with you...always

Awatar użytkownika
pastaldo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 358
Rejestracja: 18 wrz 2012, 20:28
Imię: Janusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: pastaldo » 26 mar 2013, 13:50

philiphser pisze:
pastaldo pisze:Nie jestem zdecydowany tylko badam różne ściezki gdyż jeszcze nie zdiagnozowałem w pełni swojego <rotfl> Tylko mam w silniku takie dość głośne cykanie sugerujące taki obrót rzeczy więc na zapas się troszkę dowiaduje żeby nie stanąć przed faktem dokonanym jak rozbiore silnik <figielek>
cykanie to nie wykończone wałki!!!! ściągnij dekle i sprawdÂź !!!
Sprawdze, a co może tak cykać? Wydawało mi się że wałki a tym samym padnięta hydraulika by tak mogła cykać. Ewentualnie czego szukać jakby wałki były ok?

Matti-quattro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 15 mar 2013, 11:09
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Matti-quattro » 26 mar 2013, 14:29

u mnie było słychać stuki i okazało sie ze dzwigienka urwała sie .. ale jak juz rozebrałem to było wszystko do remontu .. może sie okazać ze masz jeszcze wałki dobre tylko moze którys wtrysk Ci się zawiesił i dlatego takie stukanie.. jedz do dobrego speca niech Ci podłączy auto i wszystkiego sie dowiesz czy wina wtrysków czy uszkodzenie mechaniczne :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga