Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C6 3.0TDI]Targanie ciepłym silnikiem zaraz po odpaleniu.

Silniki wysokoprężne
Master 3.0 tdi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 27 sty 2011, 20:09
Lokalizacja: Mikołów

Post autor: Master 3.0 tdi » 25 mar 2013, 21:43

Kolektory sa nowe. Obecnie maja przejechane 10 tys km. Od razu po wymianie nie było żadnej poprawy.

Awatar użytkownika
stinger
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 783
Rejestracja: 20 mar 2011, 07:42
Imię: Damian
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Landsberg/Lubuskie

Post autor: stinger » 25 mar 2013, 22:08

U mnie falowanie obrotów i nierówną pracę silnika załatwiło czyszczenie kolektorów (z wymiana ciengien) i wymiana przepustnicy. Po robocie bez objawów <okok>

Społeczność Audi A6

Post autor: Społeczność Audi A6 » 25 mar 2013, 22:11

przepustnice tez wyczysciles(klapa gaszaca) element przy lewym reflektorze aluminiowy?

Master 3.0 tdi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 27 sty 2011, 20:09
Lokalizacja: Mikołów

Post autor: Master 3.0 tdi » 31 lip 2014, 21:47

Problem całkowicie rozwiązany :)
Przyczyną było mikropęknięcie w głowicy. Podczas stygnięcia silnika płyn dostawał się przez zawór ssący do cylindra. A było to tak, zdjąłem kolektor ssący prawy żeby go wyczyścić i zobaczyłem na zaworze ssącym płyn. Akurat tak się ustawił że był zamknięty i płyn pozostał na zaworze. Po naprawie głowicy wszystkie problemy zniknęły.
Jeśli masz podobny przypadek to sprawdź czy nie ubywa płynu chłodniczego, u mnie było to ok. 0,2 litra na 1tyś km.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja