[A6C5 2.5TDi 180KM] Jakie wałki rozrządu?
- pastaldo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 358
- Rejestracja: 18 wrz 2012, 20:28
- Imię: Janusz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Jakie numery maja wałki ori z ASO? Bo ciekaw byłem cen w tej chwili a u Gajosa tylko po numerze idzie sprawdzić. Ewentualnie sa ludzie na forum co mają duże rabaty w ASO i mogli by pomóc w zakupie?
Bo chyba mnie będzie to samo czekało tylko dalej kalkuluje czy ORI czy regeneracja u ÂŚwiątka.
Nie jeżdzę dużo bo jakies 20tys na rok wiec ładowanie 5tys w samochód to troche sporo.
Bo chyba mnie będzie to samo czekało tylko dalej kalkuluje czy ORI czy regeneracja u ÂŚwiątka.
Nie jeżdzę dużo bo jakies 20tys na rok wiec ładowanie 5tys w samochód to troche sporo.
- lightfighter87
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 98
- Rejestracja: 29 sie 2010, 09:57
- Lokalizacja: Rzeszów
Jeżeli ktoś jest zainteresowany to mam wałki z ASO na sprzedaż, faktura do wglądu, zdjęcia. Zrobione na nich było niecałe 10 tys. kilometrów. Zainteresowanym dorzucę pestki i dÂźwigienki + pisemna gwarancja rozruchowa.
Same wałki kosztowały około 4 tys. o reszcie i robociÂźnie nie wspomnę. Na bokach krzywek jest jeszcze fabryczna farba czy jak to nazwać.
Same wałki kosztowały około 4 tys. o reszcie i robociÂźnie nie wspomnę. Na bokach krzywek jest jeszcze fabryczna farba czy jak to nazwać.
- lightfighter87
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 98
- Rejestracja: 29 sie 2010, 09:57
- Lokalizacja: Rzeszów
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 325
- Rejestracja: 30 cze 2011, 11:06
- Lokalizacja: Gorzow
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 325
- Rejestracja: 30 cze 2011, 11:06
- Lokalizacja: Gorzow
skorzysztaj z szukajki... napewno masz mozliwosc bez osprzetu lub z osprzetem. Wiem ze 6 tys to max za silnik z osprzetem + robota. z tym ze zostawiasz stary silnik w formie ktora to robi...pastaldo pisze:A te poprawione silniki z literka B to osprzęt jest taki sam jak powiedzmy w AKE? Bo wymiana samego słupka z głowicami nie powinna byc az tak kosztowna.
The force will be with you...always
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 325
- Rejestracja: 30 cze 2011, 11:06
- Lokalizacja: Gorzow
ale uwierz mi, że te nowe silniki są równie bezawaryjne jak 1,9tdi tylko, że dają frajdę z jazdy.pastaldo pisze:jak miałbym wkładać drugi silnik to wolałbym zaadoptowac 1.9TDI i zapomnieć o problemach.
obecnie zmienisz walki i hydraulike wydasz 4 k z robocizna i czesciami. Dodaj jeszcze pompe turbo, wtryskiwacze? Juz sie robi 15 k. a tak wymieniasz silnik na poprawiony z gwarancja na rok na 2,5 tdi bau czy inny i masz wszystko sprawen i porobione.
The force will be with you...always
- pastaldo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 358
- Rejestracja: 18 wrz 2012, 20:28
- Imię: Janusz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
No pewnie masz rację. To jeżeli do BAU by pasowało wszystko od AKE tylko wymiana słupka to http://allegro.pl/silnik-a6-a4-passat-2 ... 38589.html za 3.5tys można mieć silnik.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 325
- Rejestracja: 30 cze 2011, 11:06
- Lokalizacja: Gorzow
Kolego jak już jesteś zdecydowany to działaj... dowiaduj sie i szukaj kto moze ci to zrobic porzadnie.;..pastaldo pisze:No pewnie masz rację. To jeżeli do BAU by pasowało wszystko od AKE tylko wymiana słupka to http://allegro.pl/silnik-a6-a4-passat-2 ... 38589.html za 3.5tys można mieć silnik.
The force will be with you...always
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 325
- Rejestracja: 30 cze 2011, 11:06
- Lokalizacja: Gorzow
cykanie to nie wykończone wałki!!!! ściągnij dekle i sprawdÂź !pastaldo pisze:Nie jestem zdecydowany tylko badam różne ściezki gdyż jeszcze nie zdiagnozowałem w pełni swojego Tylko mam w silniku takie dość głośne cykanie sugerujące taki obrót rzeczy więc na zapas się troszkę dowiaduje żeby nie stanąć przed faktem dokonanym jak rozbiore silnik
The force will be with you...always
- pastaldo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 358
- Rejestracja: 18 wrz 2012, 20:28
- Imię: Janusz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Sprawdze, a co może tak cykać? Wydawało mi się że wałki a tym samym padnięta hydraulika by tak mogła cykać. Ewentualnie czego szukać jakby wałki były ok?philiphser pisze:cykanie to nie wykończone wałki!!!! ściągnij dekle i sprawdÂź !pastaldo pisze:Nie jestem zdecydowany tylko badam różne ściezki gdyż jeszcze nie zdiagnozowałem w pełni swojego Tylko mam w silniku takie dość głośne cykanie sugerujące taki obrót rzeczy więc na zapas się troszkę dowiaduje żeby nie stanąć przed faktem dokonanym jak rozbiore silnik
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 12
- Rejestracja: 15 mar 2013, 11:09
- Lokalizacja: Kraków
u mnie było słychać stuki i okazało sie ze dzwigienka urwała sie .. ale jak juz rozebrałem to było wszystko do remontu .. może sie okazać ze masz jeszcze wałki dobre tylko moze którys wtrysk Ci się zawiesił i dlatego takie stukanie.. jedz do dobrego speca niech Ci podłączy auto i wszystkiego sie dowiesz czy wina wtrysków czy uszkodzenie mechaniczne
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga