Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C5 2.7 T Quattro ]250 KM Czym by go tu ....

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
magic1977
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 418
Rejestracja: 22 mar 2008, 14:12
Imię: Maciej
Rocznik: 1992
Moje auto: 80 B4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Piła
Kontakt:

Post autor: magic1977 » 04 sty 2009, 23:15

miki2461109 pisze:chyba ze jestes wiesniakiem ktory nie potrafi sie wyslowic
Może nie powinienem się wtrącać w wasz spór ale kolego miki2461109, pisząc takie rzeczy...Nie to forum,nie ten poziom.Sądze że jest tu wielu ludzi ze wsi od których mógłbyś się czegoś nauczyć.Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
posti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 387
Rejestracja: 13 lip 2008, 21:20
Imię: Robert
Rocznik: 2007
Moje auto: A4 B7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: posti » 04 sty 2009, 23:40

z mojej strony ja nie mam do kolegi MIKI żadnych pretensji ani żalu tylko poprostu po co pisać cos co nei jest prawdą... kolego MIKI prosze zchamuj swoją A6 zamieść tutaj wykresy i napisz cos o modach. Nie ma po co sie kłócić czy jechac po sobie. Ja na to co pisze pokazałem dowody w postaci linków i tego ze to co pisze potwierdzaja tez inni
MOC JEST NAŁOGIEM, TURBO PODSTAWA, NITRO ZABAWĄ...

liberro

Post autor: liberro » 05 sty 2009, 22:52

No to sobie pojeździli my :) A co do Wieśniaków oj ja jestem z małej wioski pod Częstochową ale mały raczej nie jestem . Marzył mi sie tuning a wysypały naprawy . Wczoraj wysrał się ABS dziś wspomaganie ,łopatki na wentylatorze wisko się łamią bez powodu nic tylko powiedzieć **** i iść spać . Zawsze nowy dzień się lepszy wydaje .


*- Nie przeklinamy na forum :)
Ostatnio zmieniony 08 sty 2009, 10:30 przez liberro, łącznie zmieniany 1 raz.

liberro

Post autor: liberro » 08 sty 2009, 10:41

przepraszam uniżenie za swój wulgarny jezyk :)

Awatar użytkownika
posti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 387
Rejestracja: 13 lip 2008, 21:20
Imię: Robert
Rocznik: 2007
Moje auto: A4 B7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: posti » 08 sty 2009, 11:41

no w końću ktoś mnei poparł :D:D:D dzieki MAD MAX :)
MOC JEST NAŁOGIEM, TURBO PODSTAWA, NITRO ZABAWĄ...

liberro

Post autor: liberro » 08 sty 2009, 13:01

No wiesz widziałem w moim poście kropki no to przeprosiłem :) i tak powiem Ci że na a6klub kultura jest . Wczesniej miałem Calibre jako młodzik , to tam bluzgi leciały dopiero :) Potem siadłem na Omegę B w sedanie i na gorszym i bardziej chamskim forum jeszcze nie byłem. Porabańce ogólnie dlatego po roku kupiłem Audi Nie chciałem byc kolejnym burakiem w omedze :) Oczywiście nie wszyscy są tacy ale przez to forum ich tak gdzieś mi się to skojarzyło .Co do komfortu jazdy Opel Omega był juz naprawde spoko .

miki2461109
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 01 sty 2009, 14:11
Lokalizacja: UK

Post autor: miki2461109 » 08 sty 2009, 22:18

http://www.awe-tuning.com/pages/shared/ ... n&IL=rsk04
http://www.vortex-performance-exhausts. ... esults.php

[ Dodano: 2009-01-08, 21:49 ]
http://www.vividracing.com/catalog/apr- ... 54135.html
http://shop.achtuning.com/index.asp?Pag ... ProdID=519

[ Dodano: 2009-01-08, 21:56 ]
przepraszam jezeli kogos urazilem ale jezeli ktos sie do mnie zuca to mu odpowiadam. po prostu chcialem na tym forum wymienic informacje ale patrze ze to wojna o przetrwanie, o to kto ma racje.
na temat linkow to moge ich jeszcze troche wrzucic ale w tych co wyslalem jest napisane czarne na bialym jakie sa ruznice i co trzeba wymienic. pozdrawiam

[ Dodano: 2009-01-08, 22:26 ]
posti. nie wiem o co sie klucimy? dla jasnosci silnik to blok i głowica a cała reszta to osprzet. i jak napisałem ze ten silnik mozna podniesc do 450 koni to jest bez ingerescji w silnik. i w pierwszym poscie co napisalem ze to "duzo kosztuje". po ingerencji w silnik uzyskuje sie nawet i 900 koni ale co dokladnie tam jest zrobione to nie wiem, wiem ze sa tam sprezarki gt28r ale co dalej? napewno zmienione tloki i korbowody. a tu link takiej audi w akcji

liberro

Post autor: liberro » 08 sty 2009, 23:51

Nie mogę :) Kilera to chyba wszyscy znają jego zbytnio miki przedstawiać nie trzeba :)

miki2461109
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 01 sty 2009, 14:11
Lokalizacja: UK

Post autor: miki2461109 » 09 sty 2009, 21:18

czy tutaj trzeba opisywac wszystko jak dla dzieci?? oczywiscie ze nie tylko ale to sa zeczy kture sa zamkniete w silniku od gory pokrywa zaworow a od dolu miska olejowa.
tak jak pisze na tych stronach do wyminy jest ( opisze to na prosty sposob) caly dolot powietrza zaczynajac od filtru powietrza konczac na kolektoze sacym, nastepnie caly wydech, turbiny a tagrze system paliwa, czyli wtryski, pompa paliwa, regulator cisnienia paliwa (zamiana na system 3 barowy) a tagrze czujnik teperatury silnika. generalnie ma wchodzic wiecej powietrza wychodzic wiecej spalin a turbiny robic cisnienie a system paliwa pchac wiecej paliwa przy tej samym czasie pracy. na koniec chip zeby to dobrze wszystko ustawic. z mojej strony to na tyle. pa

[ Dodano: 2009-08-15, 03:16 ]
witam. jak tam liberro uzyskałeś już te swoje 300 koni??

[ Dodano: 2010-10-26, 00:16 ]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja